| Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
| USD | 39.800 | 40.300 | 41.978 |
| EUR | 40.000 | 41.000 | 48.506 |
| USD | 41.740 | 42.180 | 41.978 |
| EUR | 48.210 | 48.771 | 48.506 |
У столиці розпочато винятково важливий етап ремонту Міст Метро - під спорудою монтують підтримуючі арочні конструкції, які мають її посилити. Про це повідомляють у КК «Київавтодор», пише Build Portal.
Це перший випадок у київській мостобудівній історії, коли застосовують такий підхід: зібрані на спеціальному пірсі металеві арки введено під міст і встановлюють у проєктоване положення.
Споруда, зведена у 1965 році й виконана за арковою схемою з попередньо напруженим армуванням, наразі проходить протиаварійне посилення.
Роботи розпочалися у серпні 2024 року: спершу занурили 160 паль у русло Дніпра на глибину близько 30 метрів, що слугуватимуть основою для арок.
Металеві арки дозволять зберегти історичний вигляд мосту й подовжити безпечну експлуатацію щонайменше на два десятиліття.
Рух автомобілів, поїздів метро та судноплавство під мостом залишаються без змін.
Як збільшити на 25% кількість якісної висотної забудівлі за доступними цінами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.