Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.319 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.993 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.319 |
EUR | 42.900 | 43.600 | 42.993 |
«Львівавтодор» визначив компанію, яка надаватиме консультації із впровадження електронного квитка на проїзд у громадському транспорті Львова. Про це під час засідання громадської ради при управлінні транспорту ЛМР розповів начальник відділу автоматизованої оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор» Сергій Журбенко, пише zaxid.net.
«Ми вже обрали консультанта. Це компанія iC consulenten з Австрії. Очікуємо підписання договору, можливо, у п’ятницю (10 листопада, – ред.)», – сказав Сергій Журбенко.
іС group має офіси у Відні і Зальцбурзі (Австрія) та в Любляні (Словенія) та підрозділи у багатьох країнах світу. Український підрозділ iC consulenten діє з 2006 року.
За словами Журбенка, компанія-консультант має проаналізувати технічне завдання тендеру на впровадження е-квитка та надати свої поради. «Протягом півтора місяці консультант вивчатиме наше технічне завдання, після цього ми зможемо оголосити наступний етап тендеру», – розповів він.
Зазначимо, що зараз триває попередня кваліфікація тендеру на вибір компанії, яка впроваджуватиме систему електронного квитка у Львові. Свої заявки на тендер подали 17 компаній та консорціумів. Після цього будуть ще два етапи тендеру – технічний і економічний. На технічному етапі оцінюватимуть технічні пропозиції і можуть відкинути кілька компаній, а на економічному виберуть компанію, ціна якої буде найпривабливішою.
За словами Журбенка, підписати договір з переможцем тендеру планують у березні 2018 року. Е-квиток впроваджуватимуть у кілька етапів – спочатку в електротранспорті, потім – у міських автобусах. У подальшому планують запровадити е-квиток у приміських автобусах, більша частина маршрутів яких проходять по Львову. Повноцінно працювати е-квиток розпочне орієнтовно на початку 2019 року.
Загальна вартість проекту становить 11,2 млн євро, з яких 10 млн євро – кредит ЄБРР, 1,2 млн євро – кошти міського бюджету.
Джерело: zaxid.net
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.