РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 38.800 EUR: 42.245
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 38.800
EUR 40.000 41.000 42.245
USD 38.750 39.050 38.800
EUR 42.200 42.649 42.245
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

На українських дорогах почнуть з’являтися протизасліплювальні екрани

Протизасліплювальні екрани на на розділювальних смугах трас допоможуть зменшити аварійність у темний час доби
2084 10.09.2019 в 08:05


Екрани також перешкоджають пішоходам переходити дорогу у непередбачених місцях

Для підвищення безпеки на дорогах в Україні вже можна проектувати протизасліплювальні екрани на розділювальних смугах трас. Відповідна норма міститься у нових змінах у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Вони набрали чинності з 1 вересня цього року і розповсюджуються на будівництво нових, а також реконструкцію та капремонт існуючих трас.

«Використання протизасліплювальних екранів допоможе зменшити аварійність на дорогах у темний час доби. Як свідчить досвід європейських країн, після встановлення протизасліплювальних екранів, кількість ДТП там зменшилася у середньому на 25%. Тому, щоб підвищити безпеку на наших дорогах, у нових змінах у ДБН ми передбачили можливість влаштування протизасліплюваних екранів на розділювальних смугах трас», - пояснив заступник міністра Лев Парцхаладзе.

За його словами, протизасліплювальні дорожні екрани встановлюються на роздільних смугах неосвітлених ділянок доріг з двостороннім рухом, щоб захистити учасників дорожнього руху від світла фар зустрічного авто або від стаціонарного освітлення об’єктів.

Ці конструкції також перешкоджатимуть пішоходам переходити дорогу в непередбачених для цього місцях. З метою безпеки та зменшення травматизму, вони виготовлені із поліетилену.

Згідно зі змінами, протизасліплювальні екрани повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 “Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови”.

Раніше ми писали про те, що на українських дорогах тепер можуть з’являтися шумові смуги. А також про те, що змінами у ДБН щодо проектування доріг передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

 
 
Интересные новости:
10.09.2019
2304
Впровадження нового ДБН щодо полігонів побутових відходів може допомогти у вирішенні питання з переп...
09.09.2019
2196
З вересня набути чинності зміни до ДБН щодо проектування доріг загального користування. Серед інших ...
09.09.2019
1664
З вересня набули чинності ДБН щодо проектування і будування метрополітенів – відповідно до них...
24.08.2023
2036
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1801
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
2996
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...