РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.876 EUR: 43.511
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.876
EUR 40.000 41.000 43.511
USD 41.700 42.185 41.876
EUR 43.330 44.030 43.511
Новость

Найбільші мегаполіси зменшують кількість прокатних електросамокатів. Містам важко до них пристосуватися

До цього міста десятиліттями намагалися покращити інфраструктуру для велосипедів, і раптом майже моментально стався вибух популярності електроскутерів, які вимагають інших правил
1156
15 ноября 2021 г.


Мегаполіси виявились не
готовими до електросамокатів


З першого січня у Стокгольмі, Швеція, зменшать кількість орендних електросамокатів майже на половину - з 23 тисяч до 12 тисяч. А кількість операторів прокату скоротиться з восьми до трьох, повідомляє The Local.

У липні в Осло, Норвегія, так само скоротили кількість орендних електросамокатів з 20 тисяч до лише восьми тисяч, а на додачу ще й заборонили користуватися ними у нічний час - з 23:00 до 5:00.

У Копенгагені, Данія, самокати навіть повністю забороняли з жовтня 2020 року й дозволили повернутися лише рік по тому, з суворішими обмеженнями.

Проблеми з електросамокатами не в останню чергу виникли через те, що вони надто швидко стали популярними, пише американська архітекторка Кейлі Оверстріт.

Бум електричних самокатів почався на західному узбережжі США, рушив на схід і швидко дістався Європи. Зараз ринок електроскутерів у самій лише Європі оцінюють у понад 150 мільярдів доларів.

Прокатні електроскутери в містах Європи. Зображення: Zag Daily

Дослідження вказують на причини, чому містяни надають переваги саме електросамокатам перед велосипедами. Передусім, самокати не вимагають такого фізичного навантаження, що особливо стає актуальним у спеку. Саме тому, принаймні у США, велосипед частіше розглядають як засіб для спорту чи відпочинку. Самокати натомість є передусім засобом міської мобільності, до якого часто вдаються, якщо зупинки громадського транспорту або автомобільні парковки розташовані далеко та незручно від місця призначення.

Американці зазначають, що самокатами загалом легше та зручніше користуватися. Зокрема, в більшості міст системи прокату дозволяють лишати самокат будь-де, в той час як для орендних велосипедів передбачено чітко визначені станції. Так, у центрі Відня часом доводиться кружляти, шукаючи вільне місце на найближчих станціях.

До цього міста десятиліттями намагалися покращити інфраструктуру для велосипедів, і раптом майже моментально стався вибух популярності електроскутерів, які вимагають інших правил. Чимало міст виявилися не готовими і навіть почали повністю забороняти сервіси оренди. Зараз кожен муніципалітет намагається виробити правила користування орендними самокатами: так, у Нью-Йорку та Сінгапурі заборонено їздити тротуаром, у Польщі не можна обганяти пішоходів, у Києві та Парижі операторів змусили обмежити швидкість до 20 км/год.

На думку Оверстріт, наразі лише два міста адаптувалися до прокатних електросамокатів - Нью-Йорк і Лондон. Чи стануть самокати успішним прикладом мікромобільності, не залежить від попиту в користувачів - адже попит вже є, і дуже великий. Зараз справа - за муніципалітетами та містопланувальниками.
 

Цікаво про ремонти: як чистити і доглядати за дерев'яними поверхнями всередині приміщення
Источник:
hmarochos
15 ноября 2021 г.
3303
У ДІАМ пояснили, як дізнатися результати розгляду поданої до відомства заяви...
12 ноября 2021 г.
8867
У Раді показали суми майбутніх штрафів за порушення у будівельній сфері...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
18 декабря 2024 г.
3893
Окрім 4 млрд гривень, які на програму єВідновлення заклали у держбюджеті на 2025 рік, додатково виді...
17 декабря 2024 г.
4196
В першому півріччі 2024 року рівень освоєння таких коштів становив лише 16,8%. Загалом під час аудит...
13 декабря 2024 г.
2363
Інфляційний сплеск все більше набуває фундаментальних ознак...
01 января 2000 г.
18
Економічна ефективність сучасних систем водовідведення: інвестиції, які забезпечують надійність інфр...
01 января 2000 г.
21
Дізнайтесь, чому важливо узаконити самобуд і якими є етапи легалізації будови...
19 декабря 2024 г.
7445
Дизайн та концепція проєкту натхненні роботами світових лендарт-митців, зокрема, “Золотою спір...
20 декабря 2024 г.
1275
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2301
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1564
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2598
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
464
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!