РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.011 EUR: 44.726
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.011
EUR 40.000 41.000 44.726
USD 40.950 41.451 41.011
EUR 44.550 45.349 44.726
Новость

Будівництва метро у Дніпрі: Міністр фінансів підпише зміни до угоди з ЄІБ

Міністра фінансів Сергія Марченка уповноважили підписати зміни до угоди з ЄІБ щодо будівництва метро у Дніпрі
880
05 марта 2021 г.


Будівництво метро у Дніпрі 


Президент Володимир Зеленський уповноважив міністра фінансів Сергія Марченка підписати листа про нові зміни у фінансовій угоді між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо будівництва метрополітену у Дніпрі.

Відповідне розпорядження оприлюднено на сайті глави держави.

«Уповноважити Міністра фінансів України Марченка Сергія Михайловича на підписання Листа про внесення змін № 2 до Фінансової угоди (Проєкт «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську») між Україною та Європейським інвестиційним банком», - йдеться у документі.

Як повідомлялося, у 2012 і 2013 роках Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодилися надати для завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську кредит в 304 млн євро (при загальній вартості проєкту в 367 млн) під найнижчу процентну ставку до 1,5%.

У вересні 2014 року Верховна Рада ухвалила президентський закон про ратифікацію фінансової угоди (проєкт "Завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську") між Україною та Європейським інвестиційним банком (№ 0095).

Угода передбачала загальну вартість проєкту, за оцінкою ЄІБ, на час його оцінки - 305 млн євро. Зовнішнє фінансування проєкту мало надходити з наступних джерел: кредит банку - 152 млн євро, кредит ЄБРР - 152 млн євро.



Проєкт також передбачав розширення існуючої лінії метрополітену в Дніпропетровську (завершення фази 1). Подовження лінії метрополітену мало включати у себе 4,017 км двоколійного підземного тунелю, що з’єднає головний залізничний вокзал (станція «Вокзальна») з центром міста вздовж проспекту Карла Маркса.

Проєкт передбачав будівництво 3 нових станцій («Театральна», «Центральна» і «Музейна»). Проєкт мав складатися з будівництва двох паралельних тунелів. А також включав в себе розширення існуючої системи сигналізації (автоматична система керування), удосконалення системи радіозв'язку, а також модернізацію системи безперебійного живлення.

Проте, по факту добудова метрополітену була повністю зупинена, оскільки не були завершені процедури передачі його з державної власності в комунальну власність міста, що є вимогою ЄБРР, а облдержадміністрація не передала проєктну документацію в Кабмін.

Раніше, 1 грудня 2016 року, тодішній Президент України Петро Порошенко уповноважив міністра фінансів Олександра Данилюка підписати зміни до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком і Лист-відмову щодо проєкту завершення будівництва метрополітену у місті Дніпро.

 

 Цікаво про будівництво: раніше ми писали навіщо і як утеплювати стрічковий фундамент

Источник:
ukrinform
05 марта 2021 г.
6655
Влада визначилась з першими кроками з реконструкція застарілого житла...
05 марта 2021 г.
6229
Ключевая ставка НБУ не менялась с лета 2020 года. Национальный банк готов к более решительному ...
04 марта 2021 г.
1255
У Фінляндії будують помешкання, які здатні забезпечити мешканців електроенергією та теплом. Їх назив...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3116
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3645
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3995
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4704
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9719
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1131
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1310
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1088
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!