РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

У великих містах необхідно створювати зручні транспортно-пересадочні вузли для населення

Місцева влада у великих містах України має докладати усіх зусиль, щоб створювати зручні транспортно-пересадочні вузли (ТПВ) для пасажирів. Такую вимогу містить ДБН “Планування і забудова територій”

1470 18.12.2019 в 08:52



Рішення щодо розміщення таких вузлів повинні відображатися у генпланах

Місцева влада у великих містах України має докладати усіх зусиль, щоб створювати зручні транспортно-пересадочні вузли (ТПВ) для пасажирів. Це потрібно, щоб мешканці міст могли комфортно та швидко пересісти з одного виду транспорту на інший. Також це сприятиме налагодженню транспортної системи в містах та ефективному розподілу пасажиропотоків.

Про це написав Президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

«Що таке транспортно-пересадочний вузол? Це коли всі види транспорту зручно поєднані між собою і пересадка з одного виду на інший займає мінімум часу та не завдає зайвих незручностей. Так зазвичай працює транспорт у багатьох європейських містах і країнах. Ми теж маємо запозичувати цей позитивний досвід. Тим паче, що в нових будівельних нормах вже містяться вимоги щодо створення зручних транспортно-пересадочних вузлів у великих містах. І місцева влада має вже це брати за основу і впроваджувати. Адже це комфорт людей» - зазначив він.

За словами Лева Парцхаладзе, транспортна логістика великих міст має оптимізуватися, саме тому, згідно з будівельними нормами, рішення щодо розміщення таких вузлів повинні відповідно відображатися у генпланах та комплексних схемах транспорту великих міст.

«Транспортно-пересадочні вузли повинні забезпечувати максимально комфортну та швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту на інший. Тому дальність пішохідних підходів до зупинок у ТПВ не повинна перевищувати 200 м, а витрати часу на здійснення пересадок - не більше 10 хвилин з урахуванням часу на очікування» - додав президент КБУ.

Він підкреслив, якщо ж проектуванням передбачено перевищення дальності пішохідних підходів, то для скорочення витрат часу на пересадку потрібно використовувати локальні транспортні системи - ескалатори та травелатори.

«Зазвичай такі транспортно-пересадочні вузли розміщуються в периферійній зоні міст або на підходах до центру міста для обмеження в’їзду в центральну зону індивідуального транспорту. Наприклад, при в’їзді у місто, біля станцій метро і зупинок громадського транспорту, у місцях перетину основних магістралей», - сказав Лев Парцхаладзе.

За його інформацією, такі зміни сприятимуть формуванню якісних взаємозв’язків між маршрутними мережами пасажирського транспорту, кращому регулюванню пасажиропотоків та підвищенню зручності при здійсненні пересадок пасажирів між різними видами транспорту.

ДБН “Планування і забудова територій”, в якому міститься вищезазначена норма, був розроблений ДП "ДІПРОМІСТО" на заміну попередніх будівельних норм, що регулюють містобудування, які діяли ще з 1992 року.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 


 
 
Интересные новости:
16.12.2019
1582
Відтепер при проектуванні метрополітенів розробники зобов’язані влаштовуватися автоматизовані ...
09.12.2019
1859
В Україні відтепер має будуватися та реконструюватися лише енергоефективне житло. Це передбачає ДБН,...
05.12.2019
2152
Нові будівельні норми щодо житлових будинків, які вступили в дію 1 грудня, зобов’язують проект...
24.08.2023
2067
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1813
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3010
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...