Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.602 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.441 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.602 |
EUR | 42.280 | 42.850 | 42.441 |
Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розповів, коли місто може запустити рух Подільсько-Воскресенським мостом. За його словами, транспорт рухатиметься мостом у форматі "не для всіх".
"Зʼїзди на Труханів острів і на Русанівські сади уже побудовані. І сьогодні ми плануємо запустити там хоча б громадський транспорт, буквально за кілька місяців ми зможемо це зробити. Але ці зʼїзди працюватимуть у такому режимі - "не для всіх". Це буде швидка, пожежна і низка маршрутів громадського транспорту, які сполучатимуть лівий берег із правим", - сказав Кандибор.
Легше зробити безплатним: вартість проїзду у громадському транспорті Києва має становити 30 грн – КМДА
На питання, коли це буде можливо, директор Дептрансу відповів: "Я думаю, у вересні ми вже маємо поїхати".
На зауваження про те, що урбаністи критикують нові з'їзди Подільсько-Воскресенського мосту, адже вони зруйнують затишний пішохідний Поділ, Кандибор сказав: "Тепер поставимо урбаністам питання - що нам робити далі? Розбирати цей міст? Нехай не розповідають, що це нам погіршить ситуацію, натомість краще хай дадуть нам свої пропозиції".
"Міст треба добудовувати. І добудовувати лінію метро. Адже Подільський міст - це не тільки арка над Дніпром, це девʼять кілометрів естакади, яка сполучатиме нас із Троєщиною. От коли його повністю реалізують, тоді всі відчуємо, яке важливе значення цього моста", - підкреслив очільник Дептрансу.
На столичних лікарнях встановлять сонячні електростанції
Подільсько-Воскресенський міст - найдовший і найдорожчий інфраструктурний довгобуд в історії України. Його будують вже 30 років, а загальна вартість будівництва перевищила 15 мільярдів гривень.
Міст має з'єднати Поділ із лівобережними районами - Воскресенкою й Райдужним масивом. На верхньому ярусі мосту планується шість смуг для руху автотранспорту, на нижньому - лінія метро на Троєщину. Будівництво мосту розпочали у 1993 році і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування.
Як виглядала річка Глибочиця у Києві сторіччя тому, до того, як її замурували в колектор (ФОТО)
У лютому 2023 року прокуратура з'ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень.
Цікаво про будівництво: як будівельна галузь вплинула на ринок металопрокату
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal