РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.485 EUR: 46.652
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.485
EUR 40.000 41.000 46.652
USD 41.330 41.831 41.485
EUR 46.650 47.380 46.652
Новость

Метро на Виноградар: коли планують відкриття і чи збудують станції вчасно

У бюджеті Києва на 2024–2026 роки на будівництво метро, включно з новими станціями, передбачено лише 838 млн грн. Щоб завершити метро до 2027 року, потрібно близько 3,5 млрд грн уже цього року
1456
20 мая 2025 г.

Метро на Виноградар можуть не добудувати вчасно 

Будівництво метро на Виноградар у Києві йде повним ходом: роботи тривають сім днів на тиждень, іноді навіть після 23:00. Але станції «Мостицька» та «Варшавська» Сирецько-Печерської лінії можуть не відкрити у 2027 році, як планувалося за договором із новим підрядником.

Про це пише «Уніан».

Одна з головних причин затримки - нестача грошей. У бюджеті Києва на 2024–2026 роки на будівництво метро, включно з новими станціями, передбачено лише 838 млн грн, із яких у 2025 році планують витратити 346 млн грн.

«Автострада» отримала 82,8 млн грн за виконані роботи, але з початку року працює за власні кошти. Щоб завершити метро до 2027 року, компанії потрібно близько 3,5 млрд грн уже цього року, про що вона повідомила метрополітен офіційними листами. Однак кредиторів, готових профінансувати проєкт, поки немає.

Ще одна проблема - відсутність в Україні тунелепрохідницького комплексу. Компанія Herrenknecht обіцяє доставити відновлений щит на початку 2026 року. Раніше його відновлення коштувало 2,5 млн євро і тривало 3,5 місяці, але тепер ціна зросла до 8 млн євро, а термін - до 9 місяців.

Експерт із транспортного планування Дмитро оцінює шанси завершити метро вчасно лише у 50%. Усе залежить від стабільного фінансування, але він сумнівається, що метро є пріоритетом для столичної влади. Нерухомість на Виноградарі під «майбутнє метро» вже розпродана, а старіюча транспортна інфраструктура міста, як-от мости, може потребувати термінових вкладень. До того ж війна в країні додає невизначеності.

До слова, раніше повідомлялося, що компанія “Австострада”, з якою Київський метрополітен уклав договір на будівництво метро на Виноградар вартістю майже 14 млрд грн, не може прогнозувати відкриття станції метро “Виноградар” у 2027 році.

Нагадаємо, у грудні 2023 року КП “Київський метрополітен” у судовому порядку розірвав договір з АТ “Київметробуд”. Причина – незадовільні терміни виконання будівельних робіт.

Суд змусив попереднього підрядника будівництва метро на Виноградар повернути Києву 139 млн грн. Також підрядника зобов’язали сплатити місту ще понад 78 млн грн.

Новий тендер столичний метрополітен оголосив 13 червня. Його виграла компанія “Автострада”, яка відновлює аварійний тунель між станціями “Деміївська” та “Либідська”. 15 серпня стало відомо про укладання договору з нею на добудову метро на Виноградар. Роботи фінансуватимуть за кредитні кошти.

 Покупці українських автокранів KMZ тепер отримають від держави компенсацію 15% 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Фото: Держагентство відновлення

Источник:
bigkyiv
12 мая 2025 г.
4153
Від щита "Галина", який пробурив тунель від "Сирця" до "Мостицької", залишився тільки корпус. Його б...
13 марта 2025 г.
7295
Таке рішення ухвалили через обмежений простір та щільну забудову....
26 февраля 2025 г.
3348
Київметробуд має сплатити 139 млн гривень в бюджет Києва – суд ухвалив остаточне рішення у спр...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2814
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4016
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6432
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Сегодня
378
Проєкт підтримує Фонд Misk, неприбуткова організація, заснована наслідним принцом Саудівської Аравії...
Вчера
4329
Для його створення використали 320 метрів сталі та сім тисяч тонких цегляних плиток, а також&nb...
19 мая 2025 г.
926
Факторы экономической эффективности, области применения и экономическая выгода сэндвич-пан...
20 мая 2025 г.
924
Цьогоріч переможцем в номінації «Підприємець року» загальнонаціональної програми «...
15 мая 2025 г.
949
Цьогоріч переможцем в номінації «Житловий комплекс року» загальнонаціональної програми &...
14 мая 2025 г.
1441
15 травня 2025 року у Києві відбудеться Форум "Сучасні фінські технології, обладнання і досвід ...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!