Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
На Подільсько-Воскресенському мосту підвішують іржаві забраковані ванти (троси), стверджує урбаніст Віталій Селик, який сфотографував конструкції на місці будівництва.
Загалом утримувати центральний проліт мосту мають 68 тросів. У 2010 році місто придбало у німецької компанії ванти за 14 мільйонів гривень. З того часу вони лежали на Трухановому острові та встигли заіржавіти. Два роки тому виробник визнав їх непридатними. Про це дізнався репортер на засіданні у КМДА.
Цьогоріч до Києва надійшла перша і поки єдина партія з 12 нових вант, закуплених у німецької компанії Bridon-Bekaert.
Проте, за спостереженням Селика, на мосту вже підняли 24 троси на краях арки. Тож він вирішив побачити їх на власні очі, й виявив, що ванти мають сліди корозії, а також сколи й подряпини. Це може свідчити про те, що це і є старі забраковані ванти.
Як докази Селик показує фотографії зогнилого опалого листя та прокладкового матеріалу, а також залишки осиного гнізда.
Також він сфотографував три упаковки нових тросів – нерозпаковані. Їх монтуватимуть у центральній частині мосту.
Урбаніст зауважує, що ванти просякнуті спеціальним герметиком, який із часом дубіє, тож їх не можна довго зберігати у скрученому стані. Якщо таку ванту розвернути, герметик полопає і ванта стає негерметичною. Через іржу та пошкодження троси прослужать не 100 гарантованих заводом років, а 30-40.
Дослідник транспортних проєктів Києва Олег Тоцький вважає іржу на вантах «дуже поганою новиною» і «майже вироком».
«Те, що на фото, – це однозначно старі ванти, це добре видно з багаторічної іржі та грибку. Більш того, з вантами явно дуже грубо поводилися, тому що є численні пошкодження захисного покриття на анкерах», – заявляє він.
Тоцький запевняє, що нові непошкоджені ванти взагалі не зазнають корозії і можуть перебувати на відкритому повітрі доволі довго. Так, ванти на Олімпійському стадіоні перед монтажем лежали під дощем і снігом багато місяців і не мали слідів корозії. На його думку, кількість корозії, яку видно на фото, – «це катастрофа».
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.
Як будують Подільсько-Воскресенський міст. Кличко показав нове відео
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.