ДБН «Метрополітени» вступив у дію 1 вересня цього року
Відтепер при проектуванні метрополітенів розробники зобов’язані влаштовуватися автоматизовані системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій. Це необхідно для швидкого виявлення можливих загроз безпеці людей та оперативного реагування для їх уникнення. Про це зазначається у ДБН «Метрополітени», який вступив у дію з 1 вересня цього року.
Про це поінформував президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
“Сьогодні технології та рішення дозволяють оперативно і в автоматичному режимі виявляти можливі поломки та загрози, реагувати на надзвичайні ситуації. А це важливо для безпеки людей. Саме такі системи, у першу чергу, використовуються на стратегічних об’єктах та у місцях великого скупчення людей. Метро якраз одне з таких. У вересні вступив у силу ДБН щодо метрополітенів, який зобов’язує - передбачати ці системи при проектуванні нових або реконструкції існуючих станцій та інших споруд метро”, - написав він.
Автоматизовані системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій полягають в облаштуванні на об’єкті спеціальних датчиків контролю деформації будівельних конструкцій.
Вони дозволяють автоматично виявляти загрози виникнення надзвичайної ситуації, наприклад, тріщину в стіні або ризик загоряння, після чого оперативно сповіщають про це на диспетчерських пункт. Крім цього, такі системи максимально виключають вплив людського фактору на виявлення загроз, що також сприяє підвищенню безпеки.
Автоматичні установки для раннього виявлення надзвичайних ситуацій розраховані на можливе виявлення пожеж, замикань, затоплень, обвалів та інших ситуацій природного і техногенного походження. Вони влаштовуються відповідно до вимог ДБН В.2.5-76:2014 “Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення”.
Новий ДБН розроблений ДП “Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій” на заміну чинного наразі ДБН з 2010 року. Він розповсюджується на проектування та будівництво нових, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення існуючих ліній, окремих споруд та пристроїв метрополітену.
Нові норми вступили в дію з 1 вересня 2019 року.
Раніше ми розповідали про те, що нові метродепо тапер мають будуватися лише у промзонах. А також про те, що максимальна відстань між станціями метро відтепер може бути до 3 км.
Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
- Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
- Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.