РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.043 EUR: 44.686
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.043
EUR 40.000 41.000 44.686
USD 40.740 41.140 41.043
EUR 44.230 44.831 44.686
Новость

Як бізнесу ефективно взаємодіяти з медіа - правила співпраці від Вікторії Берещак

Дізнайтесь про правила ефективної взаємодії бізнесу та журналістів, про те, яка інформація допоможе зміцнити репутацію бренду, а чого слід уникати
3286
24 августа 2023 г.


Автор: Вікторія Берещак, комунікаційний стратег, авторка книги «Комунікаційна стратегія в бізнесі»


Щоб бути почутим, не потрібно верещати. Це правило безвідмовно діє і в міжособистісному спілкуванні, і в інформаційному просторі. Якщо ваша мета - наростити вагу голосу бренда та репутаційний актив, слід назавжди відмовитись від двох речей у спілкуванні з журналістами: відвертої брехні та самовихваляння.


Які взагалі є формати взаємодії з медіа?

У вас завжди є вибір: платне або безкоштовне розміщення. Давайте коротко пройдемося по кожному з варіантів.

Не слід демонізувати платне розміщення. Насправді в нативній рекламі, до якої належать спецпроєкти або платне разове розміщення новини, інтерв’ю чи іншого матеріалу з плашкою «новини компаній», «позиція» тощо, схована можливість закрити ваші рекламні та іміджеві потреби.

Ви отримуєте доступ до якісної масової аудиторії, медіа - гроші на оплату своєї чесної роботи. В ідеалі, до речі, купувати виготовлення інформаційного продукту у редакції, де плануєте розміщуватись. Журналіст видання якнайкраще знає аудиторію, формат, принцип подачі інформації тощо. Дайте робити свою справу людям, погодивши попередньо творче завдання.

Темна сторона платного розміщення - бартер, джинса та договорняки. Це коли ви або намагаєтесь з журналістом обвести довкола пальця редакцію, видавши приховану рекламу за редакційний матеріал, або коли ви домовляєтесь про якусь взаємовигоду і залишаєте за дужками спробу «продати» покупцеві себе у світлі «незалежної та незаангажованої журналістики».

Результат від такої взаємодії, повірте, доволі сумнівний, а репутаційні збитки для обох сторін катастрофічні.

Безкоштовні формати взаємодії з медіа відкривають для вас купу можливостей. Це і експертні колонки та блоги, і коментар журналісту на тему, і аналітичні новини на ринкові теми.

Колонка - це погляд експерта на ринкову тему. Блог - це позиція людини, особистості, яку цікаво читати або яка має достатній репутаційний актив і вагу голосу у своїй ніші чи суспільстві загалом. Коментар журналісту - це відповідь на поставлені питання на тему. А аналітична новина - результат вивчення ситуації на ринку. Це якщо коротко. 


Що по факту потрібно журналісту?

Журналісту від вас завжди потрібно першочергово дві речі - фактаж і фактура. Саме на них будується кістяк взаємодії. Якщо ви вмієте чітко, змістовно, по суті давати відповідь на запитання, яке поставлене, формувати думку так, що в ній з першого погляду редактора зрозуміло хто? що? де? коли? чи чому/ навіщо? скільки це коштує? що це дасть?, сенсу пхати в кожне інформаційне повідомлення незалежно від формату контенту приховану чи явну рекламу немає. Про вас і так говоритимуть. Передусім, як про адекватного ринкового гравця, з експертним бекграундом і вмінням бути над схваткою, іншими словами - бачити далі, ніж власний ніс.

Фактаж - це факти об’єктивної дійсності. Тобто ринкові показники, статистична інформація, якісь внутрякові штуки, дані та знання, здобуті - це дуже важливо - вашим емпіричним досвідом. Це те, що відбулось по факту, що засвідчує певні процеси, зсуви, зміни в ринку, ніші, поведінкових трендах чи навіть цілому суспільстві.

