Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.515 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.364 |
USD | 39.500 | 39.830 | 39.515 |
EUR | 42.070 | 42.700 | 42.364 |
Мер Києва Віталій Кличко звернувся до правоохоронних органів через викрадення із будівельного майданчика на Подільсько-Воскресенському мосту 12 нових вантів, які мають тримати конструкцію, про це Кличко повідомив у Фейсбук.
“Я звернувся до правоохоронних органів, зокрема до поліції, щодо бандитських дій, які відбулися вчора на Подільсько-Воскресенському мосту. Молодики спортивної статури у складі приблизно 15 осіб, що були одягнені в спецодяг дорожників, відтіснили та заблокували співробітників охорони мостового переходу. Нападники загнали на міст дві вантажівки і автокран, завантажили та вивезли з будівельного майданчика 12 нових вантів, що місто отримало від німецького виробника. Це троси, які мають тримати конструкцію мосту”, - повідомив Кличко.
Він нагадав, що замовником будівництва об’єкту є комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва".
За словами Кличка, представники замовника терміново звернулись до Національної поліції щодо скоєння злочину та надали інформацію з камер відеоспостереження з чітким зображенням автотранспорту зловмисників. Потерпілі охоронці надали свідчення правоохоронцям.
Наразі відкрито кримінальне провадження і триває слідство, зазначив мер.
“Цікаво, що через кілька годин після інциденту замовник будівництва отримав лист від одного із субпідрядників про бажання того забрати ванти з об’єкта. Хочу наголосити, що місто сьогодні робить все, щоб добудувати Подільсько-Воскресенський мостовий перехід і відкрити в кінці року автосполучення ним. За всі ванти місто розрахувалося. І я розцінюю подібні дії підрядників та субпідрядників як нахабний саботаж і зумисне затягування термінів будівництва”, - підкреслив Кличко.
Подольско-Воскресенский мост: почему строители установили непригодные ванты? Комментарий Кличко (ФОТО, ВИДЕО)
Мер запевнив, що такий важливий для столиці і киян об’єкт як Подільсько-Воскресенський міст буде добудований. Зокрема, спочатку буде відкрито рух автомашин мостом, а наступним етапом стане будівництво метро на Троєщину.
Представник Інжинірингової мостовій компанії спростовує інформацію про те, що з Подільського моста вкрали 12 нових тросів (вант), як про те написав в Facebook мер Києва Віталій Кличко.
Як повідомив представник компанії, нібито вкрадені троси належать мостовій компанії. І підрядник просто забрав ванти з моста на свій склад, де вони будуть чекати установки.
Інжинірингова мостова компанія - один з підрядників на будівництві Подільського моста в Києві.
Представників будівельної галузі цікавить можливість отримувати дозвіл там, де зручно замовнику і це можливо організувати
Представник компанії запевнив, що чутки про крадіжку тросів розпустив генеральний підрядник, який вже майже рік не може розрахуватися з підрядником і не підписує акти виконаних робіт.
"Те, що ця ситуація саме під таким кутом роздувається в ЗМІ, точно характеризує нашого генпідрядника. З осені минулого року вони не підписують нам акти виконаних робіт, щоб не віддавати гроші. В минулому році на мосту були іржаві опори, ми їх розібрали. А генпідрядник нам акти не підписує. Що нам робити, стояти? Запуск руху по мосту планувався на 2020 рік. Тепер ми не встигаємо, терміни зірвані", - змалювали ситуацію в мостобудівній компанії.
Там стверджують, що генпідрядник саботує будівництво моста. Сума боргу генпідрядника перед Інжиніринговою мостовою компанією близько 200 млн грн. У неї входить і вартість тих самих вант, які, за заявою генпідрядника, вкрали з Подільського моста.
Як повідомлялося, Подільсько-Воскресенський міст зводять уже 27 років, строк здачі постійно відкладають. За цей час неодноразово змінювався загальний кошторис будівництва. Столична влада планує запустити рух цим мостом до кінця цього року.
Знесуть 251 дачу заради добудови мосту. Кличко прокоментував ситуацію із власниками ділянок
Читайте также: ранее мы писали, что в Киеве открыли технологичные стеклянные смарт-офисы на 1 человека, наполненные бесконтактными технологиями для безопасной работы в условиях карантина