Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
Канатною дорогою можуть з’єднати центр Львова з Високим замком, а звідти на Знесіння і навіть на «Рогатку». Така ідея вперше з’явилась на початку 1960-их років, але тоді так і залишилася на папері. Тепер же про неї знову почали говорити. За зразок взяли місто Кобленц на заході Німеччини. Спільним для двох міст є те, що обидва ‒ історичні центри і занесені до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Тому будь-яке нове будівництво має гармонійно вписуватись у архітектурний ансамбль міста, повідомляє zaxid.net.
Кожна із 16 скляних капсул у Кобленці може перевозити понад три десятки людей за раз. Три хвилини займає шлях від Базиліки Святого Кастора до руїн замку 16 століття Філіпсбург. Канатна дорога тут не лише туристична атракція, але й чи не єдине транспортне сполучення для мешканців обох берегів річки Рейн.
«Тут є дві триколісні доріжки, як, наприклад, колії на потязі. Троси не рухаються, вони міцно закріплені в самій установці, а середній дріт обертається навколо своєї осі», ‒ пояснює технічний директор компанії «Doppelmayr» Пітер Магнус.
Канатна дорога працює з квітня до листопада. Вартість квитка майже 10 євро. А от у спорудження конструкції компанія «Допельмаєр» вклала 13 мільйонів євро.
«У 2011 році 3,5 мільйонів осіб скористалися канатною дорогою, зараз відвідувачів на 15% більше», ‒ розповідає фінансовий директор компанії «Doppelmayr» Євген Нігш.
Німецький інвестор потенційно може звести канатну дорогу і у Львові. Таку ідею вперше озвучив ще на початку 1970-их років син відомого львівського художника Олекси Новаківського Ярослав. Саме він був засновником післявоєнної містобудівної школи Львова.
«Ми в архіві знайшли матеріали, де пропонується організація такої канатної дороги. Основна позиція була: зв’язи це основа містобудування. І саме ця канатна дорога пропонувалась як зручний зв'язок від центральної частини міста до Високого замку», ‒ каже у коментарі ZAXID.NET головна архітекторка проектного інституту «Містопроект» Інеса Склярова.
Центр Кобленца, як і Львова, також занесений до світової спадщини ЮНЕСКО. На початку 50-их років спорудження канатної дороги там заборонили. Утім у 2011 конструкцію запропонували спорудити лише на три роки й потім демонтувати. Але підйомник став настільки популярним, що його вирішили залишити до 2026 року.
«Ті, хто був проти, побоювались, що канатна дорога зіпсує краєвид і перекриє вигляд на базиліку святого Кастора й річку Рейн, але за перші півроку дорогою скористалися 3,5 мільйони людей, згодом ми провели опитування й лише 5% людей були проти встановлення конструкції», ‒ говорить фінансовий директор компанії «Doppelmayr» Євген Нігш.
У Львові станцію підйому пропонують спорудити у сквері на вулиці Підвальній, верхню – на Високому замку.
«Ми спробуємо потім перекинути лінію в сторону Богдана Хмельницького і там вже зробити зв'язок з північним районом Львова. Тоді вона вже перейде в статус транспортної доступності, магістралі для мешканців міста», ‒ розповів автор проекту Ігор Кузьмак.
Наразі ж затвердили на містобудівній раді план території з урахуванням канатної дороги. Попереду громадські обговорення проекту.
Джерело: zaxid.net
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.