У великих містах необхідно створювати зручні транспортно-пересадочні вузли для населення

Місцева влада у великих містах України має докладати усіх зусиль, щоб створювати зручні транспортно-пересадочні вузли (ТПВ) для пасажирів. Такую вимогу містить ДБН “Планування і забудова територій”

735 18.12.2019 в 08:52



Рішення щодо розміщення таких вузлів повинні відображатися у генпланах

Місцева влада у великих містах України має докладати усіх зусиль, щоб створювати зручні транспортно-пересадочні вузли (ТПВ) для пасажирів. Це потрібно, щоб мешканці міст могли комфортно та швидко пересісти з одного виду транспорту на інший. Також це сприятиме налагодженню транспортної системи в містах та ефективному розподілу пасажиропотоків.

Про це написав Президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

«Що таке транспортно-пересадочний вузол? Це коли всі види транспорту зручно поєднані між собою і пересадка з одного виду на інший займає мінімум часу та не завдає зайвих незручностей. Так зазвичай працює транспорт у багатьох європейських містах і країнах. Ми теж маємо запозичувати цей позитивний досвід. Тим паче, що в нових будівельних нормах вже містяться вимоги щодо створення зручних транспортно-пересадочних вузлів у великих містах. І місцева влада має вже це брати за основу і впроваджувати. Адже це комфорт людей» - зазначив він.

За словами Лева Парцхаладзе, транспортна логістика великих міст має оптимізуватися, саме тому, згідно з будівельними нормами, рішення щодо розміщення таких вузлів повинні відповідно відображатися у генпланах та комплексних схемах транспорту великих міст.

«Транспортно-пересадочні вузли повинні забезпечувати максимально комфортну та швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту на інший. Тому дальність пішохідних підходів до зупинок у ТПВ не повинна перевищувати 200 м, а витрати часу на здійснення пересадок - не більше 10 хвилин з урахуванням часу на очікування» - додав президент КБУ.

Він підкреслив, якщо ж проектуванням передбачено перевищення дальності пішохідних підходів, то для скорочення витрат часу на пересадку потрібно використовувати локальні транспортні системи - ескалатори та травелатори.

«Зазвичай такі транспортно-пересадочні вузли розміщуються в периферійній зоні міст або на підходах до центру міста для обмеження в’їзду в центральну зону індивідуального транспорту. Наприклад, при в’їзді у місто, біля станцій метро і зупинок громадського транспорту, у місцях перетину основних магістралей», - сказав Лев Парцхаладзе.

За його інформацією, такі зміни сприятимуть формуванню якісних взаємозв’язків між маршрутними мережами пасажирського транспорту, кращому регулюванню пасажиропотоків та підвищенню зручності при здійсненні пересадок пасажирів між різними видами транспорту.

ДБН “Планування і забудова територій”, в якому міститься вищезазначена норма, був розроблений ДП "ДІПРОМІСТО" на заміну попередніх будівельних норм, що регулюють містобудування, які діяли ще з 1992 року.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 


 
Интересные новости:
16.12.2019
928
Відтепер при проектуванні метрополітенів розробники зобов’язані влаштовуватися автоматизовані ...
09.12.2019
1194
В Україні відтепер має будуватися та реконструюватися лише енергоефективне житло. Це передбачає ДБН,...
05.12.2019
1401
Нові будівельні норми щодо житлових будинків, які вступили в дію 1 грудня, зобов’язують проект...
13.01.2020
907
Українські дороги мають оснастити велодоріжками та смугами для велотранспорту...
23.12.2019
1316
1 березня 2019 року набрав чинності ДБН «Природне і штучне освітлення», яким передбачено...