Фактура - це причиново-наслідкові зв’язки, передумови, взаємозалежності, які, на перший погляд, незрозумілі, приховані за пластом специфіки теми. Це ваше тлумачення, порівняння, прогнозування, гіпотезування, роз’яснення - іншими словами експертна чи особиста, а може бути і експертно-особиста аналітика та рефлексія на тему.

Важливо, що і фактаж, і фактура мають містити нові цікаві речі, нетривіальний погляд на ситуації, логіку викладу та змістову форму, яка зрозуміла широкому загалу.

У вашому тексті має бути глибоке розуміння ринку, ніші, сфери, суспільна користь (де тут те, що цікавить людей? чому це цікавить/має їх цікавити?) та експертний аналіз. Тобто уміння бачити сигнали, драйвери, стопери, тенденції та тренди. Серед таємних, але нагальних бажань журналіста до вас: уміння пояснити складні фахові речі простими словами, вичленити основне, жива мова, багатий словниковий запас і відчуття контексту.


3 причини, чому ваш контент не публікують/публікують лише за гроші

Якщо вам здається, що ви написали саме такий текст (повторюсь, неважливо якого формату), з фактажем та фактурою, який закриває інформаційні потреби аудиторії медіа, в якому прагнете отримати публікацію, а журналіст чи редактор його завертає, скористайтесь чек-листом нижче, щоб перевірити, в чому проблема.

1. Є конфлікт інтересів, самовихваляння чи прихована реклама

Слова «ми», «унікальний», «інноваційний», «надійний» та інші оціночні прикметники, за якими порожнеча і відсутність фактажу, мають зникнути з лексикону притомних компаній назавжди. Інноваційні технології при будівництві, провідні технологічні рішення, близькість до метро - це взагалі про що? Розкажіть мовою фактів та цифр, щоб у журналіста не сіпалось око, а вас точно опублікували.

2. Плутаєте ролі

Їдемо далі. Хто сказав, що ваше чергова маркетингова кампанія, випуск креативного ролика чи запуск нового відділу продажу дійсно цікавить широкий загал? Медіа - це не дошка оголошень. Хочете про щось повідомити аудиторії, використовуйте власні майданчики та соцмережі.

У медіа є своя функція - задовольняти інформаційні потреби масової аудиторії, у першу чергу. Допоможіть їм з цим. Відірвіться на хвилинку від власної динаміки будівництва чи нового майданчика і подивіться, що несеться навколо. Як справи з будівельною галуззю загалом? Що там єОселя, достатній драйвер для відновлення реального попиту? А як змінився портрет покупця? Цих питань, повірте, може бути десятки. Навчіться їх ставити собі і проблем з пошуком інформприводу, який цікавить людей і допоможе підсвітити вашу експертизу, не виникне.

3. Ваш фактаж чи фактуру неможливо перевірити

Вигадані, прикрашені, підтасовані, подані у вигідному для вас ключі факти та тлумачення - зло. Ніколи за жодних обставин не вдавайтесь до подібного, якщо прагнете побудувати потужний експертний бренд (особистий чи корпоративний) в інфопросторі та наростити вагу голосу. Подібні хитрощі рано чи пізно стануть відомі. Не треба далеко ходити: кейси Спартака Субботи або Доржа Бату яскраво ілюструють цю тезу.

 


Цікаво про будівництво:
 автоматизація виробництва плит перекриття із переднапруженого залізобетону


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal



Источник:
propertytimes
17 августа 2023 г.
3248
Які сфери в Україні найбільш привабливі для інвестування та що робить держава для залучення інвестор...
11 августа 2023 г.
6200
CAD, система автоматизованого проєктування для архітекторів, розроблялася з 1970-х, а BIM, інформаці...
03 августа 2023 г.
6350
Як виникла ідея розробки Містобудівного кодексу і навіщо він зараз потрібен, чи будуватимуть міста і...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3093
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3620
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3994
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4665
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9707
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1122
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1290
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1081
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
158
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!