Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Діяльність очільниці Парижу Анн Ідальго направлена в тому числі на те, щоб зробити місто безпечним та комфортним для велосипедистів. За планом Toutes et tous a velo (Усі на велосипеді), до 2024 року Париж має стати містом з найрозвинутішою велоінфраструктурою в країні.
Відомо, що політика Ідальго щодо популяризації велотранспорту в столиці досить ефективна. У місті вже збільшилась кількість велосипедистів та з'явилась затребувана велоінфраструктура, до розбудови якої фінансово долучився муніципалітет міста.
Наразі вже побудовано 1018 км нових велошляхів у Парижі (велосипедні доріжки, заповідні та зворотні смуги), а лічильник на вулиці Ріволі зафіксував 774 тис. велопроїздів в період з 4 вересня 2019 року до 17 січня 2020 року. Розроблено більше 20 веломаршрутів, що фінансуються мерією Парижа для розвитку велотуризму.
Місто отримало 500 000 євро субсидій для асоціацій, які пропагують використовувати велосипеди у місті. Таким чином, у мерії надаватимуть фінансову допомогу у розмірі 400 євро на придбання електровелосипедів - та 1200 євро на купівлю вантажних велосипедів. Також планують створити велобригади з робітників муніципальних служб, які контролюватимуть чистоту та озеленення міста.
Всього впродовж наступних шести років для фінансування потреб велокористувачів міста виділять 350 мільйонів євро.
Читайте також Розроблено автономний хмарочос, який переробляє вуглекислий газ у кисень
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.