Як отримати будівельний паспорт: покрокова інструкція

У КМДА розповіли що необхідно для отримання будівельного паспорту
1132 03.06.2020 в 06:05



Отримання будівельного паспорту:
покрокова інструкція


Я багато пишу про отримання містобудівних умов та обмежень, однак це не єдиний документ, який визначає вимоги до забудови.

Департамент містобудування та архітектури КМДА також займається наданням будпаспортів. Такий документ – необхідний, якщо ви будуєте:

- індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий чи дачний будинок, не вище двох поверхів і площею до 500 метрів квадратних;

- господарські будівлі і споруди, гаражі, елементи благоустрою та озеленення ділянки.

Для отримання будівельного паспорту потрібно, так само, як і для МУО, звертатись до ЦНАПу. От тільки перелік документів відрізняється.


Для одержання будпаспорту необхідно надати:

  • заяву (зразок оформлення шукайте у додатку 1 наказу Мінрегіонбуду 103 від 05.07.11. «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки»);
  • засвідчену в установленому порядку копію документу, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію (державний акт на право власності на земельну ділянку, договір купівлі-продажу (дарування, міни) земельної ділянки та витяг з реєстру речових прав, та згоду співвласників ( якщо об’єкт нерухомості належить кільком особам);
  • ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо) як правило, виготовляються на замовлення в архітектурних компаніях або власноруч;
  • проєкт будівництва (за наявності).

Дозвільна система в будівництві: найкращі світові практики і досвід України

Заява щодо отримання будівельного паспорту разом з пакетом документів розглядається впродовж 10 днів у Департаменті містобудування та архітектури. Після проходження строку ми або видаємо готовий документ, або ж інформуємо про причину відмови.

В останньому випадку заявники мають уважно вивчити лист-відмову, виправити помилки у документах та подати їх у ЦНАП ще раз.

Мін’юст планує створити єдину базу даних «Електронний архів БТІ». Що відомо?

Читайте также о распространенных проблемах с кондиционерами и том, где заказать ремонт читать  

 
Интересные новости:
03.06.2020
2275
Міністерство юстиції України збирається створити базу даних «Електронний архів БТІ»...
03.06.2020
982
ЄІБ дає Україні 300 мільйонів євро кредиту на енергоефективність...
03.06.2020
962
Поява іпотеки під 10% річних: коли вона можлива і при яких умовах - НБУ...
26.10.2020
720
Цены на жилье в новостройках осенью начали рост, вторичный рынок - бьет антирекорды...
26.10.2020
427
Одна з аксіом житлової політики полягає в тому, що завжди існує частина людей, які не можуть забезпе...
26.10.2020
5992
Голова Національної ради реформ Міхеіл Саакашвілі заявив про необхідність швидкого реформування...