Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Міністерство інфраструктури у 2021 році планує оголосити перші тендери на залучення приватних партнерів в рамках Першої програми державно-приватного партнерства (ДПП) у дорожній галузі.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
«У січні цього року експерти завершили розробку пре-ТЕО за підсумками вказаного дослідження щодо перших шести пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1 400 км, які будуть відновлені на першому етапі програми", - розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Він додав, що фахівцями відомства також розроблено концептуальні записки здійснення ДПП щодо цих пілотних проєктів. Наразі вони направлені на погодження в інші міністерства, після чого Мінінфраструктури зможе перейти до розробки детального ТЕО.
«Всі проєкти увійшли до переліку пріоритетних для держави проєктів до 2023 року і передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом наступних 20-30 років. А це – додаткові інвестиції, що в рази перевищують початкові. Перші 6 пілотів відбирались таким чином, щоб досягнути максимального економічного ефекту від вкладених коштів і щоб якомога більше українців відчули покращення дорожньої інфраструктури. Адже ці автошляхи сполучають 10 областей України, де проживає понад 12 млн жителів», - зазначив Криклій.
Він також пояснив, що ці дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру платитиме держава, але в розстрочку протягом 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору з боку держави зменшується на відповідний розмір штрафів, що визначається договорами.
Пілотні проєкти державно-приватного партнерства в дорожній сфері були презентовані потенційним інвесторам 29 жовтня 2020 року.
Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.