Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
У нових ДБН щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») збільшено максимальну відстань між новими станціями метро з 2 до 3 км. Норма набрала чинності 1 вересня цього року і стосується лише нового будівництва
Відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км
У нових ДБН щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») збільшено максимальну відстань між новими станціями метро з 2 до 3 км. Норма набрала чинності 1 вересня цього року і стосується лише нового будівництва.
«Щоб відповідати сучасним потребам жителів мегаполісу, транспортна інфраструктура має бути зручна та комфортна. Саме тому міністерством було прийнято рішення про збільшення максимальної відстані між станціями метро з 2 до 3 км, в той час як мінімальна відстань залишилася незмінною – 900 м», – зауважує замміністра Міністерства розвитку громад на територій Лев Парцхаладзе.
Він переконаний, що дане нововведення дасть можливість більш оптимально організовувати маршрути громадського транспорту, пов’язуючи його із важливими пересадочними вузлами, що дозволятиме всім людям використовувати переваги громадського транспорту та зменшити затори на дорогах.
Згідно з новими ДБН, відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км. При цьому, якщо відстань складає більше 2 км, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом з підпором повітря не менше ніж 20 Па. А у випадку неможливості організації аварійного виходу назовні необхідно передбачати евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.
Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.
Заступник Міністра наголошує, що всі лінії метрополітену, у тому числі, окремі станції мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів та детальних планів території, обов’язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру. Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро.
Раніше ми писали про те, що на нових станціях метро тепер мають бути туалети.
Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.