Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.596 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.802 |
USD | 41.400 | 41.831 | 41.596 |
EUR | 43.700 | 44.399 | 43.802 |
Будівництво метро на Виноградар набирає обертів. Наразі робота будівельників зосереджена на двох ділянках – наземній і підземній.
Про хід будівництва розповіла компанія “Автострада”, яка виконує роботи.
Зокрема, будівельники споруджують 42-метровий шахтний стовбур над тунелем між станціями “Сирець” та “Мостицька”.
Як пояснили в “Автостраді”, тунель глибокого закладення зводитиметься за допомогою тунелепрохідницького щита (закритим способом). Після того як тунелепрохідницький щит завершить прокладання лівого перегінного тунелю від майбутньої “Мостицької” до “Сирця”, його демонтують та вилучать на поверхню саме через шахтний стовбур.
У компанії нагадують, що правий перегінний тунель між цими станціями вже збудований.
Шахтний стовбур споруджується у кілька етапів. Спочатку будівельники бетонують форшахту – направляючу для буріння стіни у ґрунті способом буросічних паль. Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме грунт та не дозволить грунтовим водам проникнути у майбутню шахту. Після буріння розпочнуть виїмку грунту. Через кожні 4 метри конструкція буде підсилена залізобетонними поясами, знизу укріплена спеціальною рамою.
Також активні роботи тривають у дворівневому тунелі (між “Мостицькою” та “Проспектом правди”), що споруджується відкритим способом. Наразі там завершують влаштовувати гідроізоляцію з ПВХ-мембрани.
Така гідроізоляція огортає тунель ззовні немов суцільний рукав і складається з автономних секцій, які можна окремо відновлювати навіть після завершення будівництва. Для кожної секції передбачено ін’єкційні штуцери, з яких через оправу тунелю будуть виведені трубки. У разі пошкодження гідроізоляції через ці трубки можна закачувати смолу або акрилатний гель, що заповнить порожнини.
Після влаштування гідроізоляції розпочнеться армування та бетонування дворівневого тунелю.
Компанія також додала фотозвіт з будмайданчика.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.