Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
22 квітня 2016 р. у готелі InterContinental Kyiv відбувся «Український інфраструктурний форум ’16», перший форум з фокусом на інвестиційні можливості вітчизняного сектору інфраструктури. Форум організували A7 CONFERENCES за підтримки Міністерства інфраструктури України. Форум став провідною платформою для діалогу влади та бізнесу, що об’єднала представників державної влади, міжнародних організацій та українських підприємств. Актуальний захід сприятиме переходу на новий рівень розвитку ринку інфраструктури. Мета Форуму – привернути увагу міжнародних та національних інвесторів до потенціалу транспортної системи України для залучення іноземних інвестицій у сектор.
У Форумі взяли участь Володимир Омелян, Міністр інфраструктури України, Ярослав Дубневич, Голова Комітету ВРУ з питань транспорту, Владислава Рутицька, Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції, Міхеїл Саакашвілі, Голова Одеської обласної державної адміністрації, Оляна Гордієнко, Партнер київского офісу Baker & McKenzie, Володимир Мезенцев, Генеральний директор Лемтранс, Гохан Бейхан, Генеральний менеджер General Electric Transportation у країнах СНД, Європи, Близького і Середнього Сходу та Північної Африки, Флавіо Канетті, Старший директор з розвитку бізнесу Bombardier Transportation, Орест Климпуш, Голова Федерації роботодавців транспорту України, Олексій Вадатурський, Генеральний директор «НІБУЛОН», Джорж Кент, Заступник Голови Місії Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні, Андрій Ставніцер, Генеральний директор групи терміналів ТІС, Дмитро Москаленко, Генеральний директор, Укррічфлот, Василь Капацина, Почесний президент Миколаївського морського порту, Олександр Кава, Керівник напрямку «Транспорт» Офісу ефективного регулювання (BRDO), Юрій Мірошников, Президент Авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України», Олександр Пьоришкін, Заступник Голови правління Крюківського вагонобудівного заводу, Сергій Вовк, Директор Центру транспортних стратегій.
Понад 450 представників вищого керівництва таких організацій, як EBRD, European Investment Bank, A.T. Kearney, Business Ombudsman in Ukraine, Укрзалізниця, УКРФЕРРІ, Cargill, Kernel, Allseeds, Louis Berger, МАУ, Atlasglobal, Turkish Airlines взяли участь у Форумі. Зокрема, представники державних органів та міжнародних організацій, вітчизняні та закордонні компанії (з 20-ти країн світу), іноземні інвестори, а також понад 100 представників ЗМІ.
У своїй вітальній промові під час відкриття Форуму Володимир Омелян, Міністр інфраструктури України, зазначив: «Перед командою міністерства наразі стоять три найголовніші завдання: продовження корпоратизації Укрзалізниці та створення вертикально інтегрованого холдингу з професійним менеджментом, приватизація державних підприємств зі сфері управління Мінінфраструктури, які не належать до стратегічних, а також продовження боротьби з корупцією. Важливим є також докорінне реформування морської галузі - вона має стати максимально прозорою. Для цього буде проведена реформа Адміністрації морських портів України».
Ярослав Дубневич, Голова Комітету ВРУ з питань транспорту, зазначив: «Сьогодні транспортний сектор в цілому задовольняє лише базові потреби економіки та населення у перевезеннях. Рівень безпеки та показники якості перевезень пасажирів та вантажів не відповідають сучасним вимогам. Разом з тим потенціал транзитності України – один з найвищих у світі. Тому одне з головних завдань держави – створити конкурентоспроможну безпечну транспортну систему України, оскільки транспорт – одна з найважливіших складових виробничої структури України. Мета сьогоднішнього заходу – привернути увагу міжнародних інвесторів до потенціалу інфраструктурного комплексу України і налагодити співпрацю з державними підприємствами в форматі державно-приватного партнерства. Реформа в галузі управління державним майном та залучення інвестицій в інфраструктуру мають бути спрямовані не лише на приватизацію державних активів і залучення у такий швидкий спосіб інвесторів, а й на активне застосування інструментів державно-приватного партнерства, які можуть стати більш ефективними».
