Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.331 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.691 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.331 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.691 |
Будівельний бізнес — одна з найвимогливіших підприємницьких галузей. Від щоденної комунікації з підрядниками залежить своєчасне постачання матеріалів, координування процесів на виробництві й успіх проєкту в майбутньому. Чималий обсяг робіт, розмаїття проєктів і конкуренція на ринку вимагають, щоб компанія була організованою, відповідальною та гнучкою.
Тут у пригоді стає CRM-система, яка допомагає організувати базу даних клієнтів, угод і компаній. Ба більше, вона дає змогу автоматизувати внутрішні бізнес-процеси — від створення заявок, відстеження оплат і ведення обліку робіт до планування зустрічей і контролю над виконанням завдань.
У цій статті розповімо, чому CRM-система — справжній помічник для будівельного бізнесу, і поділимося, як Powerglide Elevators і 100systems посилили лідогенерацію та збільшили обсяги виробництва з NetHunt CRM!
CRM-система — програма, яка дає бізнесам змогу збирати, зберігати й аналізувати дані про потенційних і наявних клієнтів в одному місці. За статистикою, у компаніях, які використовують CRM-системи, ліди перетворюються на клієнтів на 17 % частіше, утримання клієнтів збільшується на 16 %, а продуктивність роботи фахівців — на 21 %.
Вважають, що CRM-система призначена тільки для відділу продажів. Це міф. CRM — корисний інструмент для всіх працівників компанії незалежно від їхніх обов’язків.
Розгляньмо, як і для чого певні фахівці можуть використовувати таке програмне забезпечення.
Фахівці з продажу
Працівники відділу продажів можуть використовувати CRM-систему, щоби відстежувати перебіг угод лійкою продажів, кваліфікувати потенційних клієнтів, створювати персоналізовані пропозиції на основі їхніх потреб.
Маркетологи
CRM-система допомагає фахівцям аналізувати дані про клієнтів, відстежувати ефективність рекламних кампаній, оцінювати кількість відкриттів листів, відписок і клацань на посилання, а вже на основі цього — покращувати комунікацію з клієнтами й коригувати маркетингові стратегії.
Команда підтримки клієнтів
Спеціалісти відділу підтримки клієнтів можуть використовувати CRM-систему, щоб вести історію звернень клієнтів, розвʼязувати їхні проблеми й запити.
Наприклад, у NetHunt CRM є зручна історія всіх взаємодій компанії з клієнтом. Отже, відділ підтримки завжди знатиме про зміни в замовленнях, про нові домовленості тощо.
Логісти
У концерні з п’яти компаній 100systems фахівці використовують NetHunt CRM, щоб створювати маршрути для водіїв та опрацьовувати транспортні накладні.
Відділ керування польовою командою
Фахівці з Powerglide Elevators відстежують статус замовлень і готовність дизайну в NetHunt CRM, щоб точно визначити, коли майстрам-інсталяторам можна виїжджати на об’єкт і розпочинати роботу.
Керівники відділів
CRM-система дає змогу керівникам відділів отримувати детальний огляд завдань, які команда виконала за певний період, аналізувати, які дії призводять до успіху, а які гальмують процеси.
Керівники вищої ланки
Керівники вищої ланки можуть використовувати CRM-систему, щоб отримувати аналітику й звітність, відстежувати обіг і прибуток компанії, кількість клієнтів та рівень їхньої задоволеності.
Будівельний бізнес як мозаїка, де кожен елемент — ведення документації, відстеження постачання матеріалів чи комунікація з клієнтами — впливає на результат проєкту.
Далі поговоримо про те, як впровадження CRM-системи допоможе в цій сфері.
Збільшить продажі
CRM-система дає змогу ефективно керувати як потенційними, так і наявними клієнтами. Завдяки організованій базі даних, відстеженню угод у лійці продажів та аналізу даних будівельні компанії чітко визначатимуть потреби й прагнення аудиторії. Фахівці зможуть персоналізувати пропозицію та надавати індивідуальний підхід кожному клієнту.
Наприклад, з моменту впровадження NetHunt CRM 100systems збільшила обсяг продажів на 30 %, а Powerglide Elevators поліпшила обсяги виробництва з 12 до 15 ліфтів щомісяця.
Автоматизує рутинні процеси
Завдяки автоматизації більшість рутинних завдань, наприклад збирання й оброблення контактної інформації клієнтів, контроль оплати, замовлення матеріалів, нагадування про важливі зустрічі, виконуватимуться автоматично!
Завдяки впровадженню NetHunt CRM 100systems автоматизувала просування угод лійкою продажів.
