Залізничний оператор запровадив три типи ставок плати: граничну, маржинальну та фактичну
Зміна ставок плати за
використання вагонів УЗ
Правління АТ «Укрзалізниця» 30 грудня затвердило новий Порядок встановлення і перегляду ставок плати за використання власних вагонів.
Про це повідомив Валерій Ткачов, заступник директора з комерційної роботи підприємства.
За його словами, серед нововведень документа можна відзначити такі:
1. Встановлено три типи ставок плати:
- гранична ставка плати (ГСП) – це ставка, розрахована з урахуванням вартості нового вагона, життєвого циклу вагона, ставки дисконтування. Встановлює ГСП правління «Укрзалізниці»;
- маржинальна ставка плати (МСП) – це ставка, розрахована з урахуванням тільки витрат на утримання вагонів. Являє собою умовно мінімально допустиму ставку плати. Встановлюється правлінням УЗ;
- фактична ставка плати (ФСП) – це ставка плати, визначена з урахуванням ситуації на ринку вагонів і загальної кон’юнктури. Це ставка плати, за якою будуть пропонуватися вагони УЗ. Вона не може бути нижче МСП. ФСП переглядається щомісяця в автоматичному режимі.
2. Підстави для перегляду ФСП:
- відсоток утилізації вагонів УЗ (відсоток задіяного парку УЗ до корисного парку УЗ (робочий + сезонний запас). Встановлена норма утилізації вагонів УЗ – 65%;
- частка використання парку УЗ – частина вагонів УЗ, задіяних у загальному обсязі завантаження вагонів. Встановлена норма – 90%;
- розмір граничної та маржинальної ставок плати за використання вагонів УЗ.
У разі досягнення зазначених вище нормативних показників проводиться перегляд ФСП.
3. ФСП переглядається щомісяця і в автоматичному режимі без затвердження правлінням «Укрзалізниці». Правління затвердило лише первинну (стартову) фактичну ставку плати. Надалі ФСП перераховується і публікується.
4. Величина разового коригування (крок коригування) фактичної ставки плати становить величину «Г» (+/- 100 грн/добу).
Додатково правління «Укрзалізниці» встановило ставки плати:
- для довгострокових договорів (Додаток 1-8);
- для торгів через «Прозорро» (звичайні/спотові аукціони) (Додаток 1-5);
- для довгострокових договорів через «Прозорро» (Додаток 1-9).
«Укрзалізниця» від січня запустила нову послугу перевезення вантажів у власних вагонах з узгодженими термінами й обсягами із застосуванням системи ProZorro.Продажі.
Також нагадаємо, що держкомпанія впроваджує систему оперативного контролю за забезпеченням заявок клієнтів на вантажоперевезення. УЗ має намір за допомогою системи ліквідувати можливість недоотримання або затримки подачі вантажних вагонів, усунути корупційні ризики при розподілі вантажних вагонів.
Интересно о ремонтах: ранее мы писали о том, как выбрать светильник и на что следует обратить внимание
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
- Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
- Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.