РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.349 EUR: 48.135
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.349
EUR 40.000 41.000 48.135
USD 41.050 41.490 41.349
EUR 47.830 48.530 48.135
Новость

Один із найдорожчих і суперечливих інфраструктурних задумів: уряд Італії цьогоріч планує почати будівництво мосту на Сицилію

Розмови про будівництво мосту через Мессінську протоку сягають римських часів
5576
11 апреля 2025 г.

Будівництво мосту на Сицилію 

Уряд Італії заявляє, що у 2025 році розпочнеться будівництво мосту через Мессінську протоку. Цей грандіозний проєкт, спрямований на з’єднання острова Сицилія з регіоном Калабрія, є одним із найдорожчих і суперечливих інфраструктурних задумів країни.

Про це пише Еuronews.

Розмови про будівництво мосту через Мессінську протоку сягають римських часів. Але міст через протоку так і не вийшов за рамки проєктування. Надто дорогий та технічно складний, він був частиною політичних планів італійських урядів з 60-х років. Тепер за проект взявся міністр інфраструктури країни Маттео Сальвіні.

З 3300-метровим центральним прольотом міст стане найдовшим підвісним мостом у світі. Він також стане важливою частиною Скандинавсько-Середземноморського коридору Європейського Союзу, артерії, яка з’єднає Північну та Південну Європу.

Згідно з останньою оцінкою, це коштуватиме 13,5 млрд євро. Європейський Союз готовий виділити близько 25 млн євро, що покриє половину витрат на проєктування залізничної інфраструктури.

Критики кажуть, що район, де планується будівництво мосту, відомий високою сейсмічною активністю, що викликає занепокоєння щодо безпеки.

Ще однією проблемою є глибина протоки: у наймілкіших місцях вона становить 72 метри, у найглибших западинах - понад 1220 метрів. Течія в Мессінській протоці дуже швидка: більше 10 км на годину. До того ж течія тут йде в двох напрямках, і навіть періодично змінюється. Будувати в таких умовах, звичайно, можливо, але надзвичайно важко.

У протоці ведеться активне судноплавство. Щороку через нього проходить більше 13 000 великих вантажних суден. Будівництво мосту на кілька років створить проблеми для вантажного транспорту, що призведе до серйозних фінансових втрат, як для Італії, так і для інших учасників торгових відносин.

Крім того, дослідники кажуть, що Сицилія поступово "віддаляється" від материкової Італії. Причина криється в повільному, але впевненому русі літосферних плит. Здавалося б, винос невеликий: всього 8-30 міліметрів на рік, але в довгостроковій перспективі стабільність нової транспортної артерії може бути під великим питанням.

Проєкт також наштовхнувся на сильний опір з боку місцевих жителів, які стверджують, що національні та європейські кошти слід використовувати для фінансування основних послуг на неблагополучному півдні Італії.

У громадському комітеті No Bridge кажуть, що проєкт не має всіх необхідних гідрологічних, сейсмічних і ландшафтних досліджень. Це підриває суспільну корисність інфраструктури.

"На Сицилії майже половина поїздів все ще працює на дизельному паливі, а в Калабрії не курсують швидкісні поїзди. Отже, чи справді суперечливий проєкт мосту між Сицилією та Калабрією є стратегічною частиною інфраструктури для Європи та Італії", - зазначають в No Bridge.

"Сицилія - це фізичний центр Середземномор’я. Судна, що виходять із Суецького каналу, проходять через сицилійські порти, але вони не зупиняються тут, а прямують аж до Роттердама. Якщо ми хочемо це змінити, міст є одним із напрямків до розв'язання проблеми", - каже в свою чергу президент Асоціації з розвитку промисловості Південної Італії  Адріано Джаннола.

Джаннола не вважає поточний проєкт мосту найкращим рішенням, найбезпечнішим чи найдешевшим. Проте він переконаний, що міст - це необхідність.

Стосовно суперечок щодо терміновості виділення коштів на проєкти у південних регіонах, він каже, що проблема полягає в тому, як італійський уряд досі розпоряджався своїми ресурсами: "Італійський закон встановлює, що 40% державних витрат на інфраструктуру має бути виділено для південних регіонів. Щороку не вистачає до 60 млрд євро. Це буде справжня боротьба, а не будівництво мосту", - підсумовує Джаннола.

 Оптимізація витрат на інженерні системи: що варто знати забудовникам? 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
cfts
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
11 апреля 2025 г.
4879
Інноваційна технологія прозорих сонячних елементів може здійснити революцію у галузі відновлюваної е...
11 апреля 2025 г.
2069
Урядова робоча група з дерегуляції вже переглянула понад 1300 регуляторних інструментів, і процес тр...
10 апреля 2025 г.
4302
Біоматеріал створено на основі міцелію грибів і органічних відходів, а його унікальна текс...
13 августа 2025 г.
3354
Інвестиційні проекти, які можна буде компенсувати через власні податки підприємства, мають бути реал...
11 августа 2025 г.
181785
Build Portal зібрав думки будівельної еліти, профільних експертів та представників влади щодо н...
31 июля 2025 г.
3407
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
21 августа 2025 г.
3464
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7534
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10628
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
Вчера
1452
Під час BUSINESS DAY КБУ будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами ...
04 сентября 2025 г.
1991
September Fest — головний міський урбан фестиваль цієї осені, де поєднуються архітектура, куль...
05 августа 2025 г.
1353
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!