Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Директор Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор розповів, коли місто може запустити рух Подільсько-Воскресенським мостом. За його словами, транспорт рухатиметься мостом у форматі "не для всіх".
"Зʼїзди на Труханів острів і на Русанівські сади уже побудовані. І сьогодні ми плануємо запустити там хоча б громадський транспорт, буквально за кілька місяців ми зможемо це зробити. Але ці зʼїзди працюватимуть у такому режимі - "не для всіх". Це буде швидка, пожежна і низка маршрутів громадського транспорту, які сполучатимуть лівий берег із правим", - сказав Кандибор.
На питання, коли це буде можливо, директор Дептрансу відповів: "Я думаю, у вересні ми вже маємо поїхати".
На зауваження про те, що урбаністи критикують нові з'їзди Подільсько-Воскресенського мосту, адже вони зруйнують затишний пішохідний Поділ, Кандибор сказав: "Тепер поставимо урбаністам питання - що нам робити далі? Розбирати цей міст? Нехай не розповідають, що це нам погіршить ситуацію, натомість краще хай дадуть нам свої пропозиції".
"Міст треба добудовувати. І добудовувати лінію метро. Адже Подільський міст - це не тільки арка над Дніпром, це девʼять кілометрів естакади, яка сполучатиме нас із Троєщиною. От коли його повністю реалізують, тоді всі відчуємо, яке важливе значення цього моста", - підкреслив очільник Дептрансу.
Подільсько-Воскресенський міст - найдовший і найдорожчий інфраструктурний довгобуд в історії України. Його будують вже 30 років, а загальна вартість будівництва перевищила 15 мільярдів гривень.
Міст має з'єднати Поділ із лівобережними районами - Воскресенкою й Райдужним масивом. На верхньому ярусі мосту планується шість смуг для руху автотранспорту, на нижньому - лінія метро на Троєщину. Будівництво мосту розпочали у 1993 році і багаторазово зупиняли через відсутність фінансування.
У лютому 2023 року прокуратура з'ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень.
Цікаво про будівництво: як будівельна галузь вплинула на ринок металопрокату
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.