РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.509 EUR: 46.995
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.509
EUR 40.000 41.000 46.995
USD 41.250 41.660 41.509
EUR 46.750 47.380 46.995
Новость

Велосипед замість автівки через пандемію? У Франції планують перетворювати автосмуги на велодоріжки

Через пандемію у Франції планують перетворювати автосмуги на велодоріжки. Велосипед розглядають як один із найбезпечніших видів транспорту з огляду на ризики поширення вірусу
3127
21 апреля 2020 г.



З автівки на велосипед


На тлі пандемії коронавірусу Париж та низка інших міст Франції оголосили про плани збільшити велосипедну інфраструктуру, зокрема коштом автомобільних смуг.

Велосипед розглядають як один із найбезпечніших видів транспорту з огляду на ризики поширення вірусу. Після запровадження карантинних заходів чимало міст світу почали створювати тимчасові велодоріжки. Зокрема, в колумбійській столиці Боготі облаштували кількадесят кілометрів велодоріжок протягом однієї доби.

Але й після послаблення карантину потреба у безпечному транспорті нікуди не дінеться. "Люди й надалі відчуватимуть дискомфорт у трамваях, автобусах і метро", - вважає П'єр Серн, президент Клубу велосипедних міст.

Натомість автомобілі є поганою альтернативою громадському транспорту: через них утворюються затори і забруднюється повітря. А повітря з високою концентрацією дрібнодисперсного пилу, як вважають дослідники Гарвардського університету, сприяє вищій смертності від коронавірусу. Днями такого ж висновку дійшли вчені з італійських університетів.

Президентка столичного регіону Іль-де-Франс Валері Пекресс повідомила, що працює над програмою, яка дозволить збільшити кількість поїздок на велосипеді вдвічі - з 400 тисяч до 800 тисяч щодня. Пересування велосипедом вже зросло в регіоні через карантин і завдяки весняній погоді.

У самому Парижі вже збільшили кількість велодоріжок і віддають велосипедистам автомобільні смуги, відокремлюючи їх делінеаторами. Заохочувати велопоїздки будуть і після карантину. Такі ж заходи запроваджуватимуть у Ліоні, Греноблі, Монпельє та Ренні.

Французький дослідницький центр Cerema пропонує зменшувати кількість смуг для автотранспорту, наприклад з чотирьох до двох, і натомість розширювати велоінфраструктуру. Такі заходи стосуються не лише центрів міст, але й міжміського та приміського сполучення. Облаштування відповідної інфраструктури вимагатиме не лише нанесення дорожньої розмітки, але й встановлення делінеаторів, велопаркінгів тощо.

Інша проблема - забезпечення людей власне велосипедами. У Франції вже існують програми знижок на придбання електричних та вантажних велосипедів. Велоактивісти пропонують також надавати 100-єврові чеки на ремонт велосипедів - чимало в кого в гаражі, у підвалі чи на балконі стоїть старий велосипед, який можна було б відремонтувати і користуватися ним.

Нагадаємо, раніше американські транспортники оприлюднили рекомендації для функціонування системи транспорту під час пандемії, зокрема радили облаштувати тимчасові велодоріжки та забезпечити безкоштовний доступ до велосипедів.

Читайте також Париж перетворять на ідеальне місто для велосипедистів


ЧИТАЙТЕ ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ О КОРОНАВИРУСЕ, ПРОГНОЗЫ И СОВЕТЫ ДЛЯ СТРОИТЕЛЕЙ, переходите в спецтему "Короновирус и строителство - прогнозы и советы"

Источник:
hmarochos
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2820
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4024
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6441
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
24 мая 2025 г.
459
Однією з найважливіших складових сучасного басейну є фільтр, який використовується як основа для очи...
23 мая 2025 г.
7723
Архітектори хотіли продемонструвати, що дерево, як матеріал, підходить для сучасних мостів...
23 мая 2025 г.
3791
Мета вежі – відродження села Муленьс, де наразі проживає лише 11 осіб...
Сегодня
929
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
20 мая 2025 г.
944
Цьогоріч переможцем в номінації «Підприємець року» загальнонаціональної програми «...
15 мая 2025 г.
985
Цьогоріч переможцем в номінації «Житловий комплекс року» загальнонаціональної програми &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!