РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 43.100 43.800 42.993
Новость

У Львові хочуть зробити пішохідною одну із доріг неподалік залізничного вокзалу

Архітектори вже розробили проект пішохідної зони
1845
29 сентября 2017 г.


У межах реконструкції вул. Бандери ділянку перед костелом Ельжбети планують закрити для проїзду автомобілів та облаштувати зручний простір для пішоходів і проїзду громадського транспорту. Зараз інженери та архітектори обговорюють ескізні проекти реконструкції площі з мешканцями та активістами, аби визначити, якою має бути ця площа, повідомляє zaxid.net.

Як розповів під час обговорень з мешканцями 27 вересня керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ігор Могила, презентований проект є ескізним, у подальшому його передадуть «Львівавтодору» для врахування під час виготовлення проектно-кошторисної документації.

Йдеться про ділянку вул. Бандери від вул. Городоцької до вул. Федьковича, яка водночас є частиною площі Кропивницького.

Ігор Могила зазначив, що частина площі Кропивницького, яка розташована перед церквою Ольги та Єлизавети (костел Ельжбети) має довжину 115 м, загальну ширину 25 м та ширину проїзної частини 11 м.

Згідно із дослідженням фахівців «Львівської політехніки», по цій ділянці проїжджає 300-350 одиниць транспорту за годину в кожному напрямку, з яких 20% – громадський транспорт. Натомість на інших ділянках вул. Бандери інтенсивність руху транспорту значно вища – до 1300 одиниць на годину в одному напрямку.

«На цій площі проходять чотири трамвайні і сім автобусних маршрутів, тут інтенсивний потік пішоходів – 900-1000 пішоходів за годину на кожному боці вулиці і ще близько 200 пішоходів перетинають вулицю поза пішохідними переходами», – розповів Ігор Могила.

Відтак, проектанти пропонують закрити частину вул. Бандери перед костелом Ельжбети для руху приватних автомобілів. У разі закриття, автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по прилеглих вулицях Тобілевича, Федьковича, Шептицьких, пл. Кропивницького по своєрідному квазікільцю. Кожна з цих вулиць буде односторонньою, крім того, на цих вулицях доведеться значно обмежити паркування.

«Ті автомобілі, які рухаються з Городоцької на вул. Бандери мають об’їжджати по вул. Тобілевича та Федьковича. Автомобілі, які їдуть з вул. Бандери на Залізничний вокзал, об’їжджатимуть через вул. Шептицьких і пл. Кропивницького», – зазначив Ігор Могила.

На вільній від автомобілів ділянці планують облаштувати зручні для пасажирів посадкові платформи на зупинках громадського транспорту. «Під час проектування площі необхідно влаштувати пересадку між різними маршрутами громадського транспорту. По Городоцькій проходить значна кількість маршрутів, по Бандери також. Відповідно, тут є велика потреба в пересадці. Важливо забезпечити можливість велосипедного руху і, перш за все, умови для руху пішоходів», – додав Ігор Могила.

Крім того, архітектори розробили ескізні проекти облаштування пішохідного простору на вул. Бандери.

Один з проектів передбачає озеленення трамвайної колії, однак у такому випадку по площі не зможуть проїхати автобуси і їм доведеться обижати цю ділянку разом з приватними автомобілями.

Другий варіант передбачає мощення всієї площі плиткою або бруківкою, що дозволить проїзд маршруток.

«Внаслідок реконструкції площі ми б хотіли, щоб різні частини площі, які зараз відокремлені, були «зшиті» і функціонували як єдиний простір», – наголосила архітекторка Ольга Криворучко.

За словами проектантів, закриття цієї ділянки вул. Бандери для проїзду автомобілів дозволить зберегти на ній бруківку або ж покласти плитку, у той час, як решту вулиці планують асфальтувати.

Додамо, що частина мешканців, присутніх на обговореннях, висловились проти перекриття частини вул. Бандери для приватних автомобілів, аргументуючи це можливими заторами на прилеглих вулицях та потребою проїзду спецтранспорту. Однак Ігор Могила запевнив, що заторів вдасться уникнути, якщо правильно налаштувати роботу світлофорів на перетинах вул. Бандери з прилеглими вулицями, а екстрені служби зможуть проїжджати по пішохідній зоні разом з громадським транспортом.

Джерело: zaxid.net

28 сентября 2017 г.
1203
Держмолодьжитло виступили із пропозицією підтримати значну кількість родин, аби уникнути негативної ...
28 сентября 2017 г.
1279
В Минрегионе озвучили приблизительные расчёты экономии за коммуналку...
28 сентября 2017 г.
1511
Через підвищення вартості проїзду зміниться і ціна на абонементи...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3948
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3729
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3912
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
654
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
23 ноября 2024 г.
636
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
23 ноября 2024 г.
4453
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Сегодня
1509
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1441
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1323
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
401
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3740
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!