РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.356 EUR: 42.398
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.356
EUR 40.000 41.000 42.398
USD 39.200 39.799 39.356
EUR 42.180 42.880 42.398
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Як будівельному бізнесу збільшити продажі на 30 % і заощадити 60 годин на місяць: кейси клієнтів NetHunt CRM

Дізнайтесь, чому CRM-система — справжній помічник для будівельного бізнесу, і як NetHunt CRM посилили лідогенерацію та збільшили обсяги виробництва Powerglide Elevators і 100systems
1923 29.04.2024 в 08:51



Будівельний бізнес — одна з найвимогливіших підприємницьких галузей. Від щоденної комунікації з підрядниками залежить своєчасне постачання матеріалів, координування процесів на виробництві й успіх проєкту в майбутньому. Чималий обсяг робіт, розмаїття проєктів і конкуренція на ринку вимагають, щоб компанія була організованою, відповідальною та гнучкою. 

Тут у пригоді стає CRM-система, яка допомагає організувати базу даних клієнтів, угод і компаній. Ба більше, вона дає змогу автоматизувати внутрішні бізнес-процеси — від створення заявок, відстеження оплат і ведення обліку робіт до планування зустрічей і контролю над виконанням завдань.

У цій статті розповімо, чому CRM-система — справжній помічник для будівельного бізнесу, і поділимося, як Powerglide Elevators і 100systems посилили лідогенерацію та збільшили обсяги виробництва з NetHunt CRM!



Що таке CRM-система

CRM-система — програма, яка дає бізнесам змогу збирати, зберігати й аналізувати дані про потенційних і наявних клієнтів в одному місці. За статистикою, у компаніях, які використовують CRM-системи, ліди перетворюються на клієнтів на 17 % частіше, утримання клієнтів збільшується на 16 %, а продуктивність роботи фахівців — на 21 %.


Які команди можуть використовувати CRM

Вважають, що CRM-система призначена тільки для відділу продажів. Це міф. CRM — корисний інструмент для всіх працівників компанії незалежно від їхніх обов’язків.

Розгляньмо, як і для чого певні фахівці можуть використовувати таке програмне забезпечення.

 
Фахівці з продажу

Працівники відділу продажів можуть використовувати CRM-систему, щоби відстежувати перебіг угод лійкою продажів, кваліфікувати потенційних клієнтів, створювати персоналізовані пропозиції на основі їхніх потреб.


Маркетологи

CRM-система допомагає фахівцям аналізувати дані про клієнтів, відстежувати ефективність рекламних кампаній, оцінювати кількість відкриттів листів, відписок і клацань на посилання, а вже на основі цього — покращувати комунікацію з клієнтами й коригувати маркетингові стратегії.


Команда підтримки клієнтів

Спеціалісти відділу підтримки клієнтів можуть використовувати CRM-систему, щоб вести історію звернень клієнтів, розвʼязувати їхні проблеми й запити.

Наприклад, у NetHunt CRM є зручна історія всіх взаємодій компанії з клієнтом. Отже, відділ підтримки завжди знатиме про зміни в замовленнях, про нові домовленості тощо.


Логісти

У концерні з п’яти компаній 100systems фахівці використовують NetHunt CRM, щоб створювати маршрути для водіїв та опрацьовувати транспортні накладні.


Відділ керування польовою командою

Фахівці з Powerglide Elevators відстежують статус замовлень і готовність дизайну в NetHunt CRM, щоб точно визначити, коли майстрам-інсталяторам можна виїжджати на об’єкт і розпочинати роботу.


Керівники відділів

CRM-система дає змогу керівникам відділів отримувати детальний огляд завдань, які команда виконала за певний період, аналізувати, які дії призводять до успіху, а які гальмують процеси.


Керівники вищої ланки

Керівники вищої ланки можуть використовувати CRM-систему, щоб отримувати аналітику й звітність, відстежувати обіг і прибуток компанії, кількість клієнтів та рівень їхньої задоволеності.


Як CRM-система допоможе будівельному бізнесу

Будівельний бізнес як мозаїка, де кожен елемент — ведення документації, відстеження постачання матеріалів чи комунікація з клієнтами — впливає на результат проєкту.

Далі поговоримо про те, як впровадження CRM-системи допоможе в цій сфері.


Збільшить продажі

CRM-система дає змогу ефективно керувати як потенційними, так і наявними клієнтами. Завдяки організованій базі даних, відстеженню угод у лійці продажів та аналізу даних будівельні компанії чітко визначатимуть потреби й прагнення аудиторії. Фахівці зможуть персоналізувати пропозицію та надавати індивідуальний підхід кожному клієнту.

Наприклад, з моменту впровадження NetHunt CRM 100systems збільшила обсяг продажів на 30 %, а Powerglide Elevators поліпшила обсяги виробництва з 12 до 15 ліфтів щомісяця.

Автоматизує рутинні процеси

Завдяки автоматизації більшість рутинних завдань, наприклад збирання й оброблення контактної інформації клієнтів, контроль оплати, замовлення матеріалів, нагадування про важливі зустрічі, виконуватимуться автоматично!

Завдяки впровадженню NetHunt CRM 100systems автоматизувала просування угод лійкою продажів.

