Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Перший заступник Голови Державного агентства автомобільних доріг України Андрій Івко розповів про перехід дорожньої галузі на військові рейки та відбудову зруйнованої інфраструктури
Рік, що минає, довів: вітчизняній дорожній галузі до снаги значно більше, ніж усі думали. За лічені дні консолідовані сили українських шляховиків відновлюють проїзд підірваними мостами та повертають транспортне сполучення зі звільненими від окупації населеними пунктами. Війна мобілізувала нас, підвищила нашу продуктивність та відкинула другорядні речі.
Без вихідних з 24 лютого дорожники працюють, іноді в надскладних умовах за кілька кілометрів до лінії фронту.
Дорожнє будівництво останні два роки стрімко розвивалося. Ми будували, реконструювали та ремонтували сотні мостів та шляхопроводів. У лютому на перший план вийшло будівництво блок-постів, фортифікаційних споруд, виготовлення протитанкових їжаків - дорожники перейшли на військові рейки разом з усією країною.
У квітні, після витіснення Збройними Силами України окупантів з півночі області, стартував цілодобовий процес відновлення інфраструктури: розчищення доріг, розбирання завалів. Першу тимчасову переправу поруч із підірваним мостом збудували біля Ірпеня менш ніж за тиждень. Це дозволило відновити транспортне сполучення Ірпеня, Бучі і Ворзеля зі столицею. Нині таких тимчасових переправ близько 80. Після деокупації і розмінування нових територій команда Укравтодору негайно розпочинає з’єднувати їх з рештою країни.
Інший пріоритетний напрям нашої діяльності - ремонт автомобільних автошляхів, важливих для життєдіяльності країни. Це так звані «дороги життя». Ними поранених громадян везуть до медзакладів, евакуюють цивільних, везуть гуманітарну допомогу. На Харківщині, наприклад це автошлях до шпиталю в Лозовій. На Чернігівщині - єдиний вцілілий маршрут до Києва. На правобережжі Херсонщини кожна стежка - «дорога життя».
До війни наприкінці грудня ми практикували публічну презентацію результатів діяльності та планів на наступний сезон. У 2022, до прикладу, розраховували відновити 5 тисяч кілометрів державних автошляхів. Зараз наше планування - у руках Збройних Сил України. Ми працюємо над короткостроковими завданнями “виживання” та розробляємо стратегічний план відновлення, який втілюватимемо після Перемоги.
Для мене ключовим звершенням року є підтримка дорожньої галузі українським суспільством. Я помічаю консолідацію все більшої кількості людей навколо переконання, що дорожники працюють для їхнього блага. Ця зміна громадської думки не дає опускати руки навіть після 10 місяців війни. Тому віримо в ЗСУ та працюємо далі.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.