Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.602 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.441 |
USD | 39.450 | 39.830 | 39.602 |
EUR | 42.280 | 42.850 | 42.441 |
Столична влада розраховує до кінця 2024 року завершити основний комплекс робіт реконструкції транспортної розв’язки на багатостраждальному Шулявському шляхопроводі та почати її експлуатацію.
Як розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор, наразі основним питанням реконструкції транспортної розв’язки на перетині Берестейського проспекту з вулицею Вадима Гетьмана залишалось облаштування з’їздів на Берестейський проспект.
Проєктна пропускна спроможність - 11 200 авто/годину: у Києві цьогоріч розпочнуть будівництво дворівневої розв’язки
Для цього необхідно було знести цех № 5 колишнього заводу “Більшовик”.
За словами Руслана Кандибора, після викупу та оформлення права власності територіальною громадою міста Києва на споруду цеху № 5 із серпня поточного року заплановано розпочати його демонтаж.
Нині проводиться експертиза кошторисної вартості об’єкта та готується оголошення тендерної процедури на демонтаж цеху № 5, після чого розпочнуться роботи з облаштування з’їздів.
Чиновник зазначив, що загалом у 2023 році Департамент транспортної інфраструктури планує відновити виконання робіт, що були призупинені у зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації.
На Аскольдовій Могилі в Києві створять Пантеон Героїв. Петицію підтримав Президент
Також він додав, що до кінця травня будуть завершені тендерні процедури щодо облаштування підземного переходу через Берестейський проспект. Повністю відремонтувати цей підземний перехід планується до кінця 2023 року.
Нагадаємо, Шулявський міст частково обрушився взимку 2017 року. Весною 2019-го його почали реконструювати, але фактично знесли і відбудували заново. Головну конструкцію над проспектом Перемоги змонтували в жовтні 2019 року, а проїзд по Шулявському мосту відкрили після ремонту в грудні.
Київ обговорює можливість будівництва метро до Національного військового меморіального кладовища у Биківні
Проте для повного завершення реконструкції необхідно знести цех №5 заводу “Більшовик”, який заважає будівництву з’їзду з шляхопроводу.
Цікаво про будівництво: причини Не купувати каркаси з ЛСТК
Читайте більше новин про війну росії проти України у спецтемі на Build Portal