РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.043 EUR: 44.686
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.043
EUR 40.000 41.000 44.686
USD 40.740 41.140 41.043
EUR 44.230 44.831 44.686
Новость

Змінено порядок тарифікації оренди вагонів «Укрзалізниці»

Залізничний оператор запровадив три типи ставок плати: граничну, маржинальну та фактичну
1034
12 января 2021 г.


Зміна ставок плати за
використання вагонів УЗ


Правління АТ «Укрзалізниця» 30 грудня затвердило новий Порядок встановлення і перегляду ставок плати за використання власних вагонів.

Про це повідомив Валерій Ткачов, заступник директора з комерційної роботи підприємства.

За його словами, серед нововведень документа можна відзначити такі:

1. Встановлено три типи ставок плати:

  • гранична ставка плати (ГСП) – це ставка, розрахована з урахуванням вартості нового вагона, життєвого циклу вагона, ставки дисконтування. Встановлює ГСП правління «Укрзалізниці»;
  • маржинальна ставка плати (МСП) – це ставка, розрахована з урахуванням тільки витрат на утримання вагонів. Являє собою умовно мінімально допустиму ставку плати. Встановлюється правлінням УЗ;
  • фактична ставка плати (ФСП) – це ставка плати, визначена з урахуванням ситуації на ринку вагонів і загальної кон’юнктури. Це ставка плати, за якою будуть пропонуватися вагони УЗ. Вона не може бути нижче МСП. ФСП переглядається щомісяця в автоматичному режимі.



2. Підстави для перегляду ФСП:
  • відсоток утилізації вагонів УЗ (відсоток задіяного парку УЗ до корисного парку УЗ (робочий + сезонний запас). Встановлена ​​норма утилізації вагонів УЗ – 65%;
  • частка використання парку УЗ – частина вагонів УЗ, задіяних у загальному обсязі завантаження вагонів. Встановлена ​​норма – 90%;
  • розмір граничної та маржинальної ставок плати за використання вагонів УЗ.

У разі досягнення зазначених вище нормативних показників проводиться перегляд ФСП.

3. ФСП переглядається щомісяця і в автоматичному режимі без затвердження правлінням «Укрзалізниці». Правління затвердило лише первинну (стартову) фактичну ставку плати. Надалі ФСП перераховується і публікується.

4. Величина разового коригування (крок коригування) фактичної ставки плати становить величину «Г» (+/- 100 грн/добу).

Додатково правління «Укрзалізниці» встановило ставки плати:

  • для довгострокових договорів (Додаток 1-8);
  • для торгів через «Прозорро» (звичайні/спотові аукціони) (Додаток 1-5);
  • для довгострокових договорів через «Прозорро» (Додаток 1-9).

«Укрзалізниця» від січня запустила нову послугу перевезення вантажів у власних вагонах з узгодженими термінами й обсягами із застосуванням системи ProZorro.Продажі.

Також нагадаємо, що держкомпанія впроваджує систему оперативного контролю за забезпеченням заявок клієнтів на вантажоперевезення. УЗ має намір за допомогою системи ліквідувати можливість недоотримання або затримки подачі вантажних вагонів, усунути корупційні ризики при розподілі вантажних вагонів.

  Интересно о ремонтах: ранее мы писали о том, как выбрать светильник и на что следует обратить внимание
Источник:
gmk
28 декабря 2020 г.
4338
«Укрзалізниця» створить відокремлену бізнес-вертикаль вантажоперевезень...
22 декабря 2020 г.
1080
В "Укрзализныце" сообщают, что данное изменение приведет к незначительному удорожанию стоимости пере...
17 декабря 2020 г.
2492
Голова правління "Укрзалізниці" Володимир Жмак  повідомив, що Укрзалізниця наступного року не п...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3093
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3619
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3994
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4663
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9707
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1122
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1290
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1080
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
158
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!