РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.511 EUR: 46.887
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.511
EUR 40.000 41.000 46.887
USD 41.330 41.831 41.511
EUR 46.450 47.150 46.887
Новость

Будівництва метро у Дніпрі: Міністр фінансів підпише зміни до угоди з ЄІБ

Міністра фінансів Сергія Марченка уповноважили підписати зміни до угоди з ЄІБ щодо будівництва метро у Дніпрі
928
05 марта 2021 г.


Будівництво метро у Дніпрі 


Президент Володимир Зеленський уповноважив міністра фінансів Сергія Марченка підписати листа про нові зміни у фінансовій угоді між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо будівництва метрополітену у Дніпрі.

Відповідне розпорядження оприлюднено на сайті глави держави.

«Уповноважити Міністра фінансів України Марченка Сергія Михайловича на підписання Листа про внесення змін № 2 до Фінансової угоди (Проєкт «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську») між Україною та Європейським інвестиційним банком», - йдеться у документі.

Як повідомлялося, у 2012 і 2013 роках Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодилися надати для завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську кредит в 304 млн євро (при загальній вартості проєкту в 367 млн) під найнижчу процентну ставку до 1,5%.

У вересні 2014 року Верховна Рада ухвалила президентський закон про ратифікацію фінансової угоди (проєкт "Завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську") між Україною та Європейським інвестиційним банком (№ 0095).

Угода передбачала загальну вартість проєкту, за оцінкою ЄІБ, на час його оцінки - 305 млн євро. Зовнішнє фінансування проєкту мало надходити з наступних джерел: кредит банку - 152 млн євро, кредит ЄБРР - 152 млн євро.



Проєкт також передбачав розширення існуючої лінії метрополітену в Дніпропетровську (завершення фази 1). Подовження лінії метрополітену мало включати у себе 4,017 км двоколійного підземного тунелю, що з’єднає головний залізничний вокзал (станція «Вокзальна») з центром міста вздовж проспекту Карла Маркса.

Проєкт передбачав будівництво 3 нових станцій («Театральна», «Центральна» і «Музейна»). Проєкт мав складатися з будівництва двох паралельних тунелів. А також включав в себе розширення існуючої системи сигналізації (автоматична система керування), удосконалення системи радіозв'язку, а також модернізацію системи безперебійного живлення.

Проте, по факту добудова метрополітену була повністю зупинена, оскільки не були завершені процедури передачі його з державної власності в комунальну власність міста, що є вимогою ЄБРР, а облдержадміністрація не передала проєктну документацію в Кабмін.

Раніше, 1 грудня 2016 року, тодішній Президент України Петро Порошенко уповноважив міністра фінансів Олександра Данилюка підписати зміни до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком і Лист-відмову щодо проєкту завершення будівництва метрополітену у місті Дніпро.

 

 Цікаво про будівництво: раніше ми писали навіщо і як утеплювати стрічковий фундамент

Источник:
ukrinform
05 марта 2021 г.
6717
Влада визначилась з першими кроками з реконструкція застарілого житла...
05 марта 2021 г.
6286
Ключевая ставка НБУ не менялась с лета 2020 года. Национальный банк готов к более решительному ...
04 марта 2021 г.
1308
У Фінляндії будують помешкання, які здатні забезпечити мешканців електроенергією та теплом. Їх назив...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2755
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3972
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6394
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
07 мая 2025 г.
5820
Архітектура укриттів натхненна традиційними формами нігерійського житла, що полегшує адаптацію для л...
06 мая 2025 г.
4695
80% структури автостоянки зберегли, перетворивши її на офісні, торговельні та ресторанні приміщення...
05 мая 2025 г.
921
Завдяки унікальній державній програмі, інвестувати в нову українську спецтехніку стало на 15% вигідн...
06 мая 2025 г.
992
15 травня 2025 року у Києві відбудеться Форум "Сучасні фінські технології, обладнання і досвід ...
06 мая 2025 г.
1061
4 червня 2025 року в Києві відбудеться IV-й Український Будівельний Конгрес, який об’єднає про...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
628
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
800
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!