РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.834 EUR: 48.201
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.834
EUR 40.000 41.000 48.201
USD 41.700 42.185 41.834
EUR 47.950 48.700 48.201
Новость

Коли з'явиться перша платна дорога в Україні і скільки платитимемо за проїзд

Будівництво першої платної дороги в Україні має розпочатися вже цьогоріч. Магістраль - Південь виконала ТЕО, а Укравтодор назвав ціну користування автобаном
1867
14 февраля 2022 г.


Будівництво першої
платної дороги в Україні


Майже рік тому між Державним агентством автомобільних доріг України та компанією Автомагістраль - Південь було підписано Меморандум щодо підготовки пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства у рамках проєкту будівництва та експлуатації автомобільної дороги за маршрутом Краковець - Броди - Рівне (за винятком ділянки Північного обходу м. Львів).

Проїзд першою в Україні платною дорогою коштуватиме близько 8 євроцентів за кілометр (приблизно 2,6 гривні). Наразі користування наземним шляхом протяжністю 280 км між Краковецем та Рівним - безкоштовне.

Як і передбачалося меморандумом, Автомагістраль - Південь власним коштом здійснила підготовку пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства, зокрема розробила техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) реалізації проєкту.

Для будівництва Північного обходу Львова цього року буде проведено відкритий міжнародний тендер відповідно до правил та принципів МФО в рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Обхід Львова разом із новозбудованою дорогою Краковець - Броди - Рівне створять новий транспортний коридор міжнародного значення.

«Підписання Меморандуму дозволить нам вже найближчим часом оголосити відкритий конкурс з відбору приватного інвестора для будівництва маршруту Краковець - Броди - Рівне. Це має бути сучасна дорога європейського рівня, яка сполучатиме столицю України з найбільшими містами Європи», - зазначав голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Нагадаємо, раніше у Мінінфраструктури спростували інформацію щодо державно-приватного партнерства (ДПП) та будівництва шести платних автобанів з визначеною граничною вартістю стягнення плати за проїзд, зробивши заяву про те, що «Дороги Великого Будівництва ніколи не будуть платними».

Йшлося, зокрема, про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів ДПП:

  • Харків - Дніпро - Запоріжжя (M - 29, M - 04, M - 18);
  • Бориспіль - Полтава (М - 03);
  • Херсон - Миколаїв (М - 14);
  • Київ - Житомир - Рівне (М - 06);
  • Ягодин - Ковель - Луцьк (М - 07, М - 19);
  • Дніпро - Кривий Ріг - Миколаїв (M - 04, H11).

У рамках даного проєкту плата за проїзд буде відсутньою. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів. Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як availability payments або плата за доступність.

За інформацією Мінінфраструктури, наразі в Україні немає жодної дороги загального користування, яка побудована коштом приватних інвесторів.

Перший концесійний проєкт - будівництво дороги Краковець - Броди - Рівне (ТЕО від Автомагістраль - Південь).

«Незабаром в Україні стартує будівництво концесійних доріг. Найбільші майбутні проєкти - Київська обхідна дорога, М - 05 Київ - Одеса, М - 14 Одеса - Миколаїв - Херсон, М - 24 Мукачеве - Берегове - Лужанка, Н - 08 Бориспіль - Переяслав, обхід міста Чернівці, концесійна дорога Краковець - Львів - Броди - Рівне», - йшлося у повідомленні Автомагістраль-Південь.

Протяжність траси Львів - Броди - Рівне становитиме близько 280 км, час проходження маршруту чиновники планують зменшити з 4 годин 20 хвилин до 2 годин 30 хвилин. Дорога розрахована на швидкість 130 км/год.

Реалізація проєкту передбачена у три етапи, перші роботи мають розпочатися вже цьогоріч.

За словами директора компанії Автомагістраль - Південь Миколи Тимофеєва, чинні автошляхи вже не справляються з трафіком між Україною та ЄС. Концесійна дорога першої категорії дозволить вивести транспортний коридор за межі населених пунктів, зробити сполучення із сусідніми країнами більш комфортним та швидким, і відповідно посилити економічні зв’язки з Євросоюзом.

«Ми зробили перший крок у майбутнє концесійних доріг. Виступили розробником ТЕО проєкту траси першої категорії Краковець - Львів - Броди - Рівне. Наразі підготовка ТЕО майже завершена. Готовий маршрут, спільно з європейськими консультантами розроблена економічно-фінансова модель. Міністерство інфраструктури анонсує запуск проєкту», - йшлося у підсумковому за рік повідомленні підрядника.

  Интересно узнать: как снести старый дом
Источник:
biz
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Общестроительные новости
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
11 февраля 2022 г.
5598
Які житлові комплекси ДІАМ дозволила будувати і які прийняла в експлуатацію минулого тижня...
11 февраля 2022 г.
1909
Новий термоядерний реактор побив енергетичний рекорд. Вчені попередили, що ще потрібн...
11 февраля 2022 г.
1495
Традиційно в архітектурі дунських селищ використовували кипарис, та останнім часом все більше будинк...
16 июня 2025 г.
2749
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2535
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
2992
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
19 июня 2025 г.
6388
Район стане прикладом того, як місто може адаптуватися до змін клімату та ефективно використовувати ...
18 июня 2025 г.
4612
Будівля центру є прикладом передової архітектури з домінуванням бетону й скла. Центр частково &ldquo...
18 июня 2025 г.
6491
Натхненням для проєкту стали природа та світло Австралії. Низький горизонтальний обрис терміналу від...
19 июня 2025 г.
2777
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
430
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3026
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!

Ивент
АНОНС: Business Day КБУ відбудеться вже в середу 18 червня! (ЗАХІД ВЖЕ ВІДБУВСЯ)
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднаються для обговорення поточних викликів галузі та ефективної координації зусиль щодо майбутньої відбудови України
Киев
18
июня
необходима регистрация