РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.867 EUR: 48.453
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.867
EUR 40.000 41.000 48.453
USD 41.500 42.010 41.867
EUR 48.250 48.969 48.453
Новость

Неякісне проєктування та будівництво: науковці назвали попередні причини руйнації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська»

За попередніми висновками науковців, причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісне проєктування та будівництво цієї ділянки – Руслан Кандибор (+відео)
4073
25 января 2024 г.

Деформація тунелю метро 
«Деміївська»-«Либідська»

За попередніми висновками експертів Науково-дослідної судово-експертної установи, причиною деформації тунелю між станціями «Деміївська»-«Либідська» є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

«24 січня, отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро «Деміївська»-«Либідська». У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки», – зазначив він.

Руслан Кандибор зауважив, що саме цей відрізок тунелю проходить у надскладних гідрогеологічних умовах: ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

Директор Департаменту транспортної інфраструктури наголосив, що це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Він нагадав, що експертне дослідження проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати», – сказав він.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП «Київський метрополітен» виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

«КП «Київський метрополітен» – це підприємство подвійного призначення, що забезпечує як транспортну функцію, так і цілодобове укриття населення під час повітряних тривог. Наголошую, що жодного дня станції «синьої» лінії не були зачинені: з 8 до 12 грудня працювали як укриття в цілодобовому режимі. У цей період призупинили рух поїздів лише на шести станціях цієї лінії. А вже з 13 грудня було організовано двосторонній рух двома коліями між станціями «Теремки»-«Деміївська», – на цьому наголосив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Він нагадав, що сполучення між станціями метро «Либідська» та «Деміївська» наразі забезпечено наземним транспортом. Для зручності пасажирів зокрема створили чотири додаткові маршрути, на якому працює більше 70 автобусів та 20 тролейбусів. Ця кількість наземного транспорту може перевозити в пікові години більше 14 тисяч пасажирів. Разом з тим, на ділянці між станціями «Теремки»-«Деміївська» пасажиропотік становить більше 10 тисяч осіб.

Також Віктор Брагінський зазначив, що наразі всі фахівці докладають максимум зусиль, аби в найкоротші терміни ця ділянка метрополітену між станціями «Деміївська»-«Либідська» запрацювала у звичному режимі.


Цікаво про будівництво:
 Rauta пропонує нову послугу – виконання функцій служби замовника у будівництві


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
kyivcity
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
ЖКХ**
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
24 января 2024 г.
3967
Як довго може тривати ремонт аварійної ділянки тунелю між станціями метро “Либідська&rdqu...
22 января 2024 г.
4901
Побутові споживачі, які у січні отримали комунальні рахунки, помітили, як змінилася вартість опаленн...
19 января 2024 г.
5921
В Україні спростили процедуру призначення пільг на оплату комунальних послуг для ветеранів війни...
19 января 2024 г.
3413
Київський метрополітен вважає, що тариф на проїзд у Києві майже в чотири рази нижчий, ніж мав би бут...
18 января 2024 г.
3602
Сума допомоги базується на сумі мінімального споживчого кошика, становить 3600 грн на особу та покри...
16 января 2024 г.
3601
Стару ділянку тунелю довжиною 27 метрів повністю розберуть, робити це будуть у відкритий спосіб...
14 мая 2025 г.
387
Метою законопроєкту є звільнення власників пошкодженого або зруйнованого житла від сплати за послуги...
19 марта 2025 г.
6533
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
11 декабря 2024 г.
3179
Однак Уряд ще не передбачив фінансування на такі компенсації. Держбюджет-2025 передбачає на про...
Вчера
2436
Загалом на ділянці демонтують близько 300 МАФів. За попередніми оцінками, після завершення робіт міс...
24 июня 2025 г.
2425
Також для відповідних вразливих категорій підвищено граничний рівень заборгованості з оплати за ЖКП,...
27 мая 2025 г.
3808
У січні 2023 року згідно з розпорядженням КМВА комунальна корпорація "Київавтодор" офіційно віддала ...
Шляхопровід ввели в експлуатацію у 1999 році та з того часу жодного разу капітально не ремонтували...
З них трохи більше 3 млрд грн спрямують на капітальні ремонти, майже 4,3 млрд грн направлять на прод...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини ринку ЖКХ в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!