РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.011 EUR: 44.726
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.011
EUR 40.000 41.000 44.726
USD 40.950 41.451 41.011
EUR 44.550 45.349 44.726
Новость

Велосипед замість автівки через пандемію? У Франції планують перетворювати автосмуги на велодоріжки

Через пандемію у Франції планують перетворювати автосмуги на велодоріжки. Велосипед розглядають як один із найбезпечніших видів транспорту з огляду на ризики поширення вірусу
3006
21 апреля 2020 г.



З автівки на велосипед


На тлі пандемії коронавірусу Париж та низка інших міст Франції оголосили про плани збільшити велосипедну інфраструктуру, зокрема коштом автомобільних смуг.

Велосипед розглядають як один із найбезпечніших видів транспорту з огляду на ризики поширення вірусу. Після запровадження карантинних заходів чимало міст світу почали створювати тимчасові велодоріжки. Зокрема, в колумбійській столиці Боготі облаштували кількадесят кілометрів велодоріжок протягом однієї доби.

Але й після послаблення карантину потреба у безпечному транспорті нікуди не дінеться. "Люди й надалі відчуватимуть дискомфорт у трамваях, автобусах і метро", - вважає П'єр Серн, президент Клубу велосипедних міст.

Натомість автомобілі є поганою альтернативою громадському транспорту: через них утворюються затори і забруднюється повітря. А повітря з високою концентрацією дрібнодисперсного пилу, як вважають дослідники Гарвардського університету, сприяє вищій смертності від коронавірусу. Днями такого ж висновку дійшли вчені з італійських університетів.

Президентка столичного регіону Іль-де-Франс Валері Пекресс повідомила, що працює над програмою, яка дозволить збільшити кількість поїздок на велосипеді вдвічі - з 400 тисяч до 800 тисяч щодня. Пересування велосипедом вже зросло в регіоні через карантин і завдяки весняній погоді.

У самому Парижі вже збільшили кількість велодоріжок і віддають велосипедистам автомобільні смуги, відокремлюючи їх делінеаторами. Заохочувати велопоїздки будуть і після карантину. Такі ж заходи запроваджуватимуть у Ліоні, Греноблі, Монпельє та Ренні.

Французький дослідницький центр Cerema пропонує зменшувати кількість смуг для автотранспорту, наприклад з чотирьох до двох, і натомість розширювати велоінфраструктуру. Такі заходи стосуються не лише центрів міст, але й міжміського та приміського сполучення. Облаштування відповідної інфраструктури вимагатиме не лише нанесення дорожньої розмітки, але й встановлення делінеаторів, велопаркінгів тощо.

Інша проблема - забезпечення людей власне велосипедами. У Франції вже існують програми знижок на придбання електричних та вантажних велосипедів. Велоактивісти пропонують також надавати 100-єврові чеки на ремонт велосипедів - чимало в кого в гаражі, у підвалі чи на балконі стоїть старий велосипед, який можна було б відремонтувати і користуватися ним.

Нагадаємо, раніше американські транспортники оприлюднили рекомендації для функціонування системи транспорту під час пандемії, зокрема радили облаштувати тимчасові велодоріжки та забезпечити безкоштовний доступ до велосипедів.

Читайте також Париж перетворять на ідеальне місто для велосипедистів


ЧИТАЙТЕ ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ О КОРОНАВИРУСЕ, ПРОГНОЗЫ И СОВЕТЫ ДЛЯ СТРОИТЕЛЕЙ, переходите в спецтему "Короновирус и строителство - прогнозы и советы"

Источник:
hmarochos
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3112
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3639
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3995
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4700
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9717
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1129
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1307
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1087
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!