Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Фредерік Воллас Сміт — засновник компанії FedEx Corporation. Ця компанія надає поштові, кур'єрські та інші послуги логістики по всьому світу та входить в список Fortune 1000. Цей американський бізнесмен якось сказав, що став таким успішним (власний капітал на 2020 рік складає $3 млрд) тому що зрозумів, що суть його бізнесу не лише в транспортуванні вантажів, а й в душевному спокої його клієнтів під час співпраці з компанією. Так FedEx стала першою компанією в галузі, що надала можливість клієнтам стежити за місцем знаходження їх посилок в режимі реального часу.
За аналогією зазначу, що бізнес-візіонери у пост-коронавірусну епоху починають усвідомлювати, що їх ціль тепер — не лише продати продукт, заробивши на цьому, а й створити такі умови при взаємодії з клієнтами, які б мінімізували ризики для їх здоров’я (та й здоров’я власного персоналу також). Для цього проводиться «аудит» всіх процесів, навіть найдрібніших, на предмет безпеки: з чим контактує клієнт фізично при вході у приміщення, чи обов’язково йому взаємодіяти з персоналом, чи впроваджено безготівковий і безконтактний спосіб оплати та дуже багато іншого, в залежності від специфіки діяльності бізнесу.
Рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я, рішення органів влади та й самі тривалі карантинні заходи вплинуть на поведінку споживачів. Навіть після закінчення пандемії.
Одним із наслідків стане більш активний розвиток безконтактних технологій. Деякі з них нам вже відомі і стали досить популярними: голосові помічники (як то Siri чи Cortana), розумні колонки (як то Google Assistant чи Amazon Alexa), сплата проїзду у метрополітені за допомогою технології безконтактної оплати PayPass.
Ідеї, інновації часто народжуються через несприятливі обставини. Як піщинка, що потрапила в молюск, стає перлиною. Пандемія COVID-19 надала нового поштовху безконтактності як одному із трендів. Нижче приведено ряд прикладів застосування безконтактності у бізнес-процесах в різних її варіаціях.
Американська компанія TouchSource розробила програмне забезпечення Contactless Suite для використання в комерційній нерухомості, бізнес-центрах, офісах. Повністю інтерактивні програми дозволяють відвідувачам, серед іншого, бачити та сканувати інформацію з цифрових дисплеїв на свої персональні мобільні пристрої, відповідно не контактуючи ні з чим, крім свого екрану. Працівники компаній, розташованих у таких смарт-приміщеннях, мають можливість керувати приміщенням (автоматично відкривати двері, викликати ліфт та ін.), формувати графіки використання спільного робочого простору, мати відеоспостереження за вестибюлями, зонами спільного використання з метою уникнення скупчення людей та багато іншого. І все це з власного мобільного. Такі опції дозволяють повноцінно працювати, зберігаючи соціальне дистанціювання та безконтактність.
Наступний приклад з Бразилії. Мережа невеликих бакалійних магазинів Onii дала змогу клієнту не взаємодіяти з персоналом: ні консультантами, ні касирами. Ритейлер пропонує клієнту завантажити мобільний додаток магазину на свій мобільний та прив’язати до нього свою платіжну картку. В подальшому покупці можуть заходити у магазини самостійно за допомогою мобільного, обирати потрібні їм товари, сканувати їх, сплачувати он-лайн через додаток та виходити. Клієнти також можуть використовувати простір магазину для отримання замовлень та доставок, коли нема змоги їх отримати вдома. Onii не так давно на ринку — з грудня 2019 року. Їх перший магазин відкрився в житловому районі Сан-Карлос, штат Сан-Паулу, Бразилія. Концепція «безпечної купівлі» набула популярності - на початку березня компанія вже уклала 80 контрактів на встановлення подібних магазинів по всій державі. Клієнтами стали будівельні компанії, кондомініуми і навіть аеропорт Сан-Паулу.
Як змінився ринок складської нерухомості під час карантину: аналітика та коментарі експертів
Індійська компанія Devourin розробила систему автоматизації роботи кафе, фуд-кортів, ресторанів та рум-сервісів готелів. Вона включає в себе сенсорне цифрове меню на основі QR-коду, POS, управління запасами та рецептами, опцію самостійного замовлення, мобільні додатки для персоналу та власників, веб-сайт для замовлення в інтернеті та багато іншого. Акцент цього ІТ-рішення зроблений на безпечній безконтактній взаємодії з клієнтом завдяки гігієнічному (без дотику) цифровому меню.
Шотландська крафтова пивоварня Brewdog, що має також мережу пабів в Великобританії, опублікувала ініціативу щодо принципів їх роботи у пост-коронавірусному світі. Вона включає в себе: безконтактну форму замовлень в пабах «замовлення до столу» через спеціальний додаток, використання персоналом масок та рукавичок не тимчасово, а назавжди, дистанціювання столиків та використання перегородок для безпечного розподілу площі закладів, виключно безготівкова форма оплати, санітайзери, поверхневе прибирання щоп’ятнадцять хвилин та інше.
Торгівельний центр в Таїланді (управляюча компанія Seacon Development) замінив звичні кнопки у ліфтах на ножні педалі, намагаючись запобігти поширенню коронавірусу. Така, як здається на перший погляд, примітивна інновація є дуже ефективною, адже один із способів захворіти на COVID-19 — це доторкнутися до інфікованої вірусом поверхні, а потім доторкнутися до рота, носа чи очей. Поверхні кнопок ліфта у всі часи були і будуть місцем нестерильним, тому точно безпечніше натискати педалі ногами.
Деякі старовинні музичні інструменти відомі тим, що мають струни, які називають резонуючими. Справа в тому, що вони безпосередньо не використовуються під час гри. Але при цьому резонують через коливання інших струн, додаючи звуки до музичного твору.
Зараз світ особливо гостро потребує підприємців, котрі першими сформують «резонуючі тренди», щоб решта їх підхопила, сформувавши з них нові стандарти ведення бізнесу.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.