РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.630 45.230 44.968
Новость

"Не для всіх": у КМДА прокоментували відкриття руху Подільсько-Воскресенським мостом

Міст має з'єднати Поділ із лівобережними районами - Воскресенкою й Райдужним масивом. Будівництво мосту розпочали у 1993 році і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування
5125
19 июля 2023 г.


Будівництво 
Подільсько-Воскресенського мосту


Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розповів, коли місто може запустити рух Подільсько-Воскресенським мостом. За його словами, транспорт рухатиметься мостом у форматі "не для всіх".

"Зʼїзди на Труханів острів і на Русанівські сади уже побудовані. І сьогодні ми плануємо запустити там хоча б громадський транспорт, буквально за кілька місяців ми зможемо це зробити. Але ці зʼїзди працюватимуть у такому режимі - "не для всіх". Це буде швидка, пожежна і низка маршрутів громадського транспорту, які сполучатимуть лівий берег із правим", - сказав Кандибор. 

На питання, коли це буде можливо, директор Дептрансу відповів: "Я думаю, у вересні ми вже маємо поїхати".

На зауваження про те, що урбаністи критикують нові з'їзди Подільсько-Воскресенського мосту, адже вони зруйнують затишний пішохідний Поділ, Кандибор сказав: "Тепер поставимо урбаністам питання - що нам робити далі? Розбирати цей міст? Нехай не розповідають, що це нам погіршить ситуацію, натомість краще хай дадуть нам свої пропозиції".

"Міст треба добудовувати. І добудовувати лінію метро. Адже Подільський міст - це не тільки арка над Дніпром, це девʼять кілометрів естакади, яка сполучатиме нас із Троєщиною. От коли його повністю реалізують, тоді всі відчуємо, яке важливе значення цього моста", - підкреслив очільник Дептрансу. 

Подільсько-Воскресенський міст - найдовший і найдорожчий інфраструктурний довгобуд в історії України. Його будують вже 30 років, а загальна вартість будівництва перевищила 15 мільярдів гривень.

Міст має з'єднати Поділ із лівобережними районами - Воскресенкою й Райдужним масивом. На верхньому ярусі мосту планується шість смуг для руху автотранспорту, на нижньому - лінія метро на Троєщину. Будівництво мосту розпочали у 1993 році і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування.

У лютому 2023 року прокуратура з'ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень.

Цікаво про будівництво: як будівельна галузь вплинула на ринок металопрокату

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal


Источник:
life
10 июля 2023 г.
13619
Подільсько-Воскресенський міст через Дніпро почали будувати ще у 2003 році, з перервами через в...
13 февраля 2023 г.
6581
Також планують створити пішохідно-велосипедний мостовий перехід через Дніпро, що з’єднає Оболо...
13 октября 2022 г.
2467
Подільсько-Воскресенський міст сполучатиме Поділ із Райдужним масивом і Троєщиною...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
4700
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
Вчера
1887
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
31 октября 2024 г.
2614
Згідно з ухваленим документом, громадським об'єднанням, які опікуються охороною культурної спадщини,...
Вчера
1153
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
Вчера
525
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
31 октября 2024 г.
3369
Автори проєкту вирішили перепланувати об'єм будинку та оптимізувати його просторову конфігурацію від...
22 октября 2024 г.
1408
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1687
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1266
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
345
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3673
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!