РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.166 EUR: 43.642
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.166
EUR 40.000 41.000 43.642
USD 42.000 42.501 42.166
EUR 43.700 44.431 43.642
Новость

Нігерійське «метро в нікуди»: яскравий приклад того, як не слід будувати громадський транспорт

Лінія мала стати першим відрізком 290-кілометрової мережі метрополітену, яка би, зокрема, сполучала центр міста з передмістями
4065
05 сентября 2023 г.
Фото: Liesel81, CC BY-SA 4.0


Метро у Нігерії


У столиці Нігерії Абуджі є легке метро, яке не працює. Його називають найгіршим транспортним проєктом у світі. На цьому прикладі можна дослідити, як не треба будувати громадський транспорт, повідомляє Bloomberg CityLab.

27-кілометрову лінію легкорейкового метро відкрили у 2018 році й закрили з пандемією у 2020-му. За цей час крадії покрали кабелі, дроти та сигнальне обладнання. Зараз метро стоїть закинуте: поїзди іржавіють у депо, станції вкриваються пташиним послідом.

Щороку Нігерія виплачує 50 мільйонів доларів банку Китаю, в якого позичили 500 мільйонів на проєкт.

Плани уряду відпочатку були масштабними. Ця лінія мала стати першим відрізком 290-кілометрової мережі метрополітену, яка би, зокрема, сполучала центр міста з передмістями.

Абуджа. Фото: Pexels

Проблема метро в Абуджі у тому, що воно старанно уникає місць, де живуть і працюють люди, пояснює місцевий консультант з міського розвитку Мохамед Лаваль Шайбу.

Так, один кінець заходить в аеропорт, а люди, які можуть собі дозволити подорожі літаками (в Африці це недешеве задоволення), зазвичай дістаються до нього автомобілем. Інший кінець завели в так званий Центральний бізнес-квартал - ізольований район, вулицями якого пастухи переганяють худобу на пасовище.

Заселені зони Абуджі (колами показано найнаселеніші осередки) та трасування лінії метро. Джерело: Nigerian Urbanism

Проєкт метро до аеропорта розробляли під Ігри співдружності 2014, право на проведення яких зрештою було віддано шотландському Ґлазґо. Переробити проєкт, щоб він краще пасував мешканцям, і не подумали: політикам було важливіше перерізати червону стрічку на відкритті, зауважує дослідник африканського громадського транспорту Тонамі Плеймен.

Ті 20 місяців, що лінія функціонувала, на 40-хвилинний маршрут виходили не більш як чотири пари поїздів на день. Між кінцевими станціями вони робили лише одну зупинку, минаючи решту п’ять. Не дивно, що цим метро щодня користувалися менш як тисяча пасажирів - за даними Плеймена, 400 людей максимум.

Порівняння пасажиропотоку метро різних мегаполісів. Джерело: Nigerian Urbanism
 

Причини провалу проєкту метро аналізуються також на ютуб-каналі «Нігерійський урбанізм»:

Нещодавно в уряді підписали контракт на 6,6 мільйона доларів із китайською компанією на ремонт, щоб відновити курсування поїздів до травня наступного року.

Нігерійський уряд переніс столицю з Лагоса до Абуджі тридцять років тому. Зараз тут живе шість мільйонів людей, якщо рахувати передмістя. Більшість користуються маршрутками та благенькими таксі.

Маршрутки в Лагосі. Фото: Dami Akinbode / Unsplash
 


Цікаво про будівництво:
 як перетворити скляні фасади будинків на витвір мистецтва


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
hmarochos
05 сентября 2023 г.
7430
Конструкція офісу проходить через джунглі й у деяких місцях огортається навколо дерев, а стовбури ли...
04 сентября 2023 г.
3075
Запропонований проєкт описують як пішохідну громаду, що допоможе вирішити "регіональні інфраструктур...
01 сентября 2023 г.
2256
Листа про цей законопроєкт до Європарламенту направив голова Верховної Ради Руслан Степанчук, а ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 января 2025 г.
5978
Аналітики українського маркетплейсу нерухомості, проаналізували ціни на квадратний метр жи...
15 января 2025 г.
3158
Регламент (ЄС) 2024/3110 замінить чинний Регламент (ЄС) № 305/2011. Основні зміни спрямовані на гарм...
13 января 2025 г.
3958
Нововведення дозволить запобігти незаконним забудовам, спростить відведення ділянок та забезпечить а...
Сегодня
410
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
Сегодня
4467
Концепція базується на грі з рельєфом – один з фасадів будівлі підпорядковується важливій пішо...
20 декабря 2024 г.
1945
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2495
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1666
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2896
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
531
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!