РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Будівництва метро у Дніпрі: Міністр фінансів підпише зміни до угоди з ЄІБ

Міністра фінансів Сергія Марченка уповноважили підписати зміни до угоди з ЄІБ щодо будівництва метро у Дніпрі
874 05.03.2021 в 08:06



Будівництво метро у Дніпрі 


Президент Володимир Зеленський уповноважив міністра фінансів Сергія Марченка підписати листа про нові зміни у фінансовій угоді між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо будівництва метрополітену у Дніпрі.

Відповідне розпорядження оприлюднено на сайті глави держави.

«Уповноважити Міністра фінансів України Марченка Сергія Михайловича на підписання Листа про внесення змін № 2 до Фінансової угоди (Проєкт «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську») між Україною та Європейським інвестиційним банком», - йдеться у документі.

Візуалізації станцій українського метро від бюро Захи Хадід: як виглядатиме метрополітен в Дніпрі (ФОТО)

Як повідомлялося, у 2012 і 2013 роках Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодилися надати для завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську кредит в 304 млн євро (при загальній вартості проєкту в 367 млн) під найнижчу процентну ставку до 1,5%.

У вересні 2014 року Верховна Рада ухвалила президентський закон про ратифікацію фінансової угоди (проєкт "Завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську") між Україною та Європейським інвестиційним банком (№ 0095).

Угода передбачала загальну вартість проєкту, за оцінкою ЄІБ, на час його оцінки - 305 млн євро. Зовнішнє фінансування проєкту мало надходити з наступних джерел: кредит банку - 152 млн євро, кредит ЄБРР - 152 млн євро.

БТИ в Киевской области завышают цены на услуги. Антимонопольный комитет начал расследование

Проєкт також передбачав розширення існуючої лінії метрополітену в Дніпропетровську (завершення фази 1). Подовження лінії метрополітену мало включати у себе 4,017 км двоколійного підземного тунелю, що з’єднає головний залізничний вокзал (станція «Вокзальна») з центром міста вздовж проспекту Карла Маркса.

Проєкт передбачав будівництво 3 нових станцій («Театральна», «Центральна» і «Музейна»). Проєкт мав складатися з будівництва двох паралельних тунелів. А також включав в себе розширення існуючої системи сигналізації (автоматична система керування), удосконалення системи радіозв'язку, а також модернізацію системи безперебійного живлення.

Проте, по факту добудова метрополітену була повністю зупинена, оскільки не були завершені процедури передачі його з державної власності в комунальну власність міста, що є вимогою ЄБРР, а облдержадміністрація не передала проєктну документацію в Кабмін.

Раніше, 1 грудня 2016 року, тодішній Президент України Петро Порошенко уповноважив міністра фінансів Олександра Данилюка підписати зміни до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком і Лист-відмову щодо проєкту завершення будівництва метрополітену у місті Дніпро.

Конец долгостроя с 16-летней историей: Дарницкий мост будет достроен до конца года - Укравтодор 

 Цікаво про будівництво: раніше ми писали навіщо і як утеплювати стрічковий фундамент

Источник: ukrinform
 
 
Интересные новости:
05.03.2021
6641
Влада визначилась з першими кроками з реконструкція застарілого житла...
05.03.2021
6221
Ключевая ставка НБУ не менялась с лета 2020 года. Национальный банк готов к более решительному ...
04.03.2021
1244
У Фінляндії будують помешкання, які здатні забезпечити мешканців електроенергією та теплом. Їх назив...
26.04.2024
2301
В якій би точці України громадянин або його родина не знаходилась, за допомогою е-системи вони можут...
26.04.2024
2580
Рішення пов'язане з відновленням фінансової допомоги з боку Євросоюзу та Сполучених Штатів ...
26.04.2024
1445
Метою законопроєкту №9630 є впорядкування системи кваліфікації та створення Єдиного реєстр...