Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
У компанії, названої на честь винахідника Ніколи Тесла, стверджують: технологія, на основі якої працює електровантажівка Nikola One, випереджає інші на 10-15 років за паливною ефективністю. Розробники працювали над створенням тягача більше трьох років, повідомляє ecotown з посиланням на AIN.UA.
«Ми вважаємо, що обійдемо нинішніх лідерів ринку Daimler, PACCAR, Volvo і Navistar в замовленнях на продажу в найближчі один-два роки», – заявив CEO компанії.
Влаштований Nikola One наступним чином. Шість електромоторів живляться від літій іонних акумуляторів ємністю 320 кВт-год, що, в свою чергу, заряджають турбіну, яка працює на всіх видах палива – газі, бензині, дизельному пальному.
Потужність такої вантажівки – 2 000 кінських сил.
За словами CEO Nikola Motor Тревора Мільтона, така машина в два рази економніша в порівнянні зі стандартною вантажівкою на 500 кінських сил з дизельним двигуном. Крім цього, як і більшість електрокарів, вантажівка має систему рекуперації, що дозволяє заряджати батареї під час руху з гірки.
В цілому очікуваний хід Nikola One між заправками – 1300-1900 км, а очікувана витрата палива – 15 л на 100 км. При цьому завдяки карбоновій кабіні і алюмінієвій рамі маса тягача становить 9 600 кг, що на 900 кг менше, ніж у аналогів.
Один з недоліків електровантажівки – висока вартість: 375 тисяч доларів. Щоб зробити машину доступнішою і активізувати замовлення, компанія розробила шестирічну лізингову програму для перших 5 000 покупців. Щомісячний лізинговий платіж – 5 000 доларів.
В рамках програми компанія пропонувала безкоштовне сервісне обслуговування, безкоштовну заправку на 378 000 л газового палива і можливість обміняти вантажівку по закінченню терміну лізингу на нову з доплатою різниці у вартості.
Очевидно, рекордна кількість попередніх замовлень не в останню чергу пов'язана з умовами лізингової програми. При цьому, щоб зробити попереднє замовлення, досить внести 1 500 доларів – ця умова збереглася і після того, як кількість лізингових пропозицій добігла кінця.
"Читайте также: Журнал каждого Украинца - то, что должен знать каждый о тарифах, субсидиях, городе и ключевых событиях"
Источник и фото: ecotown
Автор: Наталія Федосенко
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.