Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.397 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.336 |
USD | 39.280 | 39.830 | 39.397 |
EUR | 42.300 | 42.900 | 42.336 |
Міністерство інфраструктури у 2021 році планує оголосити перші тендери на залучення приватних партнерів в рамках Першої програми державно-приватного партнерства (ДПП) у дорожній галузі.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
Сколько всего дорог отремонтировано за 2020 год: точные цифры от Укравтодора (ИНФОГРАФИКА)
Зазначається, що у рамках підготовки до реалізації програми ДПП у дорожній галузі експерти Світового банку та Міжнародної фінансової корпорації за підтримки Глобального інфраструктурного фонду та сприяння проєктного офісу «SPILNO» і Агенції з питань підтримки ДПП провели дослідження «Програма державних доріг України – Опції залучення приватного сектору до покращення, ремонту та утримання доріг».
«У січні цього року експерти завершили розробку пре-ТЕО за підсумками вказаного дослідження щодо перших шести пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1 400 км, які будуть відновлені на першому етапі програми", - розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Він додав, що фахівцями відомства також розроблено концептуальні записки здійснення ДПП щодо цих пілотних проєктів. Наразі вони направлені на погодження в інші міністерства, після чого Мінінфраструктури зможе перейти до розробки детального ТЕО.
Ремонт дорог по новой технологии: в Киевской области ведут работы по технологии укатываемого бетона (ФОТО)
У перелік перших пілотних проєктів увійшли:
«Всі проєкти увійшли до переліку пріоритетних для держави проєктів до 2023 року і передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом наступних 20-30 років. А це – додаткові інвестиції, що в рази перевищують початкові. Перші 6 пілотів відбирались таким чином, щоб досягнути максимального економічного ефекту від вкладених коштів і щоб якомога більше українців відчули покращення дорожньої інфраструктури. Адже ці автошляхи сполучають 10 областей України, де проживає понад 12 млн жителів», - зазначив Криклій.
Він також пояснив, що ці дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру платитиме держава, але в розстрочку протягом 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору з боку держави зменшується на відповідний розмір штрафів, що визначається договорами.
Строить и ремонтировать дороги можно будет без разрешения ГАСИ: законопроект поддержан комитетом ВРУ
Як повідомлялося, на засіданні 20 січня уряд схвалив законопроєкт «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо врегулювання бюджетних відносин під час реалізації договорів, укладених в рамках ДПП, у тому числі концесійних договорів», який законодавчо врегульовує питання впровадження довгострокових бюджетних зобов’язань у рамках здійснення державно-приватного партнерства, тим самим даючи «зелене світло» реалізації перспективних проєктів на умовах ДПП.
Пілотні проєкти державно-приватного партнерства в дорожній сфері були презентовані потенційним інвесторам 29 жовтня 2020 року.
Как строят самый широкий подводный автомобильный тоннель в мире (ВИДЕО)
Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки