РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.732 EUR: 43.551
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.732
EUR 40.000 41.000 43.551
USD 41.400 41.831 41.732
EUR 43.350 44.039 43.551
Новость

Будівництво метро на Виноградар: запущено в роботу ще одну дільницю (ФОТО)

Триває перенесення комунікацій, влаштування обв’язувального залізобетонного пояса на стіні в грунті
9757
11 февраля 2025 г.

Будівництво метро на виноградар

У Києві триває будівництво метро на Виноградар. Сотні будівельників працюють на кількох майданчиках, що розташовані і на землі, і під землею.

Про  хід робіт розповіли у компанії “Автострада”.

Як зазначається, наразі завершено буріння січних паль оправи 42-метрової демонтажної шахти над тунелем глибокого закладення між діючою станцією “Сирець” та майбутньою “Мостицькою”.

Також фахівці почали спорудження устя шахти – обв’язувального залізобетонного поясу – та розпочинають буріння у внутрішньому контурі шахти водознижувальних свердловин – для відкачки води з водонасичених грунтів та спостереження. Після чого приступлять до розробки грунту. Демонтажна шахта потрібна для того, аби вилучити на поверхню тунелепрохідний щит після проходки.

Запущено в роботу ще одну дільницю – котлован станції “Мостицька”. Тут триває перенесення комунікацій, влаштування обв’язувального залізобетонного пояса на стіні в грунті – це залізобетонні балки, забетоновані зверху стін котловану. Обв’язувальна балка розподіляє навантаження від грунту на всю стіну. Як пояснюють фахівці, це необхідно, щоб котлован був міцним і безпечним для проведення робіт. Невдовзі продовжать влаштування стіни в грунті, яка була частково зведена попереднім підрядником.

Двоярусні монолітні тунелі між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди” будують відкритим способом – у котловані, без застосування тунелепрохідного щита. У цих тунелях поїзди метро рухатимуться один над одним, але на станції прибуватимуть традиційно – в одній площині. Нині тут продовжується бетонування стін та перекриття тунелів. Працюють захватками – бетонують не увесь тунель одразу, а ділянками до 20 метрів, що дозволяє виконувати роботи швидше та ефективніше. Паралельно продовжують розробляти котлован для подальшого будівництва тунелів.

Станція “Проспект Правди” буде кінцевою “зеленої” гілки. Тут також передбачено оборотні тупики з оглядовою канавою, службовими приміщеннями та службовою платформою. У оборотних тупиках поїзди метро змінюватимуть напрям руху та відстоюватимуться вночі. На цій ділянці триває стабілізація грунтів у котловані за технологією Jet grouting. Цей спосіб зміцнення фундаменту активно використовується для створення підземних тунелів, зокрема, метро. Завдяки джетуванню можна будувати надійні споруди в обводнених грунтах. Паралельно влаштовуємо систему кріплення котловану, переносимо інженерні мережі. 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
bigkyiv
13 января 2025 г.
7924
У підрядника розповіли, що наразі відбувається на кожному із майданчиків, де триває будівництво метр...
27 декабря 2024 г.
8422
Будівництво на майданчиках ведеться цілодобово у злагодженій співпраці всіх міських служб...
16 декабря 2024 г.
5006
Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА назвав терміни будівництва метро на Винограда...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 февраля 2025 г.
3031
Україна витратила на підготовку інфраструктури 300 мільйонів гривень, але через обстріли і нестачу к...
19 февраля 2025 г.
9230
Українські чиновники стверджують, що поточний текст угоди порушує вітчизняне законодавство та потреб...
06 февраля 2025 г.
2275
Нова постанова Уряду запроваджує автоматичний розгляд документів, що дають право на виконання підгот...
Вчера
11318
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
20 февраля 2025 г.
5493
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5361
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
13 февраля 2025 г.
1516
12 березня відбудеться семінар "ПОДАТОК та ОБЛІК в БУДІВНИЦТВІ". Участь можлива у online та offline ...
07 февраля 2025 г.
1423
18 лютого відбудеться засідання Ради Будівельної палати України...
19 февраля 2025 г.
2069
20 лютого на конференції зустрінуться провідні експерти, будівельні компанії, виробники матеріа...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
3019
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
582
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!