Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.689 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 47.417 |
USD | 41.500 | 41.999 | 41.689 |
EUR | 47.040 | 47.840 | 47.417 |
Норвегія будує найдовший і найглибший у світі підводний тунель, один із найамбітніших інженерних проектів Європи, який, як сподіваються, покращить транспортне сполучення та інфраструктуру країни.
Про це пише на Railway Gazette.
Після завершення будівництва у 2033 році тунель скоротить час у дорозі між двома найбільшими містами Норвегії, Ставангером і Бергеном, на 40 хвилин.
Rogaland, або просто Rogfast, становитиме приблизно 26,7 км у довжину та 390 метрів у найглибшій точці моря після завершення будівництва.
Проект Rogfast, будівництво якого знаходиться на півдорозі, є частиною головної європейської магістралі E39, яка пролягає вздовж західного узбережжя скандинавської країни.
Пов’язуючи такі міста, як Крістіансанн, Ставангер, Хаугезунд і Берген, він також замінить поромні переправи.
"Ставангер є четвертим за величиною містом у Норвегії, а Берген - другим за величиною, тому ми сподіваємося, що цей проект також зможе скоротити час у дорозі для робітників, коли вони щодня подорожують до Ставангера або Бергена", - зазначив керівник проекту Rogfast в Норвезькій адміністрації громадських доріг Оддвар Каармо.
Однією з ключових конструктивних особливостей нової підводної магістралі є серединна точка, де відгалуження з’єднує острів Квіцой, найменший муніципалітет Норвегії, з головним тунелем у скелі під ним.
У тунелі Рогфаст буде дві смуги руху в кожному напрямку.
Під Квіцой смуги зустрічаються через дві кругові розв’язки, які будуються на 260 м нижче рівня моря.
"Ми створювали кільцеві розв’язки в тунелях раніше. Але це може бути одна з найперших конструкцій, де ми маємо цю зону поперечного перерізу з двома кільцевими розв’язками в тунелі. Наскільки я знаю, я раніше не бачив двох кільцевих розв’язок у зоні поперечного перерізу в тунелі", - сказав Каармо.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.