РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.620 EUR: 42.749
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.620
EUR 40.000 41.000 42.749
USD 39.520 39.990 39.620
EUR 42.610 43.210 42.749
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Нігерійське «метро в нікуди»: яскравий приклад того, як не слід будувати громадський транспорт

Лінія мала стати першим відрізком 290-кілометрової мережі метрополітену, яка би, зокрема, сполучала центр міста з передмістями
3977 05.09.2023 в 09:21



Метро у Нігерії


У столиці Нігерії Абуджі є легке метро, яке не працює. Його називають найгіршим транспортним проєктом у світі. На цьому прикладі можна дослідити, як не треба будувати громадський транспорт, повідомляє Bloomberg CityLab.

27-кілометрову лінію легкорейкового метро відкрили у 2018 році й закрили з пандемією у 2020-му. За цей час крадії покрали кабелі, дроти та сигнальне обладнання. Зараз метро стоїть закинуте: поїзди іржавіють у депо, станції вкриваються пташиним послідом.

Щороку Нігерія виплачує 50 мільйонів доларів банку Китаю, в якого позичили 500 мільйонів на проєкт.

Плани уряду відпочатку були масштабними. Ця лінія мала стати першим відрізком 290-кілометрової мережі метрополітену, яка би, зокрема, сполучала центр міста з передмістями.

Проблема метро в Абуджі у тому, що воно старанно уникає місць, де живуть і працюють люди, пояснює місцевий консультант з міського розвитку Мохамед Лаваль Шайбу.

Так, один кінець заходить в аеропорт, а люди, які можуть собі дозволити подорожі літаками (в Африці це недешеве задоволення), зазвичай дістаються до нього автомобілем. Інший кінець завели в так званий Центральний бізнес-квартал - ізольований район, вулицями якого пастухи переганяють худобу на пасовище.

Проєкт метро до аеропорта розробляли під Ігри співдружності 2014, право на проведення яких зрештою було віддано шотландському Ґлазґо. Переробити проєкт, щоб він краще пасував мешканцям, і не подумали: політикам було важливіше перерізати червону стрічку на відкритті, зауважує дослідник африканського громадського транспорту Тонамі Плеймен.

Ті 20 місяців, що лінія функціонувала, на 40-хвилинний маршрут виходили не більш як чотири пари поїздів на день. Між кінцевими станціями вони робили лише одну зупинку, минаючи решту п’ять. Не дивно, що цим метро щодня користувалися менш як тисяча пасажирів - за даними Плеймена, 400 людей максимум.

 

Причини провалу проєкту метро аналізуються також на ютуб-каналі «Нігерійський урбанізм»:

Нещодавно в уряді підписали контракт на 6,6 мільйона доларів із китайською компанією на ремонт, щоб відновити курсування поїздів до травня наступного року.

Нігерійський уряд переніс столицю з Лагоса до Абуджі тридцять років тому. Зараз тут живе шість мільйонів людей, якщо рахувати передмістя. Більшість користуються маршрутками та благенькими таксі.

 


Цікаво про будівництво:
 як перетворити скляні фасади будинків на витвір мистецтва


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
05.09.2023
7354
Конструкція офісу проходить через джунглі й у деяких місцях огортається навколо дерев, а стовбури ли...
04.09.2023
2982
Запропонований проєкт описують як пішохідну громаду, що допоможе вирішити "регіональні інфраструктур...
01.09.2023
2174
Листа про цей законопроєкт до Європарламенту направив голова Верховної Ради Руслан Степанчук, а ...
14.05.2024
2205
Кабінет міністрів у вівторок, 14 травня, ухвалив кадрові рішення...
14.05.2024
1810
У каталозі є інформація про розташування, площу, інфраструктуру та послуги індустріальних парків, да...