Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.545 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.056 |
USD | 39.400 | 39.830 | 39.545 |
EUR | 42.050 | 42.720 | 42.056 |
Реставрація «з пристосуванням» мосту Євгена Патона в Києві триватиме до кінця 2025 року. Про це йдеться у розпорядженні міського голови Віталія Кличка від 15 вересня. Гарантійний термін виконаних робіт має бути не менш як 10 років.
Раніше муніципалітет заявляв про готовність почати реставрацію мосту Патона. Повідомлялося, що «Київавтодор» вже підготував проєкт технічного завдання.
Найдовший у світі підводний автомобільний тунель: 18 кілометрів пролягатиме під дном Балтійського моря
Проте щоб почати роботи, потрібне підтвердження від Міністерства культури. На час реконструкції міст хочуть вивести з реєстру пам’яток архітектури, а після реконструкції – повернути назад у реєстр. У розпорядженні все ще йдеться про необхідність отримати дозволи від Мінкульту.
Фахівці заявляли, що стан мосту Патона – критичний, і термін його експлуатації сплив. Цьогоріч міст визнали аварійним.
Міст Патона ввели в експлуатацію у листопаді 1953 року. Ним проходила трамвайна лінія, яку демонтували у 2004 році, що розірвало мережу київського трамвая на лівобережну і правобережну.
Интересно про строительство: ранее мы писали о гидроизоляционном материале Neoproof Polyurea который, используется, в основном, для плоских кровель с бетонным основанием и рубероидных крыш