РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.397 EUR: 42.336
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.397
EUR 40.000 41.000 42.336
USD 39.280 39.830 39.397
EUR 42.300 42.900 42.336
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Як Мінінфраструктури залучатиме приватний бізнес до дорожньої галузі і що відомо про концесію доріг в Україні

Мінінфраструктури планує залучити приватні компанії у дорожню галузь. Які дороги і на яких умовах ввійшли до пілотних проєктів


1178 01.02.2021 в 07:49



Концесія доріг в Україні


Міністерство інфраструктури у 2021 році планує оголосити перші тендери на залучення приватних партнерів в рамках Першої програми державно-приватного партнерства (ДПП) у дорожній галузі. 

Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.

Сколько всего дорог отремонтировано за 2020 год: точные цифры от Укравтодора (ИНФОГРАФИКА)

Зазначається, що у рамках підготовки до реалізації програми ДПП у дорожній галузі експерти Світового банку та Міжнародної фінансової корпорації за підтримки Глобального інфраструктурного фонду та сприяння проєктного офісу «SPILNO» і Агенції з питань підтримки ДПП провели дослідження «Програма державних доріг України – Опції залучення приватного сектору до покращення, ремонту та утримання доріг».

«У січні цього року експерти завершили розробку пре-ТЕО за підсумками вказаного дослідження щодо перших шести пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1 400 км, які будуть відновлені на першому етапі програми", - розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Він додав, що фахівцями відомства також розроблено концептуальні записки здійснення ДПП щодо цих пілотних проєктів. Наразі вони направлені на погодження в інші міністерства, після чого Мінінфраструктури зможе перейти до розробки детального ТЕО.

Ремонт дорог по новой технологии: в Киевской области ведут работы по технологии укатываемого бетона (ФОТО)

У перелік перших пілотних проєктів увійшли:

  • поточний і капітальний ремонти дороги Харків-Дніпро-Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 370 млн дол.;
  • поточний ремонт дороги Бориспіль-Полтава (М-03); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 180 млн дол.;
  • реконструкція, капітальний і поточний ремонти та будівництво нового об’їзду населеного пункту на дорозі Херсон-Миколаїв (М-14); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 310 млн дол.;
  • капітальний і поточний ремонти дороги Київ-Житомир-Рівне (М-06); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 370 млн дол.;
  • реконструкція, поточний і капітальний ремонт дороги Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 240 млн дол.;
  • реконструкція, капремонт і будівництво нового об’їзду населеного пункту на дорозі Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв; орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 290 млн дол.

«Всі проєкти увійшли до переліку пріоритетних для держави проєктів до 2023 року і передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом наступних 20-30 років. А це – додаткові інвестиції, що в рази перевищують початкові. Перші 6 пілотів відбирались таким чином, щоб досягнути максимального економічного ефекту від вкладених коштів і щоб якомога більше українців відчули покращення дорожньої інфраструктури. Адже ці автошляхи сполучають 10 областей України, де проживає понад 12 млн жителів», - зазначив Криклій.

Він також пояснив, що ці дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру платитиме держава, але в розстрочку протягом 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору з боку держави зменшується на відповідний розмір штрафів, що визначається договорами.

Строить и ремонтировать дороги можно будет без разрешения ГАСИ: законопроект поддержан комитетом ВРУ

Як повідомлялося, на засіданні 20 січня уряд схвалив законопроєкт «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо врегулювання бюджетних відносин під час реалізації договорів, укладених в рамках ДПП, у тому числі концесійних договорів», який законодавчо врегульовує питання впровадження довгострокових бюджетних зобов’язань у рамках здійснення державно-приватного партнерства, тим самим даючи «зелене світло» реалізації перспективних проєктів на умовах ДПП.

Пілотні проєкти державно-приватного партнерства в дорожній сфері були презентовані потенційним інвесторам 29 жовтня 2020 року.

Как строят самый широкий подводный автомобильный тоннель в мире (ВИДЕО) 

Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки
Источник: ukrinform
 
 
Интересные новости:
29.01.2021
2808
З початку року ціни збільшилися в усіх сегментах будівництва. Так, в житловому будівництві зростання...
30.01.2021
3181
Внутри тоннеля будет проложена восьмиполосная двусторонняя скоростная автомагистраль протяженностью ...
29.01.2021
879
В Департаменті містобудування та архітектури КМДА повідомили, яких результатів можна очіку...
03.05.2024
1507
Після масштабного падіння майже на 30% у 2022 році торік економіка України вже демонструвала зростан...
03.05.2024
2646
Портал спрощує процедуру укладання різних видів договорів, погодження замовлень на перевезення, обмі...
03.05.2024
3501
Востаннє вирішити проблему застарілого житлового фонду в Україні спробували у 2021 році, коли був за...