РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

Максимальна відстань між станціями метро відтепер може бути до 3 км

У нових ДБН щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») збільшено максимальну відстань між новими станціями метро з 2 до 3 км. Норма набрала чинності 1 вересня цього року і стосується лише нового будівництва

2669
05 сентября 2019 г.


Відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км

У нових ДБН щодо проектування метрополітенів (ДБН «Метрополітени. Основні положення») збільшено максимальну відстань між новими станціями метро з 2 до 3 км. Норма набрала чинності 1 вересня цього року і стосується лише нового будівництва.

«Щоб відповідати сучасним потребам жителів мегаполісу, транспортна інфраструктура має бути зручна та комфортна. Саме тому міністерством було прийнято рішення про збільшення максимальної відстані між станціями метро з 2 до 3 км, в той час як мінімальна відстань залишилася незмінною – 900 м», – зауважує замміністра Міністерства розвитку громад на територій Лев Парцхаладзе.

Він переконаний, що дане нововведення дасть можливість більш оптимально організовувати маршрути громадського транспорту, пов’язуючи його із важливими пересадочними вузлами, що дозволятиме всім людям використовувати переваги громадського транспорту та зменшити затори на дорогах.

Згідно з новими ДБН, відстань між станціями повинна бути не менше 900 м і не більше 3 км. При цьому, якщо відстань складає більше 2 км, то необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбур-шлюзом з підпором повітря не менше ніж 20 Па. А у випадку неможливості організації аварійного виходу назовні необхідно передбачати евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.

Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.

Заступник Міністра наголошує, що всі лінії метрополітену, у тому числі, окремі станції мають проектуватися лише на основі діючих генеральних планів та детальних планів території, обов’язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру. Напрям ліній метро, місця розташування станцій та пересадочних вузлів між ними визначаються на стадії розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) і враховують перспективну пропускну здатність ліній метро.

Раніше ми писали про те, що на нових станціях метро тепер мають бути туалети.

Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

05 сентября 2019 г.
1705
Новими змінами у ДБН щодо проектування доріг загального користування передбачено обов’язкове з...
04 сентября 2019 г.
2335
ДБН щодо благоустрою територій знаходяться у процесі оновлення – зокрема у частині озеленення....
03 сентября 2019 г.
2211
Триває робота по внесенню змін до ДБН «Благоустрій територій». У зв’язку з чим у М...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3849
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3698
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3907
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
578
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
Вчера
4437
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Вчера
7561
Хмарочос Puzzle Tirana стане сучасним символом Тирани, поєднавши елементи сільської архітектури з жи...
22 ноября 2024 г.
728
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1414
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1309
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
395
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3735
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!