Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
У новому ДБН «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування» введено обов’язкове влаштування спеціальних огороджень для недопущення виходу на колії сторонніх людей. Новий ДБН діє з 1 квітня цього року.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
«Місця, які безпосередньо прилягають до колій швидкісних поїздів є дуже небезпечними. Тільки на Південно-Західній залізниці у минулому році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них - якраз через перетинання людьми колій у непризначених для цього місцях. Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій і мінімізувати кількість нещасних випадків та аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти на небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів. Ця норма міститься у новому ДБН щодо залізниць колії. ДБН вступив в дію з 1 квітня цього року», - сказав він.
За підрахунками експертів, це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях.
Згідно з цією нормою, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів в усіх випадках слід встановлювати огороджувальні паркани або ділянки лісів у вигляді лісосмуг.
Якщо це будуть робитися огороджувальні лісонасадження, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту. У місцях їх розривів повинні влаштовуватися механічні загорожі. Виняток складають природні та штучні перешкоди для виходу на колії. Наприклад, водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі тощо.
Новий ДБН В.2.3.-19:2018 “Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування” розроблений Українським державним університетом залізничного транспорту (УкрДУЗТ) і розповсюджується на:
- проектування і будівництво залізниць колії 1520 мм зі звичайним рухом поїздів та прискореним рухом пасажирських і приміських поїздів, нових залізничних ліній, додаткових головних колій, під’їзних колій;
- реконструкцію і капремонт існуючих ліній, окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України;
- проектування та будівництво залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.