Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Мостові переходи через Дніпро у Запоріжжі будуватимуть цілодобово. Про це сьогодні під час відвідування Запоріжжя повідомив голова Укравтодору Олександр Кубраков.
«План - запустити рух по одній смузі цього року. Плануємо також завершити будівництво пілонів - це споруда №10. Зараз вийдемо в цілодобовий режим роботи», - сказав Кубраков.
За його словами, сьогодні на об'єкті працює 200 людей, до середини серпня кількість будівельників збільшиться до 300, а в піковий момент - до 600-650.
Ведуться роботи на спорудах №№1,3,4,5 для здійснення сполучення Хортицького району (Правий берег р. Старий Дніпро) з островом Хортиця. Також розпочаті роботи з підготовки будівельного майданчика укрупнювального збирання прогонової будови споруди №10 (вантовий міст через р. Дніпро) в районі Кривої Бухти.
«7,5 тисячі тонн металу вже замовили. Підрядник отримав у вигляді авансових платежів 1,3 млрд гривень, на які закуповує метал. Метал уже завезли на заводи, наразі готують металоконструкції, а вже тут, на об'єкті, буде виконуватися великовузлове збирання. Всього на цей рік заплановано фінансування у сумі 3,7 млрд гривень», - зазначив керівник Служби автомобільних доріг в Запорізькій області Андрій Івко.
За його словами, металоконструкції виготовляє два заводи: у Миколаєві та Дніпрі.
За умов стабільного фінансування будівництво мостів завершать за 2 роки.
Запорізький міст - це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту - 16 років.
У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом України Володимиром Зеленським, у 2020 році будівництво мосту відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію ОНУР ТААХХУТ. Загальна вартість проєкту - 11,9 млрд грн (з ПДВ). 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт.
Автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя є інфраструктурним об’єктом загальнодержавного значення, який забезпечуватиме транспортний зв'язок між Лівобережжям та Правобережжям України на південному сході.
Відсутність надійних транспортних зв'язків між лівим і правим берегами Дніпра є головною транспортною проблемою не тільки міста Запоріжжя, а й регіону в цілому. Необхідність у будівництві автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі виникла понад 25 років тому та з роками загострювалась.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.