РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

На столичних велосипедистів чекає приємна несподіванка

Влада столиці оголосила план розвитку велосипедної інфраструктури
1986
08 сентября 2017 г.



У столиці розробили основну концепцію розвитку велосипедної інфраструктури, яка торкнеться практично всіх вулиць міста, а також передмістя, і яку можна буде поступово втілювати в життя протягом 15 років, пише Вечірній Київ. Її представлять для обговорення громадськості і депутатів Київради вже найближчим часом. Над фундаментальним документом працювали українські та зарубіжні фахівці під егідою департаменту архітектури і містобудування. Що цікавого в концепції?

Доведено

По Києву можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то їзда на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від стояння в пробках.

Пропонується

Створити поетапно маршрути, в першу чергу - магістральні та рекреаційні. Магістральні веломаршрути зв'яжуть віддалені райони Києва з центрами тяжіння людей (торгові та розважальні центри) в радіусі 5 - 10 кілометрів.

Підвізні маршрути повинні зв'язати віддалені житлові масиви зі станціями метро і транспортними пересадковими вузлами, де будуть організовані перехоплюючі велопаркінги. Такі маршрути можуть бути довжиною в 2-4 км.

Другорядні маршрути обладнають після магістральних, це в основному проїзди всередині кварталів житлових масивів.

Рекреаційні маршрути почнуть створювати в першу чергу. Частина з них уже «обкатана» на міських велопробігах і знайома більшості столичних велосипедистів.

Головний рекреаційних маршрут довжиною 52 кілометри проляже від Європейської площі через Труханів острів, острів Муромець, до озера Алмазне і парку «Перемога». А далі - до Гідропарку, Дніпровської набережної.

Північний маршрут: від Пущі-Водиці через село Мощун, Межигір'я до траси на Вишгород.

Південний маршрут: від Феофанії через Національний виставковий центр до Голосіївського парку.

Південно-дніпровський маршрут: від Набережно-Корчуватської, через острова Галерний і Жуків до вулиць Новопирогівської і Лютневої.

Маршрути в приміській зоні планують зробити довжиною не більше 25 км. Ними зручніше за все буде зв'язати Бровари зі станцією метро «Чернігівська», Бориспіль (а також села Гора, Щасливе) зі станцією метро «Бориспільська». Васильків, Глеваху, Малютинку, Боярку, Тарасівку, Вишневе - зі станцією метро «Теремки ». Бортничі, Гнідин, Вишеньки - зі станцією метро «Бориспільська». Ірпінь - зі ст. метро «Академмістечко». Вишгород - з вулицею Богатирській і станцією метро «Героїв Дніпра».

Після реалізації концепції Київ матиме 1100 км транспортних «велосипедних магістралей», 152 км - приміських, 124 км - рекреаційних.

Джерело: Вечірній Київ

07 сентября 2017 г.
1549
Похоже, что бумажная волокита понемногу уходит в прошлое...
07 сентября 2017 г.
1828
Что в КГГА решили сделать с неработающими кинотеатрами...
05 сентября 2017 г.
2644
Правительство предложило новый метод получения жилья, эксперты рассказывают, как всё это будет работ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
622
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4877
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2056
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
449
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1360
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
534
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
22 октября 2024 г.
1453
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1732
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!