Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Українці, в яких є певні заощадження, готові орендувати як комфортні котеджі, так і звичайні сільські будинки поблизу міст аби на свіжому повітрі перебувати в самоізоляції в період карантину. Така тенденція зараз притаманна не тільки Україні, а й Європі та Америці. В багатьох країнах світу люди, які мають або орендують заміські будиночки до встановлення жорстких заходів щодо пересування в період карантину переїхали до них з великих мегаполісів. Зокрема, чимала кількість жителів Нью-Йорку переселилися в передмістя перечікуючи карантин.
Варто зазначити, що більше 50% з 1.9 млн м² введеного в експлуатацію житла у 2019 році в Київській області – це одноквартирні будинки. У Києві за цей же період з майже 1.2 млн квадратних метрів введеного житла одноквартирні будинки складають лише 5%.
Крім того, зараз в Україні попит простежується і на купівлю за містом таунхаусів. Зазвичай у нас під цим терміном розуміють частину будинку з окремим входом. Популярним є сегмент невеликих дво- чи трьохповерхових будиночків площею до 120 квадратних метрів. Також до таунхауса зазвичай йде ділянка площею до 1 сотки. Звісно, городину на такій не виростити, проте можливість жити в окремому будинку, а на подвір’ї поставити барбекю чи гойдалку, є для багатьох покупців перевагою.
Для будівельників це шанс продовжити працювати на об’єктах, які потребують дещо менших вкладень. У тому числі, компанії можуть почати освоювати нові для себе сегменти – як-то будівництво типових котеджних містечок, або містечок із дуплексами та таунхаусами. Варто зауважити, що такі будинки вже давно популярні за кордоном. Тоді як в Україні однією з причин відносно невисоких темпів розвитку сегменту була радянська спадщина зі стереотипом, що жити треба в місті, а єдина можлива нерухомість за його межами – це дача.
Також за цим трендом має слідкувати місцева влада усіх великих українських міст. Зростання темпів переїзду мешканців за межі міст в агломерації призведе до збільшення навантаження на основні транспортні артерії. Отже, вже зараз необхідно працювати над покращенням транспортного компоненту у вигляді доріг і пропонувати людям альтернативні способи дістатися на роботу. Найкращим варіантом є рейковий транспорт – швидкісні електрички, що так популярні в усіх великих європейських містах.
В Україні зростання міських агломерацій проходить дещо меншими темпами, ніж в більшості розвинутих країн. Люди звикли жити в містах, і часто суто психологічно не можуть погодитися на переїзд до менших містечок за 5-20 кілометрів від великого мегаполіса. Але ситуація з карантином може остаточно переломити пріоритети для більшості містян, які вже сьогодні активно орендують нерухомість за містом. А після закінчення карантину за швидше всього розглядатимуть як основний варіант для інвестування та життя.
Читайте також Ціна житла: що буде з ринком нерухомості після падіння гривні
ЧИТАЙТЕ ГЛАВНЫЕ НОВОСТИ О КОРОНАВИРУСЕ, ПРОГНОЗЫ И СОВЕТЫ ДЛЯ СТРОИТЕЛЕЙ, переходите в спецтему "Короновирус и строителство - прогнозы и советы"
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.