РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.427 EUR: 42.755
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.427
EUR 40.000 41.000 42.755
USD 39.330 39.830 39.427
EUR 42.630 43.251 42.755
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Подільсько-Воскресенський міст: 15 років знадобиться на будівництво лівобережних з'їздів, де вони знаходитимуться

Як проходитимуть лівобережні підходи Подільсько-Воскресенського мосту та коли їх збудують
5040 28.04.2021 в 23:57



Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту 


У Києві вже цього року мають відкрити Подільсько-Воскресенський міст, який з’єднає Поділ з Воскресенкою і Райдужним масивом. Та на цьому будівництво мосту не завершиться, адже ще щонайменше 15 років знадобиться на облаштування трьох лівобережних підходів.

Як розповіли на Facebook-сторінці Генерального плану Києва, згідно з проєктом Генплану, Подільський мостовий перехід матиме три основних лівобережних підходи:

  1. На вулицю Оноре де Бальзака. Даний підхід пройде вздовж залізниці, до існуючої транспортної розв’язки, яка знаходиться на перетині проспекту Романа Шухевича з вулицею Оноре де Бальзака. Цей об’єкт є першочерговим і з’явиться протягом найближчих 5 років.
  2. На вулицю Алішера Навої. Цей підхід буде частково проходити вздовж залізниці і далі виходити на подовження вулиці Алішера Навої. Для реалізації даного заходу передбачається реконструкція вулиці Алішера Навої. Срок будівництва цього переходу – 10-15 років.
  3. Через озеро Радунка з виходом на вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського. Для цього проєкту збудують мостовий перехід через озеро Радунка, реконструюють вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського, а сам підхід забезпечить вихід Подільського мостового переходу на вулицю Братиславську. Цей підхід буде зведено на перспективу.

Розробники Генплану кажуть, що запустити одночасно всі підходи не вийде, тому мостовий перехід буде запускатися певними пусковими комплексами. Спочатку міст матиме вихід на вулицю Бальзака (це забезпечить обслуговування мешканців ж/м Троєщина), потім на Алішера Навої (забезпечить обслуговування ж/м Воскресенка).

Будівництво Подільського мостового переходу є вкрай важливим заходом з точки зору покращення транспортного сполучення між різними частинами міста. Проте слід розуміти, що Подільський міст зводиться перш за все для Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену”, – зауважили у Генплані.



Нагадаємо, Подільсько-воскресенський міст почали зводити в 2003 році. У лютому 2020 там встановили 500-тонний проліт, а в червні 2020 року розпочався монтаж 64 вант, на яких підвішений основний проліт мосту через Дніпро. 

Читайте більше новин про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту у спецтемі Build Portal 

Цікаво про будівництво: в Україні з'явилась водостічна система Q STALYO PRO - нова форма, нові технічні рішення
Источник: bigkyiv
 
 
Интересные новости:
02.03.2021
2016
Голова Укравтодору Олександр Кубраков наполягає на передачі Подільсько-Воскресенського мосту на...
24.02.2021
1392
Укравтодор долучать добудувати Подільський міст та транспортну розв'язку на Дарницькому мосту...
09.05.2024
4016
Траса мостового переходу перетинається із залізничними коліями "Укрзалізниці", відповідно фахівці пр...
17.04.2024
4363
Мер столиці також оглянув, як відбуваються роботи на будівництві важливих для міста інфраструкт...
04.12.2023
7083
У Києві відкрили Подільський міст, але тільки для спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та авт...