РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.463 EUR: 45.346
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.463
EUR 40.000 41.000 45.346
USD 41.150 41.649 41.463
EUR 44.990 45.800 45.346
Новость

У Львові хочуть зробити пішохідною одну із доріг неподалік залізничного вокзалу

Архітектори вже розробили проект пішохідної зони
1832
29 сентября 2017 г.


У межах реконструкції вул. Бандери ділянку перед костелом Ельжбети планують закрити для проїзду автомобілів та облаштувати зручний простір для пішоходів і проїзду громадського транспорту. Зараз інженери та архітектори обговорюють ескізні проекти реконструкції площі з мешканцями та активістами, аби визначити, якою має бути ця площа, повідомляє zaxid.net.

Як розповів під час обговорень з мешканцями 27 вересня керівник відділу стійких транспортних систем ЛКП «Інститут просторового розвитку» Ігор Могила, презентований проект є ескізним, у подальшому його передадуть «Львівавтодору» для врахування під час виготовлення проектно-кошторисної документації.

Йдеться про ділянку вул. Бандери від вул. Городоцької до вул. Федьковича, яка водночас є частиною площі Кропивницького.

Ігор Могила зазначив, що частина площі Кропивницького, яка розташована перед церквою Ольги та Єлизавети (костел Ельжбети) має довжину 115 м, загальну ширину 25 м та ширину проїзної частини 11 м.

Згідно із дослідженням фахівців «Львівської політехніки», по цій ділянці проїжджає 300-350 одиниць транспорту за годину в кожному напрямку, з яких 20% – громадський транспорт. Натомість на інших ділянках вул. Бандери інтенсивність руху транспорту значно вища – до 1300 одиниць на годину в одному напрямку.

«На цій площі проходять чотири трамвайні і сім автобусних маршрутів, тут інтенсивний потік пішоходів – 900-1000 пішоходів за годину на кожному боці вулиці і ще близько 200 пішоходів перетинають вулицю поза пішохідними переходами», – розповів Ігор Могила.

Відтак, проектанти пропонують закрити частину вул. Бандери перед костелом Ельжбети для руху приватних автомобілів. У разі закриття, автомобілі об’їжджатимуть цю ділянку по прилеглих вулицях Тобілевича, Федьковича, Шептицьких, пл. Кропивницького по своєрідному квазікільцю. Кожна з цих вулиць буде односторонньою, крім того, на цих вулицях доведеться значно обмежити паркування.

«Ті автомобілі, які рухаються з Городоцької на вул. Бандери мають об’їжджати по вул. Тобілевича та Федьковича. Автомобілі, які їдуть з вул. Бандери на Залізничний вокзал, об’їжджатимуть через вул. Шептицьких і пл. Кропивницького», – зазначив Ігор Могила.

На вільній від автомобілів ділянці планують облаштувати зручні для пасажирів посадкові платформи на зупинках громадського транспорту. «Під час проектування площі необхідно влаштувати пересадку між різними маршрутами громадського транспорту. По Городоцькій проходить значна кількість маршрутів, по Бандери також. Відповідно, тут є велика потреба в пересадці. Важливо забезпечити можливість велосипедного руху і, перш за все, умови для руху пішоходів», – додав Ігор Могила.

Крім того, архітектори розробили ескізні проекти облаштування пішохідного простору на вул. Бандери.

Один з проектів передбачає озеленення трамвайної колії, однак у такому випадку по площі не зможуть проїхати автобуси і їм доведеться обижати цю ділянку разом з приватними автомобілями.

Другий варіант передбачає мощення всієї площі плиткою або бруківкою, що дозволить проїзд маршруток.

«Внаслідок реконструкції площі ми б хотіли, щоб різні частини площі, які зараз відокремлені, були «зшиті» і функціонували як єдиний простір», – наголосила архітекторка Ольга Криворучко.

За словами проектантів, закриття цієї ділянки вул. Бандери для проїзду автомобілів дозволить зберегти на ній бруківку або ж покласти плитку, у той час, як решту вулиці планують асфальтувати.

Додамо, що частина мешканців, присутніх на обговореннях, висловились проти перекриття частини вул. Бандери для приватних автомобілів, аргументуючи це можливими заторами на прилеглих вулицях та потребою проїзду спецтранспорту. Однак Ігор Могила запевнив, що заторів вдасться уникнути, якщо правильно налаштувати роботу світлофорів на перетинах вул. Бандери з прилеглими вулицями, а екстрені служби зможуть проїжджати по пішохідній зоні разом з громадським транспортом.

Джерело: zaxid.net

28 сентября 2017 г.
1189
Держмолодьжитло виступили із пропозицією підтримати значну кількість родин, аби уникнути негативної ...
28 сентября 2017 г.
1266
В Минрегионе озвучили приблизительные расчёты экономии за коммуналку...
28 сентября 2017 г.
1498
Через підвищення вартості проїзду зміниться і ціна на абонементи...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3217
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3682
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
4006
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Вчера
6446
Оновили ділянку довжиною 150 м. Вздовж вулиці висадили 38 дерев, кущі та багаторічні рослини. Загаль...
16 июля 2024 г.
4763
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
12 июля 2024 г.
1380
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1137
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1627
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
163
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3479
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!