Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Це дозволить поєднати дві дороги першої категорії та значно покращить транспортне сполучення між Україною та Європою. На сьогодні на українсько-угорському кордоні пропускати вантажний транспорт до Угорщини та інших країн ЄС здатний тільки міжнародний пункт Тиса – Чоп – Захонь.
Крім того, розглядаються два варіанти можливого транспортного сполучення.
Перший передбачає реконструкцію та розширення вже існуючого пропускного пункту «Лужанка». Траса на підході до нього пролягає через щільно забудовані вулиці Берегово і в даний час працює виключно для легкового транспорту.
Другий варіант полягає у будівництві нового КПП біля населеного пункту Дийда.
«В даний час на території Угорщини спорудження автомагістралі М-3 майже наблизилося до кордону з Україною. Для подальшого продовження робіт угорська сторона погоджує терміни, щоб синхронізувати будівництво підходів до перетину на спільному кордоні», – відзначають в «Укравтодорі».
Також, окремо ведуться переговори про будівництво нового пропускного пункту Надьогодош – Велика Паладь, який може суттєво спростити перетин кордону для легкового і великовантажного транспорту.
«Угорська сторона попередньо згодна профінансувати будівництво нового прикордонного пункту, адже це взаємовигідні умови. Він економічно важливий для обох сторін», – зазначив радник керівника «Укравтодору» Олександр Кава.
Джерело: hromadske.ua
Фото: unigran.ua
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.