РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.395 EUR: 45.142
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.395
EUR 40.000 41.000 45.142
USD 41.150 41.649 41.395
EUR 44.850 45.440 45.142
Новость

Стало відомо, коли для руху поїздів відкриють ділянку тунелю між ст. метро “Деміївська” та “Либідська”

На будівельному майданчику між станціями метро “Деміївська” – “Либідська” роботи тривають цілодобово
8028
12 июня 2024 г.
Фото: ілюстративне

Коли поїдуть поїзди між
ст. метро “Деміївська” та “Либідська”

Ремонті роботи триватимуть до кінця літа, потім ще потрібно провести тестові пуски руху поїздів і після цього - вже повноцінне відновлення руху потягів.

Про це розповів виконувач обов’язків начальника метрополітену Віктор Вигівський у коментарі Суспільному.

На будівельному майданчику між станціями метро “Деміївська” – “Либідська” роботи тривають цілодобово, щоб відновити рух поїздів “синьою” лінією метро на початку осені 2024 року.

“Ми зараз фактично дійшли до фінальної стадії робіт у котловані, демонтована верхня частина тунелю і взялися за демонтаж останніх елементів споруди тунелю. Безпосередньо ще виконуються роботи усередині тунелю на прилеглих ділянках. Це 27 метрів з одного боку і 20 - з іншого. Там уже виконані роботи, що стосується скажімо так “лікування” тунелю і зараз триває робота для підсилення тунелю по периметру”, - розповів Віктор Вигівський.

Ремонті роботи триватимуть до кінця літа, потім ще потрібно провести тестові пуски руху поїздів і після цього - вже повноцінне відновлення руху потягів.

Він стверджує, що нині усі складні роботи фактично завершили.

“Основне питання було забезпечити ефективну роботу у самому котловані, не допустити винесення піску в котлован і доступу води. Цю роботу вже виконали. Далі, якщо вже демонтується тунель, то залишаються тільки роботи щодо монтажу тунелю і безпосередньо роботи в тунелі: прокладання колій, кабелів і запуск руху поїздів”, - зазначив Вигівський.

Нагадаємо, шість станцій столичної підземки від “Деміївської“ до “Теремків“ зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав “протікати“. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

За попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.


Цікаво про будівництво:
 вітчизняний виробник будматеріалів вивів на ринок теплоізоляції новий сучасний матеріал - екструдований пінополістирол XPS під торговельною маркою CARBOLEX


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
bigkyiv
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3528
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4942
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2118
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
444
Бетономешалка для дачи или дома — какие модели лучше выбрать? Поможем определиться с объемом, ...
Вчера
686
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
4228
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
22 октября 2024 г.
1470
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1749
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1275
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
353
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3681
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!