РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.509 EUR: 46.995
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.509
EUR 40.000 41.000 46.995
USD 41.250 41.660 41.509
EUR 46.750 47.380 46.995
Новость

Перебуває в аварійному стані: міст Патона закликають негайно перекрити

Міст Патона вже сьомий рік в аварійному стані - чому його треба перекрити?
3305
02 августа 2024 г.

Науковці закликають відремонтувати міст Патона

Міст Патона у Києві перебуває в аварійному стані з 2017 року. Щоб не допустити його подальшого руйнування, міст треба негайно перекрити й відремонтувати. Про це сказав директор Інституту електрозварювання ім. Патона Ігор Крівцун. 

"За останні два роки я підписав, мабуть, три або чотири звернення до [Віталія] Кличка, до [Дениса] Шмигаля. Ми пояснюємо, шановні, міст скоро впаде. Він не обслуговувався фактично з 1953 року. Там страшна корозія, потрібно прибрати багато сміття, бо воно стає вологим і пришвидшує корозію", - пояснює Крівцун. 

Очільник Інституту зазначив, що через корозію сильно скоротилась товщина металу нижнього пояса мосту - у деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою. "Ще жодного разу не відбулось повне обстеження мосту. Його досліджували тільки там, де був доступ. Тому загальна картинка може бути зовсім іншою. Там можуть бути суттєві проблеми, яких ми поки що не бачимо". 

За попередніми оцінками транспортних експертів, для відновлення мосту потрібні щонайменше 500 мільйонів євро. 

"Але ми готові допомагати - наш відділ міцності зварних конструкцій займається цими питаннями, ми знаємо, що потрібно зробити. Цей процес тільки треба почати", - додає директор. 

За словами науковців з Інституту Патона, руйнівні процеси на мосту почались після 2013 року. Тоді під тротуарами змінювали комунікації - для цього треба було розбити асфальт і бетонну плиту. Під час робіт сміття потрапило на металеві конструкції. Тепер коли воно мокне, це тільки пришвидшує корозію. За майже 71 рік експлуатації міст Патона жодного разу капітально не ремонтували.

Міст Патона офіційно визнали аварійним у 2017 році. Тобто віднесли до п’ятого, "аварійного" стану експлуатації, згідно з яким, інфраструктурним об’єктом користуватися вже не можна. Однак його не перекрили, а тільки обмежили рух. За словами експертів, міст тримається лише на "щедрому запасі міцності".

 Цікаво про будівництво: Утеплення фасадів – сучасні варіанти теплоізоляційних матеріалів THERMOWOOL FAS та THERMOWOOL VENT від українського виробника 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Міст Патона. Вигляд з правого берега. Фото: Wikipedia
Источник:
life
02 августа 2024 г.
5189
Зварювальні роботи мали б виконувати за технологією, розробленою фахівцями Інституту. Але цього...
30 июля 2024 г.
5074
Росія зруйнувала 9 ГВт об’єктів генерації електроенергії в Україні - це половина потужнос...
22 июля 2024 г.
2648
Спочатку необхідно вибрати ліцензовану компанію, яка обстежить систему опалення в квартирі та будинк...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2820
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4024
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6440
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Вчера
456
Однією з найважливіших складових сучасного басейну є фільтр, який використовується як основа для очи...
23 мая 2025 г.
7720
Архітектори хотіли продемонструвати, що дерево, як матеріал, підходить для сучасних мостів...
23 мая 2025 г.
3790
Мета вежі – відродження села Муленьс, де наразі проживає лише 11 осіб...
Вчера
922
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
20 мая 2025 г.
944
Цьогоріч переможцем в номінації «Підприємець року» загальнонаціональної програми «...
15 мая 2025 г.
980
Цьогоріч переможцем в номінації «Житловий комплекс року» загальнонаціональної програми &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!