РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.876 EUR: 43.511
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.876
EUR 40.000 41.000 43.511
USD 41.700 42.185 41.876
EUR 43.330 44.030 43.511
Новость

Третій міст через протоку Босфор, Стамбул, Туреччина

Найбільша в світі бетонна опора мосту із застосуванням самопідйомної опалубки ACS 
2271
14 ноября 2014 г.

На півночі турецької столиці наразі споруджується третій та найбільший міст через протоку Босфор. Підвісний міст спирається на два А-подібні пілони, висота яких становить майже 330 м та є найбільшими в світі. Спорудження верхньої частини обох опор здійснюється за допомогою 21 захватки на відстані 4,60 м. Унікальна форма залізобетонних пілонів та складність елементів конструкції вимагають гнучкого підходу до проектування – комплексне рішення від компанії «ПЕРІ».
Міст через протоку Босфор шириною 59 м складається з 8 смуг автомагістралі та 2 залізничних колій з відстанню між опорами 1 408 м та сполучає європейський та азіатський континент як частина Північної Мармурової автостради довжиною 260 км. Завдяки застосуванню самопідйомної системи ACS PERI та стінової опалубки VARIO GT 24 дотримані найвищі вимоги щодо гнучкості, якості поверхні та точності вимірювання. Завдяки гідравлічному підйому опалубки роботи на кожному послідуючому ярусі ведуться раціонально та досягається високий рівень продуктивності в найкоротші строки.
Самопідйомна система ACS оптимально підходить для складної геометрії
Для похилих поверхонь ніг А-подібного пілону застосовується переставний варіант самопідйомної системи ACS V. Це дозволяє оптимально пристосуватися до похилих бокових поверхонь пілону. З метою забезпечення надійного та ергономічного виконання робіт на великій висоті навіть на похилих спорудах, робоча платформа завжди облаштовується горизонтально. Для майже вертикальних поверхонь використовується варіант системи ACS R, що представляє собою стандартну систему ACS. Всередині ніг пілонів, окрім системи ACS V, застосовується також платформа варіанту системи ACS P.
Значною складністю ще на стадії проектування виявилося пристосування самопідйомної системи до поперечного розрізу чотирьох ніг пілону, який постійно зменшується. На загальному кресленні він мав трикутну форму зі зрізаними кутами. Три довгі лінії полігону зменшуються з висотою пілону на кожні 1,40 м. Необхідне для цього пристосування робочих платформ здійснюється завдяки розташованим посередині перекидних риштувань, поверхня опори яких просто пристосовується до сусідніх зовнішніх платформ. Пристосування опалубки відбувається за допомогою зрівнювальних плит та з’єднаних гвинтами перехідних елементів, які демонтуються послідовно.
Крім того, самопідйомна система PERI має необхідну гнучкість при монтажі стальних елементів конструкції для похилих гнізд для кабелю. Проектне рішення враховує змінні розміри та позиції стальних елементів конструкції великого формату. Визначення осей підйому потребувало обміркованого планування, щоб уникнути зіткнення з вантами. Для цього надзвичайно необхідним є висока точність вимірювання.
Комплексне рішення PERI – безпека робіт, збільшена ефективність
Усі платформи ACS обладнані обшивкою з профнастилу. Крім захисту від падіння, захисне огородження нижніх робочих платформ з повністю закритою профнастилом площею є додатковим захистом від вітру та несприятливих погодних умов для персоналу будівельного майданчику. З широких робочих платформ рівня +1 та рівня +2 попередньою обшивкою обладнується повністю й наступний ярус. На цьому рівні перфорований профнастил пропускає світло та повітря. На верхніх трьох рівнях опалубки можна зберігати до 42 т арматури.
На опалубку з нахилом вперед підіймається круглий розподілювач для укладання бетону на тривалий час. Ще на стадії проектування в самопідйомну систему інтегрований доступ до ліфту. Це продумане комплексне рішення, а також виготовлення зображень у форматі для візуалізації були розроблені протягом короткого періоду часу в співпраці з усіма сторонами, що приймають участь у будівництві. Досвід та комплексне планування, а також поставки великої кількості матеріалів точно в строк забезпечують безперебійний процес роботи та дозволяють дотримуватися стислих строків будівництва.
Заплановане розвантаження інфраструктури Стамбулу
Місто-мільйонник Стамбул із майже 15 млн. мешканців є четвертим за величиною містом у світі. Розташування на двох континентах та між двох морів робить турецьку столицю унікальною, разом з цим виникають також постійні проблеми з рухом транспорту. Два існуючі до цього часу мости через протоку Босфор, побудовані у 1973 р. та у 1988 р., нещадно перевантажені. Нова Північна Мармурова автострада проходить на значній відстані від центра Стамбула та пересікає Босфор у 25 км на північ від столиці. Третій міст на виході до Чорного моря, який ще називають мостом Султана Селіма Явуза, є не лише мостом з найвищими залізобетонними опорами в світі, а й найбільшим в світі підвісним мостом з залізничними коліями. Пряме сполучення із запланованим мега-аеропортом повинно розвантажити два існуючі мости. Завершення будівництва амбіційного проекту заплановано на 2015 рік.

Детальніше: www.peri.ua
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
18 декабря 2024 г.
3899
Окрім 4 млрд гривень, які на програму єВідновлення заклали у держбюджеті на 2025 рік, додатково виді...
17 декабря 2024 г.
4198
В першому півріччі 2024 року рівень освоєння таких коштів становив лише 16,8%. Загалом під час аудит...
13 декабря 2024 г.
2363
Інфляційний сплеск все більше набуває фундаментальних ознак...
01 января 2000 г.
18
Економічна ефективність сучасних систем водовідведення: інвестиції, які забезпечують надійність інфр...
01 января 2000 г.
21
Дізнайтесь, чому важливо узаконити самобуд і якими є етапи легалізації будови...
19 декабря 2024 г.
7445
Дизайн та концепція проєкту натхненні роботами світових лендарт-митців, зокрема, “Золотою спір...
20 декабря 2024 г.
1281
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2308
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1564
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2606
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
464
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!