Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
На засіданні Київської міської ради 24 жовтня депутати підтримали рішення, що передбачають оновлення трамвайного парку і вагонів столичного метрополітену.
Зокрема, як повідомляє прес-служба Київради, 66 депутатів Київради підтримали проект модернізації міського транспорту Києва шляхом залучення 70 млн євро від Європейського банку реконструкції та розвитку на придбання 40 сучасних модульних трамвайних вагонів довжиною 30-34 метрів.
Сучасні трамвайні вагони з низьким рівнем підлоги, які планується закупити, забезпечують європейські вимоги до якості пасажирських перевезень: гарантують зручність посадки і висадки пасажирів, пристосовані для обслуговування пасажирів з особливими потребами. Окрім того, вони на 40% кращі за існуючі за рівнем енергозбереження.
Протяжність трамвайних колій у Києві становить понад 230 км. Щодня на лінію виходить понад 300 трамвайних вагонів КП «Київпастранс». У минулому році послугами комунального підприємства скористалися 389 900 000 пасажирів. Нормативний термін використання трамвайних вагонів становить 15 років, а фактично, більшість з них експлуатуються вже вдвічі довше. Тому надважливо придбати нові трамвайні вагони - нагадали у Київраді.
Друге сьогоднішнє рішення Київради передбачає придбання до 50 нових сучасних вагонів для столичного метрополітену на загальну суму близько 50 млн євро.
Рішення підтримали 67 депутатів Київради. Кошти на придбання рухомого складу метрополітену також планують отримати від Європейського банку реконструкції та розвитку.
У мерії кажуть, що придбання нових вагонів забезпечить більш якісне і швидше переміщення по місту і дозволить зменшити навантаження на наземний транспорт, що, у свою чергу, покращить екологічну ситуацію в столиці.
У минулому році Київський метрополітен перевіз майже 500 млн пасажирів. Інвентарний парк вагонів нараховує 821 одиницю. Щодня у годину пік на лінії випускають 546 вагонів.
Читайте також про те, що з Києва до аєропорту Бориспіль пустять ще один потяг. А також про те, що у Києві презентували Концепцію розитку Подолу.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.