РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.641 EUR: 48.782
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.641
EUR 40.000 41.000 48.782
USD 41.550 41.999 41.641
EUR 48.750 49.451 48.782
Новость

Метро на Виноградар: на обох станціях тривають будівельні роботи (ФОТО)

У Києві на двох станціях метро на Виноградарі будівництво триває безперервно - роботи ведуться 24/7 на кількох дільницях одночасно
4539
Вчера

Будівництво метро на Виноградар

У Києві компанія Autostrada продовжує роботи з будівництва метро на житловому масиві Виноградар, зокрема спорудження двоярусних тунелів між станціями “Мостицька” і “Проспект Правди” та оборотних тупиків.

Про це пресслужба компанії повідомила у Фейсбуці.

"Будівництво метро на Виноградар триває безперервно - роботи ведуться 24/7 на кількох дільницях одночасно", - йдеться у повідомленні.

На станційному комплексі “Мостицька” виконується спорудження тунелів із використанням блоків суцільносекційної оправи. Це оптимальне рішення для підземного будівництва у складних гідрогеологічних умовах.

Блоки виготовляються на власній виробничій базі Autostrada, мають чіткі геометричні параметри, що пришвидшує укладання і зменшує потребу в додатковому армуванні. Суцільна геометрія блоків забезпечує рівномірний розподіл навантажень.

Продовжується будівництво двоярусних тунелів між станціями “Мостицька” і “Проспект Правди”, де поїзди курсуватимуть один над одним.

Уже зведені понад 250 метрів тунельних конструкцій.

Паралельно проводиться бетонування монолітних елементів розгалуження, а також триває розробка ґрунту та монтаж кріплень котловану для подальших етапів.

На оборотних тупиках за майбутньою станцією "Проспект Правди", які слугують для розвороту поїздів і нічного відстою, вже зведені стіни, перекриття та лоткова монолітна плита.

Крім того, почалось будівництво вентиляційного вузла і зумфу для збору води.

Триває подальша розробка котловану і стабілізація ґрунтів у котловані за складною та технологічно унікальною методикою Jet Grouting. Це один із небагатьох способів ефективного укріплення водонасичених і нестабільних ґрунтів, який суттєво покращує несучі характеристики основи.

На перекритій ділянці проспекту Європейського Союзу триває облаштування діафрагмових стін методом "стіна в ґрунті". Це важливий етап укріплення котловану, який забезпечує стабільність ґрунтів і безпечні умови для зведення підземних конструкцій.

Паралельно тут проводиться перенесення інженерних мереж: систем каналізації, водопостачання, теплотрас і газопроводів середнього та низького тиску.

Як повідомлялося, КП "Київський метрополітен" уклало договір на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії метрополітену в напрямку житлового масиву Виноградар із ТОВ "Група компаній "Autostrada". Умови договору не передбачають передоплати. Компанія виконуватиме підрядні роботи власним коштом. І лише після перевірки державною експертизою якості виконаних робіт здійснюватиметься оплата.

 Енергоефективність і THERMOWOOL: Як заощадити на опаленні та кондиціонуванні 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
ukrinform
Фото:
Autostrada
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Метро на Виноградарь
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 мая 2025 г.
1528
У бюджеті Києва на 2024–2026 роки на будівництво метро, включно з новими станціями, передбачен...
12 мая 2025 г.
4232
Від щита "Галина", який пробурив тунель від "Сирця" до "Мостицької", залишився тільки корпус. Його б...
16 июня 2025 г.
2772
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2552
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3013
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Вчера
7031
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
27 июня 2025 г.
7005
Корпус судна оздоблений металізованим монограмним візерунком Louis Vuitton, а з носа «корабля&...
25 июня 2025 г.
8818
Було реконструйовано мозаїки з понад 85 тисяч фрагментів плитки Nolla, вазони ручної роботи, перголи...
19 июня 2025 г.
2973
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
460
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3074
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!