РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.253 EUR: 43.563
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.253
EUR 40.000 41.000 43.563
USD 41.150 41.649 41.253
EUR 43.370 44.039 43.563
Новость

Найбільші мегаполіси зменшують кількість прокатних електросамокатів. Містам важко до них пристосуватися

До цього міста десятиліттями намагалися покращити інфраструктуру для велосипедів, і раптом майже моментально стався вибух популярності електроскутерів, які вимагають інших правил
1148
15 ноября 2021 г.


Мегаполіси виявились не
готовими до електросамокатів


З першого січня у Стокгольмі, Швеція, зменшать кількість орендних електросамокатів майже на половину - з 23 тисяч до 12 тисяч. А кількість операторів прокату скоротиться з восьми до трьох, повідомляє The Local.

У липні в Осло, Норвегія, так само скоротили кількість орендних електросамокатів з 20 тисяч до лише восьми тисяч, а на додачу ще й заборонили користуватися ними у нічний час - з 23:00 до 5:00.

У Копенгагені, Данія, самокати навіть повністю забороняли з жовтня 2020 року й дозволили повернутися лише рік по тому, з суворішими обмеженнями.

Проблеми з електросамокатами не в останню чергу виникли через те, що вони надто швидко стали популярними, пише американська архітекторка Кейлі Оверстріт.

Бум електричних самокатів почався на західному узбережжі США, рушив на схід і швидко дістався Європи. Зараз ринок електроскутерів у самій лише Європі оцінюють у понад 150 мільярдів доларів.

Прокатні електроскутери в містах Європи. Зображення: Zag Daily

Дослідження вказують на причини, чому містяни надають переваги саме електросамокатам перед велосипедами. Передусім, самокати не вимагають такого фізичного навантаження, що особливо стає актуальним у спеку. Саме тому, принаймні у США, велосипед частіше розглядають як засіб для спорту чи відпочинку. Самокати натомість є передусім засобом міської мобільності, до якого часто вдаються, якщо зупинки громадського транспорту або автомобільні парковки розташовані далеко та незручно від місця призначення.

Американці зазначають, що самокатами загалом легше та зручніше користуватися. Зокрема, в більшості міст системи прокату дозволяють лишати самокат будь-де, в той час як для орендних велосипедів передбачено чітко визначені станції. Так, у центрі Відня часом доводиться кружляти, шукаючи вільне місце на найближчих станціях.

До цього міста десятиліттями намагалися покращити інфраструктуру для велосипедів, і раптом майже моментально стався вибух популярності електроскутерів, які вимагають інших правил. Чимало міст виявилися не готовими і навіть почали повністю забороняти сервіси оренди. Зараз кожен муніципалітет намагається виробити правила користування орендними самокатами: так, у Нью-Йорку та Сінгапурі заборонено їздити тротуаром, у Польщі не можна обганяти пішоходів, у Києві та Парижі операторів змусили обмежити швидкість до 20 км/год.

На думку Оверстріт, наразі лише два міста адаптувалися до прокатних електросамокатів - Нью-Йорк і Лондон. Чи стануть самокати успішним прикладом мікромобільності, не залежить від попиту в користувачів - адже попит вже є, і дуже великий. Зараз справа - за муніципалітетами та містопланувальниками.
 

Цікаво про ремонти: як чистити і доглядати за дерев'яними поверхнями всередині приміщення
Источник:
hmarochos
15 ноября 2021 г.
3290
У ДІАМ пояснили, як дізнатися результати розгляду поданої до відомства заяви...
12 ноября 2021 г.
8848
У Раді показали суми майбутніх штрафів за порушення у будівельній сфері...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3570
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3561
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3894
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1380
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12573
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8621
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1335
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1256
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3450
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
389
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3728
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!