«Коли нам не вдається підписати угоду з клієнтом, я, як керівник відділу, отримую відповідного листа на пошту. Це дає змогу оперативно реагувати на ситуацію, швидко аналізувати причини відмови».
Марина Соболь, керівниця відділу продажів
У Powerglide Elevators за допомогою NetHunt CRM налаштували систему автоматичних нагадувань і повідомлень для клієнтів, які вирішили придбати ліфт.
«Перш ніж розпочати будівництво, замовнику треба вибрати макет дизайну обладнання. Якщо людина довго не відповідає на лист, їй надходить нагадування з проханням надати важливі деталі».
Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators
Покращить комунікацію між різними командами
CRM-система спрощує збирання важливої інформації про клієнтів, проєкти та угоди, бо зберігає дані в одному місці — у картці клієнта. Фахівці швидше й легше знаходитимуть деталі про історію активності, домовленості, поточний статус проєкту тощо.
Наприклад, 100systems удалося поліпшити комунікацію між різними командами завдяки спільній базі даних. Це усунуло ризик дублювання інформації й зменшило кількість помилок.
Допоможе забути про плутанину в даних і дублювання
У NetHunt CRM можна додавати в CRM-систему обов’язкові поля. Крім того, у полях можна встановити типове значення, щоб фахівці не вписували текст самостійно, а вибирали із запропонованих варіантів.
Фахівці Powerglide Elevators використовують автоматизацію, щоб перевіряти поля на наявність потрібних даних. Якщо поля не відповідають зазначеним критеріям, система повідомляє про це керівника проєкту й надсилає повідомлення з проханням надати інформацію.
Поліпшить звітність
Наприклад, у Powerglide Elevators використовують різні види звітів для моніторингу різних аспектів бізнесу (переважно в контексті проєктів). Серед важливих показників, за якими пильно стежить команда в NetHunt CRM, є такі:
Допоможе зрозуміти найефективніші маркетингові канали
Якщо будівельна компанія використовує різні канали просування своїх послуг, як-от соціальні мережі, пошукові системи, реклама на сайтах тощо, CRM-система допоможе:
Про CRM-систему в будівельній галузі є хибні уявлення про користь програмного забезпечення. Розповімо про деякі з них і розберемося, чи відповідають вони дійсності.
«Це дуже дорого»
Це не так. Більшість CRM-систем пропонують гнучкі тарифні плани та спеціальні умови для малого й середнього бізнесу.
Наприклад, NetHunt CRM адаптувала ціни українським клієнтам і зробила їх доступнішими, як порівняти із цінами іншим країнам світу. Ба більше, користувачі NetHunt CRM можуть скористатися 14-денним безплатним тестовим періодом!
«У 100systems не було завищених вимог до CRM-системи. Але ми мали перелік критеріїв, які були важливими нам як команді. До них входила й доступна ціна. NetHunt CRM повністю задовольнила нас у цьому питанні».
Марина Соболь, керівниця відділу продажів
«Це складно»
На щастя, сучасні CRM-системи прості у використанні. Вони мають інтуїтивний інтерфейс, чітку структуру меню й навігації. Наприклад, NetHunt CRM інтегрована із Gmail. Це спрощує взаємодію з поштовою скринькою, а продукт стає ще зрозумілішим.
«Команду 100systems вразила гнучкість NetHunt CRM, інтеграція з Google Workspace і Gmail. Для нас це була справжня знахідка, оскільки ми комунікуємо з клієнтами безпосередньо через пошту».
Марина Соболь, керівниця відділу продажів
«CRM-система не підходить невеликим будівельним компаніям»
Багато CRM-систем, разом з NetHunt CRM, надзвичайно гнучкі. Організації різних типів діяльності (від приватних компаній до неприбуткових організацій) і розмірів (від стартапів до великих бізнесів) можуть легко налаштувати NetHunt CRM під свої специфічні потреби.
«Впровадження CRM потребує багато часу й зусиль»
Впровадження CRM-системи може бути швидким і безболісним, особливо якщо ви звернетеся по допомогу до команди підтримки. Фахівці з NetHunt CRM завжди допоможуть налаштувати систему й пояснять, як і для чого використовувати певний функціонал.
Отже, впровадити CRM-систему в будівельний бізнес — важливий крок у майбутнє компанії. Вона підвищить рівень обслуговування клієнтів, покращить координування проєктів і налагодить ефективну комунікацію між командами.
Джерело: NetHunt CRM
Інформацію опубліковано на правах реклами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.