РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.637 EUR: 42.299
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.637
EUR 40.000 41.000 42.299
USD 39.450 39.830 39.637
EUR 42.250 42.730 42.299
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

У Львові хочуть прокласти канатну дорогу на Високий замок

Канатна дорога має стати альтернативним шляхом з центру міста і до району Знесіння
2069 21.11.2017 в 07:48



Канатною дорогою можуть з’єднати центр Львова з Високим замком, а звідти на Знесіння і навіть на «Рогатку». Така ідея вперше з’явилась на початку 1960-их років, але тоді так і залишилася на папері. Тепер же про неї знову почали говорити. За зразок взяли місто Кобленц на заході Німеччини. Спільним для двох міст є те, що обидва ‒ історичні центри і занесені до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Тому будь-яке нове будівництво має гармонійно вписуватись у архітектурний ансамбль міста, повідомляє zaxid.net.

Кожна із 16 скляних капсул у Кобленці може перевозити понад три десятки людей за раз. Три хвилини займає шлях від Базиліки Святого Кастора до руїн замку 16 століття Філіпсбург. Канатна дорога тут не лише туристична атракція, але й чи не єдине транспортне сполучення для мешканців обох берегів річки Рейн.

«Тут є дві триколісні доріжки, як, наприклад, колії на потязі. Троси не рухаються, вони міцно закріплені в самій установці, а середній дріт обертається навколо своєї осі», ‒ пояснює технічний директор компанії «Doppelmayr» Пітер Магнус.

Канатна дорога працює з квітня до листопада. Вартість квитка майже 10 євро. А от у спорудження конструкції компанія «Допельмаєр» вклала 13 мільйонів євро.

«У 2011 році 3,5 мільйонів осіб скористалися канатною дорогою, зараз відвідувачів на 15% більше», ‒ розповідає фінансовий директор компанії «Doppelmayr» Євген Нігш.

Німецький інвестор потенційно може звести канатну дорогу і у Львові. Таку ідею вперше озвучив ще на початку 1970-их років син відомого львівського художника Олекси Новаківського Ярослав. Саме він був засновником післявоєнної містобудівної школи Львова.

«Ми в архіві знайшли матеріали, де пропонується організація такої канатної дороги. Основна позиція була: зв’язи це основа містобудування. І саме ця канатна дорога пропонувалась як зручний зв'язок від центральної частини міста до Високого замку», ‒ каже у коментарі ZAXID.NET головна архітекторка проектного інституту «Містопроект» Інеса Склярова.

Центр Кобленца, як і Львова, також занесений до світової спадщини ЮНЕСКО. На початку 50-их років спорудження канатної дороги там заборонили. Утім у 2011 конструкцію запропонували спорудити лише на три роки й потім демонтувати. Але підйомник став настільки популярним, що його вирішили залишити до 2026 року.

«Ті, хто був проти, побоювались, що канатна дорога зіпсує краєвид і перекриє вигляд на базиліку святого Кастора й річку Рейн, але за перші півроку дорогою скористалися 3,5 мільйони людей, згодом ми провели опитування й лише 5% людей були проти встановлення конструкції», ‒ говорить фінансовий директор компанії «Doppelmayr» Євген Нігш.

У Львові станцію підйому пропонують спорудити у сквері на вулиці Підвальній, верхню – на Високому замку.

«Ми спробуємо потім перекинути лінію в сторону Богдана Хмельницького і там вже зробити зв'язок з північним районом Львова. Тоді вона вже перейде в статус транспортної доступності, магістралі для мешканців міста», ‒ розповів автор проекту Ігор Кузьмак.

Наразі ж затвердили на містобудівній раді план території з урахуванням канатної дороги. Попереду громадські обговорення проекту.

Джерело: zaxid.net

 
 
Интересные новости:
20.11.2017
2208
Жители города активно подписывают соответствующую петицию...
20.11.2017
1494
С 9 декабря из Киева уже не будет курсировать экспресс на Луцк...
20.11.2017
1077
Как сообщили в Министерстве культуры, речь идет о местах в память о жертвах Голодоморов, Холокоста и...
01.05.2024
2305
ДІАМ видала дозвіл на реконструкцію прилеглих до пам’ятки нежитлових будівель, які стануть час...
30.04.2024
1470
Пільги надаються, якщо середньомісячний сукупний дохід сім'ї пільговика в розрахунку на&nb...
06.03.2024
2492
Відповідне рішення вже ухвалила Київська обласна рада...