ПІДСУМКИ ТИЖНЯ
Цифровізують та впорядковують інформацію у містобудуванні: в Україні готують до запуску два державні реєстри
Завершується розробка та запровадження Єдиного державного реєстру адрес та Єдиного державного реєстру будівель та споруд. Перший буде забезпечувати впорядкування даних адресації об‘єктів нерухомості як в контексті містобудування, так і в контексті майнових прав. Другий має впорядкувати інформацію щодо наявних будівель і споруд та наповнюватиметься у міру їх будівництва та реконструкції.
У ВР створено робочу групу з вирішення житлових питань внутрішньо переміщених осіб
Робот Autonomous Road Repair System (ARRES) здатний за допомогою технології візуалізації та штучного інтелекту самостійно визначати проблемні ділянки дороги та ремонтувати їх. Також він зможе виявляти серйозні пошкодження та передати інформацію диспетчерам для подальшого залучення до ремонту дорожньої служби. Використання робота може зекономити до 90% коштів, що витрачаються на утримання доріг, пришвидшити ремонт на 70% і втричі зменшити викиди CO2.
У Тирані збудують "вертикальне село" – 140-метровий хмарочос з кубів із різними фасадами (ВІЗУАЛІЗАЦІЇ)
Хмарочос 140 метрів заввишки складатиметься з 13 кубів у семи різних варіаціях. Вони розташовуватимуться у шаховому порядку. Кожен куб налічує сім поверхів, довжина його грані - 22,5 метра. Це типова висота більшості будинків у Тирані, згідно з даними архітекторів. Дивитись візуалізації
В Індії 800 тонн промислових відходів використали для будівництва дороги
Під час будівництва дороги фахівці перетворили приблизно 80 000 тонн сталевого шлаку. Такий матеріал має кращі властивості, ніж природні наповнювачі. Головний науковий співробітник Сатіш Панді розповів, що дорога зі сталевого шлаку має на 28% меншу товщину порівняно зі звичайними дорогами з бітумним покриттям, а також на 32% більш економічно вигідне, адже служить довше.