Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.331 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.691 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.331 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.691 |
Команда Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України провела зустріч із делегацією Іспанії на чолі з Міністром економіки, торгівлі та підприємництва Королівства Іспанія Карлосом Куерпо Кабальєро.
«На сьогодні для нас надзвичайно важливою є модернізація залізничної системи, у тому числі модернізація коридорів до стандартів TEN-T, та оновлення рухомого складу. Зазначу, що Україна, як й Іспанія, використовує залізничну колію, яка має відмінну від європейської стандартної колії ширину. Тому ми зацікавлені у вашій допомозі розвивати систему автоматичної зміни ширини колії в русі для поїздів. Ми прагнемо залучити вашу технічну та фінансову підтримку, щоб розвивати свою залізницю», - зазначив виконувач обов’язків Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Василь Шкураков.
Він повідомив іспанських колег, що у нинішньому році Україна почала будувати євроколію (1435 мм) Чоп–Львів, яка є частиною оновленого Середземноморського коридору TEN-T. Впровадження цього проєкту стане одним із перших кроків Стратегії євроінтеграції транспортних систем України та Молдови та розвитку TEN-T на території України.
Своєю чергою, Міністр економіки, торгівлі та підприємництва Королівства Іспанія Карлос Куерпо Кабальєро зазначив, що співпраця з Україною є перспективною, враховуючи іспанський досвід, і буде корисною для обох країн. За його словами розвиток євроколії матиме важливе значення.
«Україна не просто буде фізично зв’язана з Європою - це буде політичний рух у бік Європи», - наголосив Міністр Кабальєро.
Він також повідомив, що іспанська сторона готова підтримувати розвиток залізниці фінансово, і має відповідні компанії, досвід та готові рішення.
Сторони також обговорили залучення прямих інвестицій у виробництво в Україні, розвиток українських морських портів, патронат над українськими містами та регіонами, потреби в енергетиці, установлення прямих зв’язків між підприємцями двох країн, а також, коли будуть безпекові умови, - відродження туризму та авіасполучення.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.