Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Тривала та інтенсивна експлуатація спецтехніки часто стає причиною несправності ходової частини. Це може статися при роботі техніки на будівельних майданчиках та в кар'єрах із постійним переміщенням важких вантажів. Швидкість зносу залежить від типу ґрунту та відстані перегону. Нормальний рівень зносу відзначається, коли добовий пробіг техніки не перевищує 4-5 км. Якщо показник вище, окремі компоненти піддаються інтенсивному зносу. Щоб уникнути поломки, необхідно регулярно проходити технічне обслуговування та перевіряти важливі компоненти ходової частини екскаватора.
Усі гусеничні екскаватори мають практично ідентичну ходову частину. Найчастіше піддаються зносу такі вузли:
З представленого списку напрямні та підвісні катки найчастіше виходять з ладу, тому що вони підтримують гусеничний ланцюг і приймають від нього удари при пересуванні.
Підтримуючі катки та натяжний ролик
Нерідко трапляються ситуації, коли підтримуючі ролики повністю відвалюються внаслідок сильного зносу. Оскільки вони встановлені на одній ходовій, то й навантаження в них однакове. Отже, потрібна оперативна заміна. Щоб перевірити ступінь зношування деталі, необхідно звільнити її від ваги гусениці, попередньо відвівши ковші та підставивши підпори. Розбирати ходову не треба.
Підтримуючі ролики можна не ремонтувати, якщо обертання здійснюється без стуків та люфту. Нові підтримуючі катки можуть досить важко обертатися, оскільки у них є мінімальні зазори і щільні сальники. Потрібно перевірити, щоб у ковзанці знаходилася достатня кількість мастила для коректної експлуатації. Ремонтувати ролики із заміною втулок не зовсім вигідно. Справа в тому, що зношування відбувається не тільки внутрішньої, але і зовнішньої частини катка, яка менша за вимірами в порівнянні з новими деталями. Каток кріпиться двома або чотирма болтами – в залежності від моделі гусеничного екскаватора.
Знос впливає на роботу натяжних роликів. Під час роботи вони повинні обертатися без сторонніх звуків та люфту. Гумовий сальник-ущільнювач повинен щільно прилягати до деталей. Якщо вони сильно зношені, то мастило починає виходити назовні, всередину потрапляють волога та абразив. Таким чином, процес зносу прискорюється. Для того, щоб витягти «лінивця» з ходового візка, необхідно роз'єднати гусеничний ланцюг. Виконується це за допомогою вибивання сполучного пальця зі з'єднань ланок. З'єднання потрібно підвести до натяжного ролика, витягти старий вузол і встановити новий.
Гусеничний ланцюг та провідні зірки гідромотора
При інтенсивному використанні гусеничного екскаватора на кар'єрних роботах відбувається швидке зношування ланцюгів і зірочок. Вони потребують заміни або відновлювального ремонту. Башмак прикручується до гусеничного ланцюга чотирма болтами за допомогою ключа на 26. Зусилля затягування цього виду з'єднань значно перевищує звичайне, тому слід використовувати редукторні ключі з посиленими головками. Посилення виконується за рахунок застосування легованої сталі завтовшки до 5 мм. У процесі ремонту необхідно відкрутити та назад закрутити близько 400 болтів з гайками.
Натягувач
Натяжний пристрій також часто піддається зносу. Проводити ремонт слід тоді, коли мастило починає просочуватися через манжети. Гусеничний ланцюг неможливо натягнути внаслідок коксування мастильних матеріалів. Перед початком ремонту необхідно скинути тиск у поршні натягувача за допомогою ослаблення кріплення золотника. Для ремонту слід використовувати інструменти та деталі, що рекомендуються виробниками екскаваторної техніки.
Поточний ремонт та капітальний ремонт екскаватора буде виконано якісно та вчасно. За детальною інформацією звертайтесь до офіційного дилера корейських екскаваторів – Альфатех.
Джерело: Центр спеціалізованої техніки Альфатех
Інформацію опубліковано на правах реклами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.