«Коли нам не вдається підписати угоду з клієнтом, я, як керівник відділу, отримую відповідного листа на пошту. Це дає змогу оперативно реагувати на ситуацію, швидко аналізувати причини відмови».

Марина Соболь, керівниця відділу продажів

У Powerglide Elevators за допомогою NetHunt CRM налаштували систему автоматичних нагадувань і повідомлень для клієнтів, які вирішили придбати ліфт.

«Перш ніж розпочати будівництво, замовнику треба вибрати макет дизайну обладнання. Якщо людина довго не відповідає на лист, їй надходить нагадування з проханням надати важливі деталі».

Аллан Фуллертон, засновник компанії Powerglide Elevators


Покращить комунікацію між різними командами

CRM-система спрощує збирання важливої інформації про клієнтів, проєкти та угоди, бо зберігає дані в одному місці — у картці клієнта. Фахівці швидше й легше знаходитимуть деталі про історію активності, домовленості, поточний статус проєкту тощо.

Наприклад, 100systems удалося поліпшити комунікацію між різними командами завдяки спільній базі даних. Це усунуло ризик дублювання інформації й зменшило кількість помилок.

Допоможе забути про плутанину в даних і дублювання

У NetHunt CRM можна додавати в CRM-систему обов’язкові поля. Крім того, у полях можна встановити типове значення, щоб фахівці не вписували текст самостійно, а вибирали із запропонованих варіантів.

Фахівці Powerglide Elevators використовують автоматизацію, щоб перевіряти поля на наявність потрібних даних. Якщо поля не відповідають зазначеним критеріям, система повідомляє про це керівника проєкту й надсилає повідомлення з проханням надати інформацію.


Поліпшить звітність

Наприклад, у Powerglide Elevators використовують різні види звітів для моніторингу різних аспектів бізнесу (переважно в контексті проєктів). Серед важливих показників, за якими пильно стежить команда в NetHunt CRM, є такі:

  • кількість потенційних клієнтів, які цікавляться продуктом компанії;
  • час, що проходить з моменту звернення клієнта до підписання індивідуальної пропозиції;
  • кількість днів з моменту створення робочого місця до отримання першого платежу.

Допоможе зрозуміти найефективніші маркетингові канали

Якщо будівельна компанія використовує різні канали просування своїх послуг, як-от соціальні мережі, пошукові системи, реклама на сайтах тощо, CRM-система допоможе:

  • відстежувати, з яких джерел надходить більше запитів і замовлень;
  • збирати й аналізувати дані про поведінку аудиторії та її прагнення;
  • оцінювати показник рентабельності інвестицій (ROI) для кожного каналу;
  • оптимізувати маркетингову кампанію та спрямувати свої зусилля на канали, які мають попит в аудиторії.

Міфи про CRM-систему в будівельній галузі

Про CRM-систему в будівельній галузі є хибні уявлення про користь програмного забезпечення. Розповімо про деякі з них і розберемося, чи відповідають вони дійсності.


«Це дуже дорого»

Це не так. Більшість CRM-систем пропонують гнучкі тарифні плани та спеціальні умови для малого й середнього бізнесу.

Наприклад, NetHunt CRM адаптувала ціни українським клієнтам і зробила їх доступнішими, як порівняти із цінами іншим країнам світу. Ба більше, користувачі NetHunt CRM можуть скористатися 14-денним безплатним тестовим періодом!

«У 100systems не було завищених вимог до CRM-системи. Але ми мали перелік критеріїв, які були важливими нам як команді. До них входила й доступна ціна. NetHunt CRM повністю задовольнила нас у цьому питанні».

Марина Соболь, керівниця відділу продажів

«Це складно»

На щастя, сучасні CRM-системи прості у використанні. Вони мають інтуїтивний інтерфейс, чітку структуру меню й навігації. Наприклад, NetHunt CRM інтегрована із Gmail. Це спрощує взаємодію з поштовою скринькою, а продукт стає ще зрозумілішим.

«Команду 100systems вразила гнучкість NetHunt CRM, інтеграція з Google Workspace і Gmail. Для нас це була справжня знахідка, оскільки ми комунікуємо з клієнтами безпосередньо через пошту».

Марина Соболь, керівниця відділу продажів


«CRM-система не підходить невеликим будівельним компаніям»

Багато CRM-систем, разом з , надзвичайно гнучкі. Організації різних типів діяльності (від приватних компаній до неприбуткових організацій) і розмірів (від стартапів до великих бізнесів) можуть легко налаштувати NetHunt CRM під свої специфічні потреби.


«Впровадження CRM потребує багато часу й зусиль»

Впровадження CRM-системи може бути швидким і безболісним, особливо якщо ви звернетеся по допомогу до команди підтримки. Фахівці з NetHunt CRM завжди допоможуть налаштувати систему й пояснять, як і для чого використовувати певний функціонал.

Отже, впровадити CRM-систему в будівельний бізнес — важливий крок у майбутнє компанії. Вона підвищить рівень обслуговування клієнтів, покращить координування проєктів і налагодить ефективну комунікацію між командами.

 

Хочете спробувати CRM-систему для свого бізнесу?


Джерело: NetHunt CRM
Інформацію опубліковано на правах реклами

 
 
Интересные новости:
20.11.2018
3877
Мала приватизація вже поповнила бюджет України на майже 412 млн гривень....