Владислава Рутицька, заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції підкреслила: «Наші світові партнери – Канада, США, ЕС, Китай, Японія та інші країни – зацікавлені у поглибленні товарообігу з Україною. У перспективі вітчизняний агросектор здатний збільшити виробництво сільськогосподарської продукції та зерна зокрема, і тоді постане проблема: є якісний товар, який цінується у всьому світі, але не вистачає потужностей для його транспортування. У нас дуже мала складова річкової логістики, лише 5%. Наприклад, у США кількість річкових перевезень більше 50% і їхня вартість удвічі менша, ніж перевезення залізницею. Принципові для нас також поставки «Шовковим шляхом»: для нас логістика по часу дуже важлива і має вкладатися у 10-12 днів. Окрім того, дерегуляція і боротьба з корупцією для нас – питання номер один. Ми боротимемося з корупцією, і робитимемо це швидко і ефективно, саме для бізнесу».
Міхеїл Саакашвілі, Голова Одеської обласної державної адміністрації наголосив: «Великі інфраструктурні проекти на першому етапі мають реалізовувати виключно іноземні компанії. Треба заводити потужні міжнародні компанії, задавати високий стандарт дорожнього будівництва. Українці швидко вчаться, через кілька років за такої схеми у нас будуть гарні дороги. Треба розуміти, що інфраструктура – питання не лише комфорту, але й бренду країни, навіть її національної безпеки».
Оляна Гордієнко, партнер київського офісу МЮФ Baker & McKenzie наголосила: «Для залучення інвестицій в інфраструктуру важлива чіткість та певність правил державно-приватного партнерства/концесії, тобто потрібне оновлене законодавство. Роботу необхідно починати якнайшвидше з урахуванням, у тому числі, напрацювань з удосконалення приватизаційного законодавства».
Довідка:
Форум відбувся за підтримки Міністерства інфраструктури України. Організатор Форуму – A7 CONFERENCES, Офіційний партнер – Лемтранс, Ексклюзивний юридичний партнер – Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie, Стратегічний партнер – Будівельна компанія «AртБудСервіс», Інноваційний партнер – Microsoft Ukraine, Інвестиційний партнер – A7 CAPITAL, Виставковий партнер – ЖК «Orange Park». Генеральний медіа-партнер – Український тиждень, Генеральний інформаційний партнер – Інтерфакс-Україна, Діловий ТВ-партнер – Перший діловий, Генеральний радіо-партнер – Голос столиці, Ексклюзивний медіа-партнер – ЛігаБізнесІнформ, Ексклюзивний бізнес медіа-партнер – газета «Бізнес», Діловий медіа-партнер - Delo.ua, а також серед медіа-партнерів: 5 канал, Перша Шпальта, Українські новини, телеканал «Бізнес», Компаньон, Kyiv Post, Ділова столиця, Новое время, Hubs, Промисловість в фокусі, The Ukrainian Times, Business Views, Platfor.ma, ABCnews, Центр транспортних стратегій, Промислові вантажі, Ліга:Закон, ЕлектроВісті, Будівельний журнал, газета «Магістраль», Build Portal. За підтримки: Actions First Foundation, УАІБ, MBA International, AHK Делегація німецької економіки в Україні, ACC, EBA, CUCC, KMBS, Рік Європи в Україні 2020, UBC, Клуб експортерів України, UVCA, CEO Club Ukraine, KSE, Міжнародний інститут бізнесу, ВАССР.
Повний запис онлайн-трансляції Форуму на веб-сайті: www.a7conf.com/infra
За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь до Оксани Кадочнікової, менеджера зі зв’язків з громадськістю A7 CONFERENCES, тел.: +38 044 227 27 77, +38 068 120 53 35, oksana@a7-group.com
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.